![]() |
hoeveel ???!
Hoeveel vriendjes/vriendinnen heb jij gehad?? En wat vind je een normale 'hoeveelheid' voor iemand van 15/16/17.......etc???
|
laten we zeggen 3 wat minder serieuze, en op het moment 1 hele serieuze...ben net 16 jaar...
|
Uhm... 2 minder serieuze en nu 1 meer serieuze :)
en tussendoor een hoop scharrels... stuk of 9.. maar dat was of voor 1 avond, of voor 2 avonden, gewoon lust.. niets geen verliefdheid Ik denk niet dat er een normale hoeveelheid is.. Kus |
ik heb 5 vriendjes gehad en daarnaast nog andere met wie ik eens geflirt heb en daar ben ik eigenlijk niet zo fier over
:rolleyes: normale hoeveelheid? dat hangt ervan af, wat je wil, hoe je bent, etc... |
1 vriend waar ik spijt van heb, waar ik niet verliefd op was, en waar ik meer mee omging voor het plezier zegmaar..
En nu een vriend waar ik zielsveel van houd, en die ik nooit meer kwijtwil. Ben zelf 16, en hij is 19 :) maar nu dus serieus en één vriend die niet eens echt mijn vriend was... |
0
Normale (dus gemiddelde) hoeveelheid? Werkelijk geen idee. |
5 niet serieuze en 1 serieuze..
maar op het moment lekker vrijgezel :) |
Citaat:
0,0 natuurlijk -Desecrator |
Wat is normaal. Ligt gewoon hoe jij daarmee omgaat en wie je allemaal tegenkomt in je leven natuurlijk.
Ik heb zelf 4 serieuze (naar mij idee) vriendjes gehad:) Vandaag nog precies een maand en dan ben ik 16 :)(y) |
Ik heb 1 serieuze relatie op het moment en dat is voor mij ook mijn eerste. Ben wel met een aantal jongens (4) gegaan (=gezoend) voor dat ik met mn huidige vriend heb maar dat was hooguit een paar dagen. Dus 1 serieuze en 4 scharrels :D
|
Nog geen. :o Ik ben nog net zo single als op de dag toen ik geboren werd. :( :o
Ripper |
Citaat:
Ik heb nog nooit een vriendin gehad.. maarja, wat wil je als je hopeloos verliefd bent, normaal een grote mond hebt maar als het er op aankomt zo verlegen bent als een kikker.. tja.. stay tuned, wordt vervolgd |
noel
|
1 serieuze tot nu toe
|
Citaat:
|
2 en waarvan de 2de nu nog steeds me lief is ;) En dat is vrij serieus.. ik 17 hij 23.. dus.. ;)
Tsja en normaal dat is betrekkelijk.. het ligt ook aan de snelheid waarop jeje ontwikkelt ;) |
Één meisje waar ik het anderhalve maand 'serieus' mee heb volgehouden, en ééntje waar ik officiëel nooit iets mee gehad heb, maar waarmee het wel ontzettend leuk, gezellig en spannend was :cool:
|
Heb een aantal scharrels gehad en 2 serieuze relaties. Waarvan d'r net 1 uit is..:(
Hebben jullie trouwens eerst een paar scharrels gehad en daarna een serieuze relatie of andersom?Bij mij was het eerst een redelijk serieuze relatie. Vriendin van me vind dat je eerst maar een paar scharrels moet hebben |
1 gehad en nu een tweede
Jouw tweede vraag vind ik nergens op slaan, want je moet zelf gewoon doen wat jij nodig vindt en wat op je pad komt. Het is echt belachelijk als je vindt dat je op je 17de bijvoorbeeld 3 vriendjes gehad moet hebben... |
3 en de laatste is net 8 dagen geleden beeindigt... :(
Ik heb verder maar met 4 jongens gezoend in totaal en dat vind ik redelijk normaal. |
In totaal 9 vriendjes denk ik; waarvan er 7 gewone scharrels waren, 1 al iets serieuzer vriendje (voor hem al meer dan voor mij) En voor de moment een lange relatie en serieus gemeende met een hele lieve jongen
|
4 scharrels (leuk woord :D) en 1 wat serieuzere relatie. Maar da's alweer een tijdje geleden.
|
wat verstaan jullie onder scharrels? Jongens waarmee je één keer mee hebt gezoend?
|
2 Hele serieuze relaties. Die ene heeft 2 jaar geduurd en de andere duurt nu al 11 maanden en 2 dagen! (Met mijn huidige vriend dus!) :) :) En ééntje waar ik officiëel nooit iets mee gehad heb, maar waarmee ik wel 5 maanden mee heb lopen 'rommelen'. Dat was allemaal wel errug leuk en spannend, maar hij beloofde me steeds dat we wel verkering zouden krijgen en toen vertelde hij na 5 maanden ineens dat ie nooit verliefd op me is geweest...
|
Citaat:
|
2 echt serieuze
|
in de tweede klas 3 weken met een klasgenoot geweest :rolleyes:
afgelopen vakantie 2 weken met een 4 jaar oudere jongen (ook niks :rolleyes: en nu ga ik 4 maandjes en 3 daagjes met mn huidige vriend :D en dat gaat ook nog heeeeel lang duren ;) en tussendoor 8 jongens :o gezoend voor 1 avondje |
2 vriendinnetjes waar ik een paar weken mee heb gehad (niet tegelijkertijd hoor :D:P), daarna een vakantie'liefde' en daarna een vriendin die het 8 maanden met mij heeft uitgehouden, en nu ben ik met m'n huidige alweer het half jaar voorbij...
maar normaal? ik weet dat ik niet normaal ben, of ik normale getallen achter m'n naam heb? don't know |
Ik heb 2 iets minder serieuze vriendjes gehad, en nu 1 echt serieuze (nevah evah wanna loose him!!) Kvinnut wel een normaal aantal
|
1 serieze relatie, nu nog en ik wil hem nooit meer kwijt, hou zielsveel van 'm!
|
Dit is mijn tweede serieuse, alhoewel deze toch wel wat serieuser is dan mijn eerste, maar toch.
Voor de rest alleen maar scharrels voor een avond ofzo, stuk of 6 |
2 serieus
veel alleen gezoend:o:( |
wat is normaal? Zo te horen zit ik ook wel goed wat normaal betreft, maar een vriendin van me, 18 jaar, zit nu aan haar 99e vriendje. Of eerder persoon waar ze mee heeft gekust...
Ik denk dat dit wel bewijst dat er geen normaal is... |
Citaat:
|
Twee. En een 'normaal aantal'.. tja.. dat kan ik moeilijk zeggen :) Als het boven de 10 komt heb ik toch wel ziets van :eek: .. maar goed, dat ben ik.. :)
|
ojee.. hmm nou euh 6 minder (zeg gerust geen) serieuze relaties. Enne.. 2 serieuze. een van die 2 is nu mijn vriend! I love him!!!
normaal aantal? kzou ut niet weten!! |
Citaat:
Uh... is het ook een scharrel als je vaker met hem zoent en zo, maar verder niks hebt? -_o |
Citaat:
|
ik heb 5 niet-serieuze relaties gehad (duur: max. 3 weken) en heb nu mijn eerste serieuze relatie met mijn allerliefste Jurgentje en die duurt momenteel 3 maanden en 3 weken. Ik wil hem van mijn leven niet kwijt,hou zielsveel van hem.
Kus, ikke |
1 echte, en die is nu...
donderdag 17 maanden :) :) :) Chanel |
Ik heb nu voor het eerst een serieuze relatie (wat klin kt dat heftig:o)
Tis nu ongeveer 4,5 maand. Hiervoor 2 vakantievriendjes, waarmee ik het heb proberen vol te houden, wat dus niet ging. En op de basischool in de laatste 2 groepen een vriendje, waarmee ik met de 2de voor het eerst zoende in groep 8. En ik ben 1 keer met een jongen gegaan waar ik niks voor voelde, maar daar was dus geen reet aan:p |
2 serieuze.....ennuh 2 tussendoortjes:p
|
Sinds ik echt op de leeftijd ben dat je 'iets met iemand hebt' zeg maar, dus niet op basisschool-niveau (overigens niks mis mee maar dan heb ik er wel Heel. Erg. Veel. gehad namelijk... :() Heb ik 4 relaties gehad, ben nu aan mijn vijfde en dat hoop ik zo te houden.
Daarvoor heb ik er nog een stuk of twintig gehad, maar dat telt niet... :p |
ik ben net 15, heb 1 korte verkering gehad, 3 iets langere (2/3 maandjes, niet superserieus) aantal 1nightstands ed, zo'n 10, en nu heb ik 7 maanden een hele lieve vriend, is heel serieus
[edit]niet al te grote woordjes gebruiken[/edit] |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben 16 jaar en heb ongeveer 3 (niet zo echt hele serieuze) vriendjes gehad.
Heb nu al 3 maanden met mijn vriendje, is wel serieuzer dan de vorige 3. X |
1 serieuze op dit moment. nouja nu al bijna een jaar. en daarvoor 1 onserieus, dat was toen ik in de 1e zat, en je eigenlijk verkering had om een vriendje te hebben, dat was het belangrijkste, 't was ook nog een afschuwelijk joch...... we durfden ook nog nauwelijks wat tegen mekaar te zeggen. zooooo dom, is nu wel heel anders: Gelukkig
|
Met mn vriend is het nu wel al redelijk serieus, heb voor de rest nog 1 serieuze en 2 minder serieuze "relaties" gehad. Denk dat voor iemand rond de 17 van o tot 4 wel redelijk normaal is, toch??
|
1vakantievriendje, daarna n vriendje uit mn klas, en toen een zoon van kenissen van ons...en ik heb 1 keer gezoend met een jongen die ik heeeel erg leuk vond, maar hij wou nix voor langer :(
En ik heb 1 bijna relatie gehad met een jongen, door omstandigheden kon het niet, veel verdriet etc van gehad, moeiluk uit te leggen.. mjah that's it :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:05. |