![]() |
Wat WIL je heel graag dragen...
maar DURF je eigenlijk niet?
Ik zou wel zo'n schattige sex & the city tutu willen dragen. :o |
rokjes zonder panty eronder
"attack of the uberwhite legs" |
Brute mouwloze shirts. Maar dat laat ik toch maar...
|
Waarom zou je iets niet durven te dragen :s
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik had laatst ook een prachtige polkadot outfit (schoentjes, rokje, tasje) maar ik wilde het toch niet allemaal tegelijk aan naar dat onhippe Arnhem. |
Citaat:
|
Citaat:
Vlak voor de zomer maar eens flink pijn gaan lijden.:D:S |
Soms wil ik weleens emo zijn :cool:
|
Citaat:
Nou ja, prima hoor.. Ik niet :) |
Een mooie jurk of top met een erg diep decollete, soms zie ik zoiets hangen en het is zoooo mooi. Maarja mensen gaan dan snel dingen zeggen of denken. Verder durf ik eigenlijk alles wat ik mooi vind wel te dragen, no problem.
|
hmm korte rokjes
ik betwijfel echter of mijn omgeving wil dat ik dat ga dragen :o :D |
Topje met naveldecollete
nog nooit gepast eigenlijk dus ik weet niet of ik het kan hebben maar waarschijnlijk durf ik het niet eens. :s |
Ik durf alles wat ik wil wel te dragen eigenlijk..
Soms voel ik me ergens minder prettig in, omdat ik denk dat idereen naar me kijkt, maar dan vind ik het toch té leuk om in de kast te laten hangen. Oh wacht, ik heb laatst een uberkort jurkje gekocht; wit met een lichtroze kanten randje en allemaal van die mannekes erop. Bij m'n decolleté zit het strak, de rest valt wat wijder. Ik vind het erg leuk, maar dan vraag ik me weer af of het i.c.m. mijn tattoo niet erg camp overkomt. Hoewel dat ook erg leuk is natuurlijk. :confused: |
Euuuh, iets fel groens, maar ik ben bang dat het mij toch niet staat...
|
Hotpants :D ..
|
Rokjes boven de knie zonder pantys eronder.
Lange rokken ook al niet. :o [maar ik ga het toch doen] |
|
een legging met blauw/wit/zwarte panterprint. maar aan de andere kant verwacht iedereen dat ik "overal schijt aan heb" dus dan moet het maar :(
|
Citaat:
|
Citaat:
maarja, heb hem gewoon aan gedaan zie het wel |
zo'n krijtstreep colbertje ala onze forum metroseksueel
sjaaltjes inderdaad, sinds ik die van sigur om had met carnaval \m/ |
shawls, shirts met halve :confused: mouwtjes en hoedjes zou ik diep van binnen wel willen dragen ... maar goed...ik woon in waalwijk :bloos:
|
een heeeele mooie jurk met een mantel en mijn haar opgestoken.... of een zomerjurkje van linnen.... of elvenkleren... een jurk van arwen bijv....... okeej.. nu wil ik egt uit deze spijkerbroek.... <zucht>
|
Citaat:
Kutstad! :evil: |
Citaat:
velp is een station met een straat eromheen waar een pizzeria staat die verkeerde pizzas maakt waar priscillas komen die met een duits accent gedag zeggen en waar willekeurig mensen bij elkaar aanbellen omdat ze muziekles willen :o |
Iets met korte mouwtjes (flabberarmen)
Kortere rokjes (fatsige benen) Het is niet dat ik het niet durf, maar het staat gewoon niet. :s Als ik iets aan wil wat me ook nog staat, dan doe ik dat gewoon, lekker boeiend... |
Een kort rokje, maar dat durf ik meestal niet.
En eh: heel graag? Een supermooie sexy galajurk, heb hem nog niet gevonden, maar ik denk als ik die vind dat ik ook wel ga twijfelen of het niet te bloot is. ;) |
korte rokjes
|
hmmm, ja een kort rokje zou ik ook wel willen dragen, maar ik heb van die fergie benen, dat staat dus voor geen meter... tenzij je als eend door het leven wil gaan :(
|
Bruidsjurken omdat ze zo mooi zijn. :o
Tutu's of petticoats. Oh en tiara's! |
Een jurk of rok met petticoat. Maar het staat mij niet, en tis toch niet te koop in mijn maat.
:( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mooie strakke shirts :)
|
Citaat:
:confused: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het rode lak pak van Britney Spears voor een sexy fotoshoot!
:evil: :D |
jarretels onder een rokje :o
|
Citaat:
|
Citaat:
Als nu ook nog eens de sluitings tijden vrijgegeven worden... Ontopic: euh..niks? |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:02. |