![]() |
Zelfbruiner op gezicht?
Hoi mensen,
kun je een zelfbruiner ook gewoon op je gezicht smeren? Ik heb de sprayzelfbruiner van nivea en op mijn lichaam werkt ie goed. Mooi egaal bruin (en heel belangrijk: niet oranje), maar ik ben een beetje angstig om hem op mn gezicht te smeren. Als het fout gaat loop je dan natuurlijk wel flink voor lul.. Ik heb een best een droge huid. Kan iemand mij (misschien uit ervaring) vertellen of dit een risico is? |
Staat dat niet op de verpakking?
Ik gebruik dat soort producten niet, dus geen idee. :) |
Idd eerst de verpakking/gebruiksaanwijzing lezen. Daar staat vast wel iets over. En je hebt een droge huid, dus misschien eerst creme opdoen en dan de zelfbruiner. Maar ik heb echt geen idee of de combinatie van zelfbruiner en creme kan. Redelijk niet-nuttige reactie. :bloos:
|
Kan wel. Als je een droge huid hebt dan zal ik eerst creme opdoen, dan trekt die zelfbruiner niet zo snel in. Daarna kun je een beetje van dat spul opdoen (teveel in een keer zou ik niet doen, stel je voor dat het toch niet zo geweldig wordt:p) en goed uitsmeren, ook uitkijken met haarlijn enzo.
|
als je t op je lichaam ok mooi egaal erop krijgt zul je dat vast op je gezicht ook voo relkaar krijgen. ik zelf ben er niet handig in doe t nooit meer :)
enne test t anders n keer als je niet weghoeft.. dan loop je hooguit n dagje thuisvoor lul :P |
Ik zou het niet doen, iemand uit mijn klas heeft dat ook gedaan en die is nu dus geel :D
|
Je moet er niet eerst creme onder doen. Ik heb gezichtsbruiner van Shiseido speciaal voor het gezicht. Op mijn gebruiksaanwijzing staat ook dat je het op een schone huid moet opbrengen en vervolgens een uur moet wachten voordat je er make-up of creme op smeert en evt. onder de douche gaat (ik ga dan meestal van tevoren onder de douche, maar dat terzijde).
Smeer het goed uit, anders krijg je vlekken: ik mij een keer overkomen :bloos: , en pas op voor wenkbrauwen en hoofdhaar, want die kunnen ook goed mee kleuren... Suc6 ermee |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:47. |