![]() |
[Windows XP prof] Ik kan geen dingen van mijn desktop verwijderen...
Als ik probeer bestanden van mijn desktop te verwijderen, kan dat niet. Ik krijg een foutmelding dat het opgegeven pad niet gevonden kan worden en dat ik "moet controleren of het opgegeven pas juist is".
Ik heb windows xp professional, nl versie. En afgelopen zaterdag kreeg ik een virus, het JS.Seeker virus. Ik heb meteen de hele comp gescand, maar de virusscanner (Norton 2003) kon nix vinden... |
hm, je kunt ook even een online scanner gebruiken (Trend Micro). Misschien dat hij dan wel wat vind?
|
Of misschien het virus opzoeken op de site van Norton en de handmatige verwijderingsmethode die erbij staat uitproberen, heeft bij mij al meerdere malen gewerkt. :)
|
Citaat:
Ik ben al de halve dag bezig m'n comp te scannen met die Trend Micro, maar het lijkt erop dat dat ook niet gaan werken...nog 0 geïnfecteerde bestanden gevonden... |
Citaat:
|
Heb de volgende stappen uitgevoerd en nu mag ik wél concluderen dat ik dat virus niet heb...want die stappen haalden nix uit.
Dus zal het aan windows liggen...iemand nog goeie ideëen? [edit]Ik heb niet alleen op m'n desktop dat ik niets kan verwijderen, maar ook in m'n favorieten...[/edit] |
Kan het wel in safe-mode??
|
Kun je wel via deze computer dingen verwijderen?? Als dat niet zo is, zou het kunnen da er misschien iets van een wachtwoord of andere admin gebruiker is die dit verbied.
Hoe dat precies zit weet ik niet, dat gaat mijn pet te boven |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Idd
|
Helpt ook niet :(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:17. |