![]() |
[FEAT] Van quote naar origineel
Vandaag geknutseld, misschien nuttig om te weten: als je nu een bericht quote wordt er automatisch een link gemaakt in je quote naar het origineel, zodat je snel terug kan zoeken naar de context of iets dergelijks. Werkt echter alleen met nieuwe quotes, quotes die voor 5 minuten geleden werden gepost hebben dit nog niet.
|
Vandaar dat de quote vanmiddag een paar minuten vreemd deed?
|
Dat kan, ja. :o
|
Citaat:
Ik zie namelijk op dit moment nog geen link, of duurt dat ff? Ohw, je moet op de datum en tijd klikken :s Misschien handig om er een klein knopje of een apart kleurtje voor te maken? Dit viel me net opeens op door dat ik wat zat te zoeken. :o |
Leuke optie wel, mooi onopvallend ook. (y)
(alsjeblieft geen andere kleurtjes....) |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik snap het nut niet echt :o
(je wordt immers teruggestuurd naar de post waar de quote bij hoort, maar die post zit toch IN de quote :confused: ) |
Ja, goeed bezig Manuzhai (y)
Erg prettig dit... Als we dan toch bezig zijn... Als je bij newreply.php nou even zo makt dat bij alle posts die onder het form staat ook een quote knopje zit, en die quote dan in het textboxt komt.. ;) |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ik kon wel 10 posts achter elkaar zetten, maarja.. |
Citaat:
|
Voor de mensen die het nu niet meer snappen:
Handleiding nieuwe functie: Quote Naar Origineel Zoals de meesten van jullie waarschijnlijk wel gemerkt hebben is het quoten sinds vanmiddag een klein beetje veranderd. Om de werking en functie hiervan uit te leggen even een korte handleiding. Bij een quote staat nu een extra tag, een [ PL ]. Aan deze tag wordt bij een quote een waarde meegegeven. Dit is het nummer van de reactie die gequote wordt. Een quote ziet er na plaatsing nog altijd hetzelfde uit, maar er zit een kleine wijziging in. Zie onderstaande quote (het schuingedrukte deel is het deel dat nu anders werkt): Citaat:
Zodra je op de datum+tijd klikt wordt je automatisch verwezen naar de locatie waar de quote vandaan kwam. Zo kan je snel en eenvoudig het verband zien van een gequote tekst. |
|
Citaat:
|
waarom de pl-tag nu weer hard gedodeerd is vat ik even niet, maar verder is hij heel cool.
|
Citaat:
Er staat nl het topicid in en het postnr.. |
Citaat:
Bedankt trouwens, lijkt me wel een handige functie. :) |
Citaat:
|
Hele handige optie, scheelt scrollwerk. (y)
Alleen jammer dat er nu een spatie komt tussen de tijd en de dubbele punt erachter. |
Citaat:
|
Nu staat er dus:
"Cryptic Winterstorm schreef op 31-03-2004 @ 17:34 : " Kan het niet worden: "Cryptic Winterstorm schreef op Vrijdag 31 Maart 2004 om 17:34 : " Vind ik wat duidelijker/netter :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en [ pl=1 ]31-03-2004 @ 12:00:[ /pl ] een optie Dus: Manuzhai schreef op 31-03-2004 @ 18:27: |
Dat werkt dus niet.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:25. |