![]() |
Slipknot - Pulse of the maggots
Het eerste nummer van de nieuwe Slipknot ziet het levenslicht.
Nieuwe track, pulse of the maggots staat online op http://www.slipknot1.com Ligt toch wat in het verlengde van don't get close, maybe iets harder. Vinnet iets beter, maar solo is weeral compleet misplaatst. Denk dat het slipknot verhaal zowat aan zijn eind is. opinions! |
die 6 track preview die ik had gehoord was best ok, ligt allemaal beetje in verlengde van de eerste ploat.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
poep
|
valt goe mee ma wait and bleed and fuck this world blijf ik het beste vinde
|
Citaat:
|
Ik heb het nummer aandachtig geluisterd en met een zeer objectieve mening moet ik zeggen.
Nee. Het mist iets, je aandacht verslapt ook op de helft dan is het 'kunstje' van de eerste paar riffs wel weer weg eigenlijk. Er blijft een klein beetje hangen, maar niet genoeg om een voldaan gevoel te krijgen. Dit nummer hoeft van mij niet door naar de volgende ronde. |
Citaat:
al zijn Rancid en Bad religion niet slecht imo |
Citaat:
|
toch :bloos: :confused:
|
wat een k*tnummer
|
Dead Kennedys zijn idd oude lullen maar the Unseen en a Global threat niet hoor, die trappen die gemaskerde aapjes van slipknot zo in elkaar :D :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:D (y)
|
logisch denken he, zoude alle metalmafkezen moeten doen:S
|
Citaat:
|
ik ga niet downloaden
ik heb principes |
ik ben niet tegen downloaden, ik ben tegen slipsnot
|
Citaat:
|
gamma
|
Citaat:
|
Wynich menschen weeten dat ick den clown van Slipknot zyt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dit forum stelt mij nu es nooit teleur! :D
3 echte reacties en een stuk of 20 lulposts. Leuk hoeveel tijd sommigen teveel hebben. |
Citaat:
letterlijk genomen kan dat niet.. daarnaast is je poging enigzins intelligent dan wel 'objectief' uit de hoek te komen mislukt. |
ik wacht dit keer maar eens tot die hele cd er is.
|
van die zes tracks die ik gehoord had vond ik dit nummer, de single en dont get close wel de minderen. Dus mjah.
|
Citaat:
|
klinkt goed
|
Citaat:
|
ik ga dit niet eens luisteren
|
En nu weer ontopic.
|
Citaat:
ontopic: ik heb slipsnot nooit gedigd en zal dat waarschijnlijk ook nooit doen |
Waarom denk ik de hele tijd Pulse of the Faggots als ik die topictitel lees....
|
Citaat:
|
Het is niet zo dat ik denk dat t er staat.
|
Er is maar 1 band die mag patsen met MAGGOTS, en dat is Cannibal Corpse.
Slipknot is kut. |
ik vind dit nummer een beetje tegenvallen. ze kunnen veel beter :s
|
Citaat:
SLIPKNOT = GEEN METAL Slipknot bestaat uit een stel randdebielen, misvormd door jarenlange chemokuren of weet ik wat en hun gezicht maar gaan verbergen achter stomme maskers. verder heb ik nog enkel het advies om je kop in een bak zuur te stoppen of op een andere manier heel vlug dood te gaan |
ah heerlijk, subtiliteit :D
|
Citaat:
hopelijk kunnen we na vandaag weer gewoon op het metalfan terecht. |
Citaat:
(ja, tis natuurlijk heel stoer om slipknot kut te vinden, dat weten we onderhand. Kijk het kan je ding niet zijn, maar ze maken toch een behoorlijke bak metal, waar menig band een voorbeeld aan kan nemen. Al zijn de masker wel erg suf...) |
slipknot is poserrock, heel simpel
|
Citaat:
|
Citaat:
das manowar al hoor Slipknot hefet gewoon een stel goede metalplaten gemaakt, maarja, tis te populair geworden, en dat mag niet van de verstokte metalfans...komop zeg, stel je es voor dat iemand anders een band kent die jij ook kent... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:14. |