![]() |
1 april grap!!!
Weten jullie leuke 1 april grappen?Ik zou bijvoorbeeld een blaadje op e rug van iemand hangen met er op:"Kick Me" of "te huur voor 0,05 cent" Hebben julliennog meer iedeeën dna zou ik het leuk vinde als je het hire onder medeelt
liefs becky |
Nee :)
|
bij ons op school is er een beroepenavond op 1 april , en toch vertrouw ik het niet :P
|
echt leuke grappen ja.... :(
|
1 april grappen zijn zoooo niet-hip. :nono:
|
je veter is los......
*kijkt* WHAHAHAH 1 april (n) |
met verlengsnoer
:( |
ik heb een keer wat mensen bij de mcdonalds een liedje laten zingen..
die dag was het bij de mc 'een frietje voor een liedje' dus als je naar de balie ging, en je ging zingen kreeg je patat.. ik heb wel gelachen :D |
Citaat:
|
Bij ons op school krijg je donderdag op vertoon van je schoolpas een magnum. Right :)
|
Citaat:
|
ik heb donderdag begravenis
lache man (n) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik doe daar niet aan. :)
|
"Kijk achter je!" roepen terwijl er niemand achter die persoon staat.
Ineens roepen: "Boe! Ik ben een spook!" en daarna kun je vragen of die ander geschrokken is. Een bananeschil op straat gooien en dan wachten totdat iemand erover struikelt. Vragen aan je familie of ze koffie willen en dan een schepje suiker teveel in hun koffie doen. De tv 2 centimeter verplaatsen. Een bril met zo'n nepsnor opdoen en dan gewoon doen tegen je beste vriend en na afloop zeggen "Je herkent me niet, he?" Van zulke grapjes kan ik altijd veel jolijt van krijgen. :o |
doe een bouillonblokje in het koffiezetapparaat. Gegarandeert succes! Een maand lang extreem smerige koffie!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je veter is los!
|
Citaat:
|
Citaat:
maar ik heb neit eens veters! :rolleyes: |
Citaat:
|
Je staat in brand.
Echte humor. :s |
Citaat:
goeie grap man :rolleyes: |
Citaat:
|
10 dagen later nog zeggen dat je veter los zit.
1 april met een verlengsnoer. hehe :| |
Nee.
|
Ik ga voor de grap lekker donderdag niet naar school.
|
Citaat:
|
Ik ben 1x heel lullig in de zeik genomen op de basisschool. Toen moest ik in groep 5 de vierkante gaatjesmaker vragen aan een andere leraar. Dus ik had niets door en ging serieus het halen. Ik werd van het kastje naar de muur gestuurd, maargoed...
Paar minuten later kwam ik wanhopig de klas in omdat ik het niet kon vinden, riep de hele klas: 1 april!!! Toen stond ik echt voor l*l:( |
Citaat:
|
Citaat:
netzoals als dat je mensen die niet zo vaak zeilen, in een zeilboot alles wijs kan maken. 'zoek jij de ....schot is in het vooronder' of als je van die... uh.. katrolen?? hebt die blijven doordraaien: ' he draai ze is op, tot ze vast zitten' niet dat ik zelf zo goed ben, maar toch :D |
Citaat:
|
De doucheknop open maken en er een theezakje indoen :evil:
|
Citaat:
Ik verheug me op morgen. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Iemand neersteken :)
|
Met een bivakmuts een klaslokaal binnenvallen en fluitend een jerrycan met water door de klas heen legen, dan een aansteker tevoorschijn halen. Weten zij veel dat het water is.
|
laat mensen zoeken naar een plintentrappetje.. bestaat niet maar sommige mensen zijn egt weken aant zoeken :D
kep er zelfs een gehad die ging met lucifers een trappetje voor op de plint maken ;) |
Citaat:
:cool: (y) |
Citaat:
|
ik doe nooit iets met 1-april...k smeer af en toe wat zeep op n schoolbord..roep 100 x zomaar 1april kikker in je bil...en dat is dan mijn 1-april dag...big fun! not!
|
Ik heb donderdag examen.. nou lekker dan..
En, ja, ik ben er wel voor aan het leren.. :p denk niet dat het cito aan 1 april doet.. ;) |
je gulp staat open
en als die kijkt, tegen zijn hoofd trappen op iemand spugen en dan zeggen, ja een vogel heeft dat gedaan benzine over iemand heen en de fik erin |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:14. |