![]() |
ik ga naar de kapper en...
Ik ga het op de volgende manier laten knippen/zo zou ik het graag willen:
http://www.kappersite.nl/img/image535.jpg Nu jullie :bloos: |
woei...
schrik :eek: |
Niet weeeer een kapsel topic :|
Ik zie op die foto trouwens 6 kapsels.. |
Zoals een vriendin van me het heeft, heel leuk. Kort iig (y)
|
Eh ik zou het niet precies weten, maar wel kort iig. Is weer eens wat anders ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb nu een pony en een mat, geen recente foto's helaas.
Als ik er nu iets aan zou moeten veranderen dan zou ik aan de zijkant (boven mijn oor) een stukje laten milimeteren met figuurtjes erin en een kleur. Maar aangezien ik niks moet veranderen zal dat niet binnen een week zijn. |
Ik zou de kapper met rust laten.
|
Citaat:
Ik vind het trouwens ook niks... |
Citaat:
|
gatver. zo lelijk ook niet echt praktisch.
|
hihi, ik zou vragen of ze het bij kunnen laten knijpen, en dan letterlijk bij, ik vind mijn haar veels tye kort:(
|
ik zat vorige week met deze foto bij de kapper:
http://www.filmfreak.be/movcha/0222actr045.html (3e plaatje van links, je kunt erop klikken voor uitvergroting) Maar het is wel iets langer geworden dan op de foto |
Citaat:
|
dankje, krijg ik ook van iedereen te horen, "staat je veel beter" enz
|
Niet zo mooi wat je wilt laten doen.
ALS ik wat zou moeten veranderen zou ik het zeker weten niet verven (n) (n) maar dan een rechte ponnie oid, niet te extreem iig |
ik heb van dat plaatje uit de bovenste rij het middelste kapsel ongeveer...heb dat plaatje ook ooit opgeslagen als idee :D
|
Naja tegenwoordig heeft iedereen weer kort, schouderlang haar. Ik ga me haren weer lekker lang laten groeien tot op me middel, misschien net iets erover. En voor een beetje pony en dan probeer ik alles stijl te houden. Maarja of dat lukt hehe...
|
...laat niks knippen want ik laat ze weer lang groeien
|
en ik ga eerst babbelen met die lieve Antiliaanse vrouwen, lekker gezellig :)
En dan ga ik zeggen, dat ze mijn krullende matje moeten rechtknippen, want ik kan nu al bijna mini pipi langkouse krulletjes staartjes in draaien. Ondertussen weet ik alles over hun vriendjes, en zij over mijn vakantieplannen, en dan zeg ik dat ik er bovenop ook nog wat vanaf wil, maar niet te veel... Dan probeert het meisje het heel leuk in elkaar te plaatsen met wat gel, maar dat kan ik na het douchen toch zelf het beste :cool: |
Dit is gvd helemaal geen soortgelijk topic als die ik had. Stelletje kutjes (n)
|
Citaat:
|
Hehe echt niet mooi dus heh
|
bij tidus van ff10 staat het wel maar verder vind ik het niet mooi
|
Citaat:
In Tsjechië was mijn retrokapsel pas voor het eerst hip. |
Ik heb ook ooit een poging tot eigen pony knippen gedaan.
Wel op de basisschool, maar toen hij te kort was geworden kwam ik op het geweldige idee om hem dan maar helemáál af te knippen. Slim! :confused: |
Ik ga het mijne weer eens laten groeien.
|
hmm, ik wil het weer zwart & kort eigenlijk; maar wil het nu even laten groeien om te kijken of lang me wel of niet staat :)
|
het is nu zwart en halflang.
maar ik ga het blonderen/lichter kleuren en poorleno gaat het knippen. |
Citaat:
|
en ik hoop van middag weer te gaan...
het is nu tot 3/4 van mijn voorhoofd met aan de zijkanten ook best lang... en het gaat weer terug naar het normale korte haar standje 2 aan de zijkanten boven op naar voren en een kuifje |
ik ga nooit naar de kapper
al 4/5 jaar niet geweest ofzo alleen komt er eens in de 2 jaar ofzo iemand langs met een tondeuze en dag lang haar |
Citaat:
|
Citaat:
|
zoiets
|
Ik ag naar de kapper en laat mn haar alleen maar bijpunten
Vind het wel goed zo.. Wil wel nog een kleurtje erin alleen moet nog de juist vinden.. Beetje bruin/rood achtig. |
en je betaalt veel te veel geld..... nee, ik ben net twee en helve week geleden model geweest voor kinki, dus hoef voorlopig niet, mar laat die hanekam die ik wil wel mooi doen door en vriendin
|
Ik ga naar de kapper en laat haar er iets leuks van maken zolang het maar niet te kort is. nadat ze er lekker haar best op heeft gedaan doe ik er weer een staart in omdat het altijd zo statisch is :D
|
ik weet t niet, kheb krullend haar daar kanje niet sow veel mee.. :(
|
m'n haar komt inmiddels tot m'n navel en verder, dus deze week toch maar eens bij de kapper langsgaan en n centimeter of 8 eraf laten halen
|
ga niet naar de kapper omdat het lang laat groeien
maar... in een ander leven, met een ander gezicht.. zou ik het naturel houden a la http://www.surprisesomeone.com/photo...holmes_med.jpg dat vind ik toch het allermooist :cool: |
Citaat:
http://www.members.lycos.nl/schotman...spinnenweb.jpg |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga sinds een paar jaar 1 keer per jaar naar de kapper om alleen even de puntjes bij te laten knippen omdat die redelijk snel droog worden.
|
Citaat:
|
Ik wil ze lang laten groeien en had ze laatst tot op mnn schouder.. en ging ik toch maar ff puntjes laten knippen en een beetje model..
Heeft dat wijf mn hele haar verkloot!!.. nu zijn dr allemaal rare stukken uit, .. en het kan echt niet.. (plaatst mischien een foto als ik een site vind hoe ik mn fotos on kan zetten..)kunnen jullie lahen!! Dus nu heb ik bij een andere kapper een nieuwe afspraak gemaakt.. en nu word het were kei kort.. (omdat die vrouw die mn haar geknipt heeft op sommige plekken stukjes van maar 5 cm heeft overgehouden.. :mad: ) Maarja, daar gaat mn droom van lang haar.. alweer, en kan ik nog langer om mn dreads wachten.. (ik was alweer een jaar niet naar de kapper geweest en nu kan ik weer opnieuw beginnen met laten groeien.. :( ) |
ik ga niets laten doen bij de kapper,mijn haar moet weer groeien,wil weer een soort van "emo" kapsle,heb ik al een tijdje gehad totdat ik in een vlaag van verstandverbijstering tegen de kapper zei: "doe maar kort met een kuif" ik weet nog steeds niet wat mijn beweegredenen toen waren,maar nu moet er weer een flink stuk bijgroeien,maar t gaat zo langzaam :mad:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:15. |