![]() |
houdbaarheidsdatum
kheb een vraag..... En ik hoor jullie nu denken WTF, ZEEHOND HEEFT EEN VRAAG!?
Jahaaa, en nu zalk het nog bonter maken, het is een vraag over drugs! *heel d&a valt stijl achterover* Het is namelijk dit: Ik heb altijd begrepen dat pep ongeveer 2 a 3 weken houdbaar is, voordat het gewoon vies ranzig slecht etcetera wordt. MAAAAAAAAAAAAAAAAR ik heb hier dus nu pep liggen van meer als 1.5 maand oud... En hij´s nog goed (en lekker, maar da´s persoonlijk denk ik) Dus mijn vraag.... Hoelang is pep dan wel houdbaar? (mocht ik ooit nog eens een sealtje vinden ergens in me kamer dat nog inhoud heeft, voor de rest denk ik niet dat dit een erg nuttige vraag is...) owhja, nog even wat smileys :evil: (y) :rolleyes: :eek: (n) :D :o ;) :p :mad: :bloos: :confused: :s :| :nono: :o |
onze bassist komt ook wel eens met spul aanzetten van meerdere weken....exact weet ik het niet...
het is 'chemisch' dus zal het best een tijdje mee kunnen gaan |
ik heb gehoord maar een week.
Dus nu ligt het hier luchtdicht verpakt op mijn kamer. Maar ik zat eigenlijk met dezelfde vraag |
you've read my mind zeedier :p.. ghehehe..
volgens mij zal t niet vergaan ofzo.. zegge ze van pille ook .. dat ze maar een maandje echt goed zijn.. niet dus... |
mja, ik weet niet.. ik vind m'n pep niet minder goed worden naarmate het langer en langer in m'n portemonnee in 'n sealtje zit. dus... :confused:
|
't blijt altijd die lekkere chemische smaak hebben. :)
|
Dat vroeg ik me dus af over xtc. Als je dat lang bewaard, neemt de werking dan af en is er uberhaubt een houdbaarheidsdatum ofzo..?
|
naja, hoe je 't ook went of keert; 't is toch al teringzooi voor je lijf. dus mja... ;)
|
Voortaan motten ze op de pil i.p.v. een logo gewoon de houdbaarheidsdatum drukken, lekker makkelijk.
|
ghehe :D
"ey man ik had laatst een 12-03-2004-tje... hij was wel overdatum maar ik spacete m ...'' :D |
Citaat:
|
of juist net als met wijn ;)
"ik had laatst een 13-08-1997tje... ja, je moet er wel even geduld voor hebben, maar dan heb je ook wat." |
Citaat:
dan klink je gewoon als iemand die hele dagen op ze luie reet zit in ze peperdure kasteeltje en uit pure wanhoop maar alle wijnjaartallen uit ze hoofd gaat lere :p hahaja |
mja oke.. :p maar bij pillen niet. :p
dan is 't meer van: zo, feest je al zolang dat je van je inkopen toen er 1tje hebt bewaard. geänticipeerd op de houdbaarheidsdatum hype. ;) |
maar de link is er hoor :p...
* laat me maar slap lulle hoor * ghehe |
doet ik ook. :p
alsof ik zelf niet slap lul... en m'n hash is nu op :( |
nee das geen slap gelul... dat is eng... hash is op..wil je dat zinnetje nooit meer zeggen :p
|
pillen kan je een jaar bewaren
wiet 1 week a 2 weken sos volgens mij 3 maanden speed denk ik ook 3maanden al het maar op een droge plek bewaard wordt. |
Citaat:
maar dan volgt nu 't verlossende 2e zinnetje: ik ga straks nieuwe halen. :p |
ohhh gelukkig maar :p... werd al bang ;)
|
be afraid, be very afraid. :p
|
euy .. je gaat me toch niet express bang zitte make he :p.. potjandikkie :d
|
Citaat:
wiet 1/2 ???, lijkt mij een beetje weinig, dan heb ik wel te vaak beschimmelde wiet gerookt iig, en trouwens, wiet moet gedroogd worden, en dan ligt het ook al 1.5 maand boven de grond, en is er nog nix mee gebeurt + vrienden van me hebben eigen teelt, dat wiet is nu ook al half jaar oud, ligt gewoon in kartonnen doos. Nix mis mee (y) |
Mja wiet van een half jaar oud is maybe wat overdreven, maar paar maanden ken echt wel.
|
Citaat:
Hasj bewaar ik wel langer maar dat is nog te smoken na 2 maanden. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:09. |