![]() |
Placebo
wat vinden jullie van Placebo? Dat vind ik echt de coolste band ever! heb alle nummers! vooral come home, second sight en special needs zijn goed!!!!
nou? |
ik vind ze geweldig,maar ik moet oppassen met wat ik zeg anders word er straks naar mij gekeken alsof ik een of ander random 15-jarig altootje ben...
ben je naar het concert geweest? |
Ik heb een paar cd's, en ik heb ze gezien op Pinkpop vorig jaar. Ja, ik vind ze wel erg hip (y)
En ik had een shirtje, maar die is te klein en nu heeft Roxy hem :cool: |
ik heb de laatste cd en vind ze wel leuk ja, maar niet dat ik brian molko posters op mn kamer heb hangen. gewoon wel leuk voor af en toe. ben wel benieuwd hoe ze live zijn op werchter dit jaar. (Y)
|
Ik vind het een vette band, en ben niet eens een alto :p ;)
|
ach ja wel okay, brian molko (?) vind ik wel eng.
|
Hij is toch bi ofzo :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb het een paar keer gehoord, is best impressive, mooie nummers.
|
Die debuut cd van hun vind ik nog steeds geweldig, voor de rest boeit Placebo me niet zo meer
|
Citaat:
Ze zijn potdorie bijna net zo goed als Abba... |
Citaat:
en ik vind het goede muziek |
wel leuk
maar wat schieten we met zon topic op? dat vraag ik me echt hard af |
Citaat:
|
dit gaat ook weer nergens over...
nieuwe wending: beste album?? Ik stem op Without you I'm nothing en brian molko is heus wel lekker |
ze zijn fantastisch :o
ja, ben ook erg fan :) ( goh naam...) dvd laatst gekocht, en is erg leuk om te zien! zeker omdat er ook dingen van terug komen kwa beelden van het concert vorig jaar 7 oktober :), helaas worden vaak de achtergrond beelden niet geshowt, wat ik erg jammer vind, want dat was erg mooi op 7 oktober! ik ben dol op ze, en hoop ze snel weer te zien ( waarschijnlijk werchter) |
Citaat:
|
oja
plasticine vind ik wel een van de betere nummers |
Zalige muziek, zalige stem en ik persoonlijk vind Brian wel leuk :D.
Heb een paar cds, maar mn favoriet is Without You I'm Nothing, gewoon heel die cd is goed. (zeker ook die bonustrack!) En de clips van Pure Morning en You don't care about is zijn geweldig. En op Werchter waren ze ook heel goed. Kan me alleen niet herinneren of ik ze al 1 of 2 keer heb gezien :D Beetje teveel Werchters onderhand :cool: |
Ik vind Brian niet zo leuk. maar ik hou wel ernstig veel van Placebo. Heerlijke muziek om bij te gaan slapen.. Vond het optreden in de HMH ook erg indrukwekkend en gaaf..
|
wel aardig, maar érg eentonig.
|
Citaat:
;) |
beste album: without you,i'm nothing,zonder twijfel
beste nummer: ook wihout you,i'm nothing.zonder twijfel krijg gewoon telkens kippenvel als ik dat nummer opzet... |
ja, ze hebben geweldige nummers (black eyed, passive agressive, teenage angst, bionic, allergic, the bitter end enz enz) en ook nummers waar ik me dood aan erger. (centrefolds)
live in de hmh waren ze geweldig :cool: |
ik vind ze goed, brian molko vind ik wel leuk ( als in aantrekkelijk), en ik ben nog nooit naar een concert van ze geweest. dus dat was het weer qua mijn bijdrage :)
|
placebo = geweldig
|
Hmh was een zalig concert.
Dvd is ook wel leuk. Ze zijn de hoofdreden waarom ik naar Werchter ga. |
Citaat:
|
ik vind ze wel ok, maar ik vond skin gaver op het concert, placebo was best eentonig
|
placebo is geweldig, geen idee wat ik het beste nummer en/of beste album vind, ben ook naar het concert geweest en ergerde me dood aan het publiek :o
|
placebo is enig, en ik vind eigenlijk elk album wel even leuk, en molko is een snoesje
|
Citaat:
|
Vette band.. :cool:
Die zanger is een mooi persoon..niet dat ik gay ben, maar gewoon mooi. |
Ehh Taste in men, Levis commercial oh en this picture mmoooi! :)
Maar hij blijft een lelijk eendje.. punt. . |
placebo rockt.
The Bitter End \m/ |
Citaat:
|
Citaat:
haha, boeit mij brian Molko ghehe, hun muziek is gwoon cool!!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
ach eigenlijk is Brian bes wel skattig :)
|
ik vind ze goed ik heb ze ook al 2 keer gezien ofzo alleen die stem van brian of hoe die heet gaat me na een uur irriteren...
|
ik heb zo'n tijd gehad dat ik alleen maar placebo luisterde, ik vond het toen ook de coolste band ever :D
brians stem is veeet nu luister ik het bijna nooit meer, maar ik vind het nog wel vet alleen dat nieuwe album niet! bah! (op een paar nummers na) |
Citaat:
de laatste tijd trouwnes niet meer, met dat nieuwe kapsel maar eerst wel! :P |
leuke nummers maar toch net iets te homo
|
oja, brian molko is best wel lekker ja, eh, ja
http://www.scholli3000.de/placebo/brian003.jpg |
Placebo is vet
English Summer Rain Special Needs Jah helemaal goed (y) (Bulletproof Cupid mooi stukkie muziek) |
das wel koel jah
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:59. |