![]() |
Twee vriendengroepen
Ik zit zegmaar tussen twee vriendengroepen in.
De ene groep zijn alto's en skaters enzo. De andere groep zijn nette mode mensen. Als ik dure kleding draag voel ik me bijv. niet bij mijn alto-vrienden thuis. en als ik skatekleding bijv. draag voel ik me weer raar bij mijn mode vrienden (om het zo maar even te noemen). Hebben jullie tips wat ik kan doen? :o |
heeft dit met liefde te maken? :confused:
|
Citaat:
Moet je je naar een richting kleden? Dat is wat ik me afvraag.. |
@vissertje: idd, maar misschien bij relatie?
@Debje: maak je niet zo druk meid, kleding heeft in principe niets met je gedrag te maken |
jonge, draag wat je zelf leuk vind en niet wat je vrienden leuk vinden...ik heb ook 2 van die "groepen", 1 op school, en die dragen dus ook allemaal "normale" kleren, en 1 in haarlem, die skaterkleren draagt enzow, nou echt niet dat ik me anders ga kleden hoor...(2 van me schoolvrienden zijn ook me echte vrienden, en die gaan soms ook mee naar die skatergroep en kleden zich ook niet anders...)
(verkeerde hok?) |
Ik vind dit toch wel typisch iets voor Lifestyle..
Maargoed, draag gewoon wat je zelf mooi en fijn vindt om te dragen. :) Waarom zou je je daar raar bij voelen? Je blijft toch hetzelfde meisje, wat je ook aan hebt. Hopelijk zien zij dat ook wel in. |
:confused: Ze gaan toch met je omdat ze je een leuk persoontje vinden, niet omdat je dezelfde kleding draagt? Ik denk dat ze je pas raar gaan vinden als je naakt naar school komt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb skate vrienden en vrienden op school. In de klas ben ik dus de enige met skatekleren enzo aan maar ik ga me heus niet aanpassen aan hun omdat hun andere kleren aanhebben.... wat me nu wel opvalt is dat hun zig aanpassen aan mij en dus steeds meer skate kleren gaan kopen...
best nutteloze repley nu maar ja... |
Citaat:
|
Eh.. dragen wat je zelf leuk vind? Mischien?
:confused: :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
lekker aanpassen aan de rest (y) |
doe gewoon niet zo moeilijk en trek lekker aan wat je zelf leuk vind... en anders meng die twee stijlen ofzo :cool:
|
Gewoon aandoen wat je zélf leuk vind.
Ik bedoel, daar 'zeg' je toch mee wie je bent en als je je maar verkleed om bij een groepje te horen, dan ben je nooit jezelf... Toch? Ik denk dat als het vrienden zijn, dat het dan toch niet uitmaakt wat je aanhebt en dat het dan waarsch. leuker is als je verschillende persoontjes hebt... Lijkt mij... |
Citaat:
|
Citaat:
|
alto uitspraak van de dag:
ach ik heb wel 10 verschillende vrienden groepen, maar ze nemen me maar zoals ik ben en dat doen ze ook. Doen ze dat niet dan is dat lekker hun probleem! |
Je eigen style maken!!
Enne, laat je niet omvormen door die gasten (welke kant dan ook). Ik had hier dus ook last van (psies een 'alto' en 'mode' kant). Die modekant was me vriend. Nou, ik heb het geweten : Inge, je schoenen zijn lelijk, wanneer koop je nou andere. Inge, was is dat voor een broek, daar pas ik ook nog bij. Inge, doe eens wat strakkere truitjes aan... Nou ja, zoals je ziet kreeg ik langsaam een voorkeur voor de ene kant. Nu er langsaam weer n nieuwe kant bijkomt, hou ik gewoon mn eigen stijl. Mijn broeken zijn niet wijd en niet strak, mooi gemiddelde (wel iets dat dus niet de hele school draagt dan en ALS dan draag ik t op een andere manier). Gwoon de winkel in duiken en dan niet denken: "wat zouden zei mooi vinden." Maar eerder van "nou, hierin zou ik wel gezien willen worden!!" |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:24. |