![]() |
Gtst [10]
Jaaaaa alweer één vol, (Gtst [9]) blijft toch duidelijk nederlands leukste en populairste soap.
Ennuh
Spoiler
|
Spoiler
|
Citaat:
ik denk.. niet dat je ray bedoelt |
:( 10
|
Haha die kop van Jef toen het afgelopen was :D
|
Citaat:
ik bedoelde nick :o |
Citaat:
|
oeh; ray is leuk :o
|
Citaat:
|
|
Citaat:
:( nouja nevermind :) |
wahaaa.. ik wordt gek van jef en barbara.. wanneer is dat verhaal nou eindelijk eens afgelopen?? :confused:
|
Is er gisteren nog iets spannends gebeurt?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ze mogen nu wel es zeggen wie het gedaan heeft. Die verhaallijn wordt teveel uitgemolken. En die Veldhuis zijn kop staat me ook niet aan (n)
|
Yay, een nieuw topic. Ik ga proberen weer intensief mee te doen :P
Uhm, wat gebeurde er gister? Ooh, Sjors bij de therapeut! Ja, wat kan ik daar over zeggen :o Ik hoop dat Sjors weer wat met Morris krijgt, eigenlijk.
Spoiler
Verder word ik ook helemaal gek van Veldhuis. Grr :mad: En Harmsen op de wc. :| |
Oh, Sjors had gister wel een luek truitje aan!
|
Charlie en Nick in dat filmpje erna... :|
Zullen we met zn allen de show boycotten, zodat de kijkcijfers dalen (die zijn toch al gedaald met 20% oid) en de schrijvers pushen om iets subtilere, leuke verhaallijnen te schrijven? Of zou dat als 'soap' zijnde te veel van het goede zijn? |
Iemand die me kan vertellen wat er gisteren gebeurd is?
|
Citaat:
Harmsen heeft ongeveer de hele aflevering op de wc gezongen (hij had zichzelf opgesloten), en uiteindelijk heeft Dennis de wc opengebroken. Morris gaat weer thuis wonen na een goed gesprek met Jef. Benjamin die moest naar het bureau vanwege dat valse alibi. Laura dacht dat ze snel vrij zou komen omdat Benjamin en Ray zijn opgepakt, maar dat blijkt tegen te vallen. |
Citaat:
|
Citaat:
En dat gedoe met Sjors.... pfff |
pff dat gehinnik van Charlie :rolleyes:
ik hoop niet dat we nu een uitgebreide aan-uit relatie tussen Milan en Sjors krijgen... Meneer Harmsen heeft humor :D (y) |
Citaat:
|
Citaat:
En ik zou m hard wegboeken in mn rolstoel als er zoiets op mn gezicht afkwam :o hij is zo... glad :p |
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk dat charlie straks eerst zegt van " Oh wat doe je nou, ga weg " ofzo, maar dat heb later heus nog wel gebeurt.. :) |
Voor de Ray-liefhebbers --> hij komt zo in 'De Zwakste Schakel'
|
Die schoenen van Morris onder dat pak :s
|
Citaat:
|
Citaat:
|
oh wat was ray leuk~! :eek:
(ik heb een kleine zwak voor mannen die linkshandig schrijven..haha) jammer dat hij 2e is geworden, maar hij heeft het wel vergeschopt :P ik lijk wel een ware fan :| |
Citaat:
Bas was schattig. Cool dat ze Domique wegstemden :cool: :o |
Citaat:
maar ray is ècht sexy ja :bloos: |
Citaat:
|
Brrr, nee.:)
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar hij heeft dus een navelpiercing en een oorbel... eigenlijk is ie best wel een verwijfd.. :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Die oorbel was wel leuk ja :)
|
Jef is echt een oermens, ik heb zo gelachen met een vriendje van me :D
|
Citaat:
Potverdikkie, ik ga off topic :p
Spoiler
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Die verhaallijn met Harmsen wordt ook steeds belachelijker, he... Dacht-ie afgelopen vrijdag dat de Tweede Wereldoorlog nog aan de gang was, dat Isabella een mof was en dat hij en Benjamin in het verzet zaten.. :rolleyes:
En Veldhuis moeten ze er eigenlijk mar permanent inschrijven, he? :p Samen met Dennis, Ray en Benjamin in de kroeg.. Isabella :D (y) |
Wat een zeikerds die Janine en Barbara. (n)
|
Leuk die oorbellen van onze Charlie :cool: :rolleyes:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:41. |