![]() |
* zwaar verliefd *
Eigenlijk zegt de titel al genoeg, nietwaar?
Weet je wat nou zo raar is? We zien elkaar echt iedere dag, en toch mis ik hem als hij niet bij me is... * GrIjNz * |
Oh
|
jeetje
|
ik vind jullie gegrijns vervelend..
|
Als je grijnst ruik je naar breezer.. :o
|
geniet dan extra van de tijd dat je samen bent en geniet ervan dat als je m zo gemist hebt weer bij hem kan zijn..
heb je verder nog een probleem of wou je alleen dit kwijt? |
nou, ik vind het eigenlijk wel ernstig om te merken. Ik bedoel, school is toch best belangrijk voor me :s
|
En mededelingen mogen niet.
Evenals 2 topics over precies hetzelfde onderwerp beginnen. Erg nuttig ben je niet bezig.. (Hm, ik ook niet door hier te replyen). |
Citaat:
|
zeg dat ie altijd bij je moet blijven tot dat ie gek wordt van jou geclaim.
Dan maakt hij het uit, jij hebt ff liefdesverdriet om daar over heen te komen richt jij je op je schoolwerk. Na een paar weken heb je geen liefdesverdriet en gaat alles op school okay! |
oh jeetje, zo zwaar was het allemaal niet bedoeld hoor! Het viel me alleen op dat ik moeite heb met mijn concentratie. Ik bedoel, ben ik nou de enige die dat heeft?
Maar goed, dan mijn excuses voor het misverstand ;) |
ps. Heb geen liefdesverdriet!!!
(gelukkig niet zeg, anders komt er van school helemaal niets meer terecht ) |
Citaat:
Ik weet zeker dat je niet de enige bent! [SIZE=1] sorry, mijn vorige reactie wasnogal flauw :o [SIZE=1] |
* zit al wat opgeluchter achter haar huiswerk *
;) |
|
Heel fijn voor je. Stuur alle leden van scholieren.com een kaartje als je gaat trouwen.
Dit gaat op slot want hier hebben we totaal niets aan. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:22. |