![]() |
Toerisme en recreatie ¡!¡!
hallo, :confused:
Ik moet voor AK een PO maken over recreatie/toerisme... Ik heb alleen geen idee waar ik het over moet doen. Het is de bedoeling dat we een geografisch onderzoek houden (bijv. enquetes etc) en dat we met hoofd en deelvragen werken...!¡ Het liefst maak ik ene PO die te maken heeft met mijn regio Duiven/Arnhem/Gelderland... Heeft iemand misschien een goed idee. Meld het dan even aub. :) |
Je kan naar een bungalowpark o.i.d. gaan en de mensen vragen
- waarom ze naar daar zijn gekomen - wat er in de omgeving is wat hen heeft aangetrokken - of ze er al eerder zijn geweest - of ze ook nog bepaalde plekken/plaatsen/steden gaan bezoeken en waarom Hoofdvraag: wat maakt de regio Arnhem/Duiven/Gelderland aantrekkelijk? Conclusie: datgene wat de mensen zeggen. |
Nou dat lijkt me niet zo moeilijk. Er uis zoveel te kiezen! Gelderland is de provincie waar de meeste mensen naar toe gaan in hun vakantie, dat zegt al iets dus! Dus al hoofdvraag zou je dat ook al kunnen hebben; Waarom trekt Gelderland zoveel vakantiegangers aan?
Dan kun je gaan onderzoeken wat ze aantrekt, welke factoren hierbij een rol spelen, hoe de provincie daar op ingespeeld is(toerisme!) Succes (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:47. |