![]() |
Blowen op straat
Ik erger me er geregeld aan als ik weer eens achter iemand fiets die aan het blowen is of als ik zo iemand door de stad zie (ruik) lopen. Die geur vind ik maar weeig en vies. Nogal asociaal naar mijn mening.
Wat vinden jullie van blowen op straat? |
Wat denk je zelf?
|
net zo associaal als een sigaar roken op straat, maar zolang dat mag, blijf ik lekker blowen op straat
|
tsjah... op zich komt het wel asociaal over. En zeehond, dan ben je net zo erg als de sigarenroker.
Maar ik doe het ook gewoon...:o |
Ik stoor me er niet aan, maar ja, beter blow je lekker binnen of al zittend genieten van de zon en je blow. In looppas je blow oproken vind ik echt niks.
Henk Mul ! |
Het is niet zo netjes, veel mensen storen zich eraan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
sorry zeehond, maar jouw argumenten zijn een beetje zwak. |
damn sjoerd, wat ben je politiek correct bezig de laatste tijd (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
nee, maar wel m'n gevoel voor sarcasme |
Citaat:
|
pff, net als al mensen op straat die sigaretten roken :eek: ik bedoel opff, das toch kei asociaal man! vieze stinkdingen... en ja, kblow regelmatig op straat... totdat alle andere sigarettenrokende mensjuhs ook alleen nog maar thuis kunnen roken... pff :rolleyes:
|
Citaat:
jij denkt dat wij ervan vinden. Verder erger ik me er niet echt aan, al snap ik niet waarom mensen niet gewoon even rustig ergens gaan zitten ipv het lopend/fietsend/rijdend te doen :o |
Hmm ik vind dat het ook wel heel erg afhangt van de situatie. Als iemand om 1 uur snachts in een uitgaansgebied op straat een joint rookt heb ik daar totaal geen problemen mee. Als iemand overdag midden in een wingelstraat gaat blowen vind ik het niet kunnen.
Officieel is het gewoon legaal btw om op straat te blowen. |
Ik vind dat het best kan, maar je moet altijd rekening houden met je medemens. Als je op straat wil blowen, zoek dan een rustig plekje op en doe het niet midden in de winkelstraat.
Maar anyway... waarom zou je in godsnaam op straat willen blowen. Ga dan ff lekker ergens zitten en geniet van je blow... :rolleyes: |
Ja ben het eens met Artless, je moet er wel van genieten.
Ik vind wel dat het mag op straat, als je het doet omdat het gewoon bij je lifestyle(hippie of rastafari etc., of gewoon genietende blower) hoort, niet als je aan het provoceren bent, en persee wil laten ruiken dat je een stickie aan het roken bent. |
Citaat:
En waarom je over straat zou lopen met een joint? Omdat je er net een gedraaid hebt bijvoorbeeld? |
Ik doe 't zelf wel gewoon, maar relaxter is in 't gras in de zon zitten met 'n lekker blowtje. (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
Jahaaaa, kwam afgelopen zomer een agente naar me toe: "maak die joint eens uit jongeman, dat mag niet op straat, vroeger deden we zo *agente doet haar hand voor haar ogen en kijkt door de vingers* maar dat is verleden tijd!" Godverdomme bijna een boete omdat ik dat wijf uit zat te lachen om dat gebaar van der :p (maar wel netjes me blow uitgemaakt :) ) |
Maandagavond loop ik door Soest, komt een nette honduitlatende Gooise dame voorbij lopen. Uit haar mond steekt een brandend voorwerp. Je raadt het al, het tis een keiharde joint!
Waar gaat het heen met de wereld:p |
Citaat:
|
Citaat:
hebben ze 'n cursus "hoe leggen we stoners vriendelijk uit dat ze niet meer mogen blowen uit op straat?" gehad ofzo? ;) |
Citaat:
|
Zelf doe ik het niet. Zoek meestal chill plekje om te blowen. Maar het stoort me totaal niet als anderen lopend/fietsend blowen.
"Blowen op straat, 's avonds laat, je weet wel hoe dat gaat. Kijk daar komt de politie al aan, laten we nu naar huis toe gaan. Hé de mazzel." (musical groep 7 hehe) |
Eh wat is er mis met blowen op straat? (y)
Het ruikt lekker en t smaakt lekker,sja toch. |
Citaat:
|
geen probleem, in fact... zoeden meer mensen moeten doen (y)
|
als t om de geur te doen is mogen ze overmatig parfum en deodarantgebruik ook verbieden, want dát vind ik pas stinken. synthetische troep. (n)
|
stukken beter dan zo'n bbq van de een of andere scouting :p
|
sigarenrook stinkt wel even 10 keer erger dan n jointje(vind ik).
In het vondelpark wordt ontzettend veel geblowd en ik heb er geen last van hoor. (als ik zelf niet zit te blowen:p) |
Citaat:
of "how-to-impress-teenagers-education" of zo :/ *let niet op mijn stonedheid* |
Citaat:
|
haha bij mij komt het echt niet Asociaal over
eerder sociaal ik denk zo van hmmm chille mensen hier lekker smoken als ik door de stad fiets ruik ik altijd extra graag rond :cool: + ik rook zelf ook op straat mijn jointjes (of op mijn kamer, dats wel chiller eigenlijk maargoed) |
Citaat:
Liever dat dan heel Nederland dadelijk in de stress ;) |
naar ons kwamen ze ook eens, "dat doe je maar thuis".
dat was wel hilarisch |
Sinds wanneer zijn geurtjes asociaal? Enkel als ze stinken, maar de wietgeur valt, samen met sigaretten/sigaren hoogstens onder de categorie onprettig :). Imho is het dan alleen aso als je het rookt op openbare plekken waar het kan blijven hangen, maar zeker niet in de open lucht..
|
Citaat:
|
Da's persoonlijk, en geen reden om iets te verbieden...
Tja, ik vind blowen in de buitenlucht op zich niet zo erg, vervliegt toch weer... Liever dat iemand een blow rookt in de buitenlucht dan in een winkel, als ik aan het stadten ben ;) |
Citaat:
Onmogelijk :p, die mensen zijn gewoon anti-drugs en zeggen dat door indoctrinatie; drugs are bad mmmkay :rolleyes: |
Hehe, ik ga mee met Prodentulo.
Mijn ma vind 't altijd stinken en zegt er hoofdpijn van te krijgen. :D Dan komt ze boven weer eens melden dat ze vind dat ik 't weer teveel rook: "want ja, ik krijg weer koppijn beneden van die stank van jouw shit steeds." - "eh, ma.. ik heb vandaag en gisteren niet geblowd?" "ja, jawel.. want ik ruik et en ik krijg er koppijn van!" - "eh, nou ja.. eh.. okee.... ??" |
Citaat:
|
zo erg ja?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:31. |