![]() |
Tekening
wat vinden jullie van mn tekening? Het zijn Frodo en Gadriel bij de spiegel
http://images.cu2.nl/cu2.nl/202/472/3/pics/0.jpg Ik heb hem een heel stuk moeen inkorten, er staan ook oorsprokelijk nog bomen op en zo, maar ik weet niet hoe ik een plaatje moet verkleinen en anders paste hij niet op mn cu2 en wist het adres dus nietb en kon ik hem dus niet hier neerzetten maargoe... wat vinden jullie ervan? Lucy |
It needs work, lots 'o work...
Diepte bijvoorbeeld, verhoudingen, euhm... schaduwen, mja... It needs work. |
voor een twaalfjarige niet verkeerd. Gewoon lekker blijven doortekenen (y)
Blijf letten op verhoudingen, perspectief, schaduw. Komt er vanzelf |
ik vind het hoofd van gabriel heeelemaal niet zo slecht! (y)
zeker niet voor 12jarige... |
ik vind m wel redelijk... maar oefening baart kunst!
|
mooi. let wel op de houding, die arm waarmee galadriel inschenkt deugt niet erg(de hand lijkt 180 graden gedraaid)
|
Er is volgens mij niets vervelender dan "niet slecht voor een 12jarige" ;)
Verder lijkt idd de hand waarmee ze inschenkt heel vreemd gedraaid, denk eraan dat je ook vingers aan die hand tekent :) de andere arm is nu een vloeiende gebogen spiermassa, je moet de ellebogen tekenen, door bijv wat plooien in de jurk te tekenen, overal in de jurk trouwens, niet alleen bij de ellebogen En haar benen zijn naar voren gebogen? dat klopt iig ook niet helemaal.. ik vind hem helemaal niet slecht voor een 12jarige ;) :p en het is Galadriel :o |
De handen zijn een beetje raar, maar verder issie best ok (y)
|
Citaat:
|
Ik vind hem heel erg lelijk en wel slecht voor een twaalfjarige..
nix geen perspectief nauwelijks achtergrond... (n) -de pretentie.. :( - |
Citaat:
|
Ik vind het best mooi! Zeker. Dr zit ook al een beetje een eigen stijl in. ik denk dat je je veel moet concentren op hoe licht op dingen valt en hoe schaduw valt. Dan kan die echt heel mooi worden. (y)
|
naja, ga maar door met proberen. Uiteraard kan het veel beter, maar het begin is er. :)
|
Citaat:
|
"Will you look in the mirror?"
"What will I see?" "Even the wisest can not tell, for the mirror shows many things. Things that where, things that are... and some thing that have not yet come to pass" ... Ik moet minder naar die film gaan kijken :P |
Citaat:
|
in... into
same difference :P |
Citaat:
Op het orgineel is wel een achtergrond. Die hand is inderdaad nogal mislukt:S Maar op de tekingen zijn de schaduwen om de een of andere reden beter te zien(vaag). En ik moet zeggen dat dit nou niet meteen één van mn mooiste tekeningen is. Maar bedankt voor de tips! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:38. |