![]() |
Gezocht keen en sims
Ik weet niet of julllie ze nog hebben ma kennen jullie dat oude spelletje keen nog? Zo'n mannetje met een helmpje en een roze shirtje aan? ik weet niet of die het op de compu's van nu nog doet ma zowel wil ik ze graag overnemen.
Tevens gezocht de Sims. gebrand ofnie maakt nie uit. alle delen. Zeg ma wat jullie er voor willen hebben :p |
|
|
ik heb the sims
the sims livin' large the sims houseparty the sims hot date the sims vakantie the sims beestenboel (moet op 2 cd's) zeg maar wat je er voor over hebt ;) denk er wel aan dat er nog verzendkosten bij komen he |
Citaat:
edit: ze hebben zelfs het yogho yogho spel :cool: |
Citaat:
het houd gewoon in dat het oude klassiekers zijn.. Door fusringen ed is het vaak nit eens bekend wie nou de rechten heeft, en dat betekend dus dat het niet beknd is wie het spel vrij kan geven.. |
Citaat:
wat wil je er voor hebben? gebrand per cd? |
pm me maar
|
Citaat:
inclusief verzendkosten |
oooo Commander Keen! Daar was ik 'vroeger' verslaafd aan (y)
*toch even ook downloaden* |
En hzo werkt er echt niks met dat gare xp ? :/
als k m open, krijg ik een zwart venster and that's it... |
Citaat:
|
Citaat:
we kopen ze samen nl |
Citaat:
Ik hoor het wel :) |
Citaat:
gedownload van de 2e site, die angelfire site |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
ehm heb je de sims livin'large nog, of zijn ze verkorcht? ( idd, slotje vergeten)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Sims branden wil meestal toch niet? Bij mij iig nooit.
|
Citaat:
Citaat:
|
oohja Keen! ha geweldig, samen met Prince of Persia was dat op 10 jarige leeftijd mijn ultieme verlaving.
|
Citaat:
|
Citaat:
Classic Games (ik ken de eigenaren ook vrij goed) is een van die kleinere sites die ook probeert dat soort oude spellen levend te houden. Kortom: abandonware is illegaal, maar moreel juist! |
Citaat:
Branden als backup is legaal. Maar als je ze gaat verkopen is het illegaal! |
Citaat:
Maar ok, vragen op S&M zou dus wel een optie zijn voor da leentjuh :) |
heej stoepkrijtje, je hebt pm van me :)
ik heb zeven spellen van the sims: the sims living large the sims house party the sims hot date the sims on vacation the sims unleashed the sims superstar en natuurlijk de eerste the sims kan ze wel branden voor je als je wil :) |
vraag anders ook maar even de geldcode voor The Sims.. dit kan bij Games...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:06. |