![]() |
Het vrije deel
Welke vakken hebben jullie in het vrije deel?
Ik, Latijn en filosofie |
Aardrijkskunde en Filosofie
profiel C&M met beide talen |
Grieks en Frans 2 met profiel economie en maatschappij
gare keuze geweest ik haat economie |
Niks
(waarom antwoord ik dan...?) |
aardrijkskunde en frans 2 bij ng :rolleyes: :confused:
|
ec2 en M&O bij profiel C&M
|
C&M + Ec2 en KCV
|
CM met AK en WA2
eerst had ik EC2 maar dat was geen succes :D |
Ik ga aardrijkskunde erin krijgen volgend jaar
(*doet nu nog 3 havo :rolleyes:*) |
Citaat:
|
ik wil ook filosofie of psychologie, maar mijn school doet daar natuurlijk weer niet aan... :(
ik ga, als ik overga naar 5ath, C&M met biologie en CKV2/3 doen. als ik blijf zitten en dus naar 4havo ga, dan doe ik C&M met maatschappijleer2 en CKV2/3. |
Citaat:
|
m&o (n)
|
Ik ga E&M doen met Duits 2
|
ik ga volgend jaar m&o en fa2 pakken ( E&M)
|
N&T met informatica
|
bi1, M&O, gs1
|
Citaat:
|
Fa1 en IF (E&M)
|
Ik kies E&M met duits1 en in het vrije deel informatica. (y)
|
N&G met beeldende vorming en informatica
|
m&o
|
economie 1 en M&O
|
NG met Gesch2, Ak en Filo, 'project' Poëzie.
|
M&O (Klinkt van dat doe je er wel ff bij maar is Kl*te veel)
|
LO2!!! ( iz duz lichamelijke opvoeding 2)
we hebbe supahleuke leraar en het is altijd gezellie!! |
niks
|
Wa2 (n)
|
Huh, ik hoor sommigen zeggen dat ze geen vakken in hun vrije deel hebben, maar dat moet toch juist?!
|
Citaat:
|
k moet officiel nog kiezen, maar neem denk k aardrijkskunde en misschien kcv..
|
ik had geschiedenis er bij gekozen ( bij n&G)
en ik wou even kwijt dat je dit noooooooooooiiiiiiiiiiiit moet doen, want bij je examen is het pokke veel! |
Citaat:
|
m&o
|
Ik doe Vwo en als pakket heb ik E&M met Biologie. 1 goeie raad: NOOIT DOEN!!! Het is en valt mij heel erg tegen.
|
Ik doe N&T met Biologie 1 en 2 en economie 1 en 2. k'Heb een beetje veel in mijn vrije deel gekozen, meer dan duizend uur. Maar zo houd je jezelf tenminste bezig, hè? :D
|
M&O en Frans1... dat was het geloof ik wel.
|
Citaat:
|
Ik doe VWO Natuur en Techniek met in het vrije deel:
-Eco 1,2 -Bio 1 -MenO -Latijn Is dat veel? Ja...:( |
Ikke heb profiel: Economie & Maatschappij
En in 't vrije deel: Scheikunde, Wiskunde B1 en Management en Organisatie xxx |
Citaat:
|
ik heb frans 2, economie 1 en grieks in mijn vrije deel
|
zit nu in havo 3
ga E&M doen met tekenen en muziek ( als alles goed gaat:D ) doe frans-1 |
Ik wou eerst nog meer kiezen, maar dat bleek roostertechnisch niet mogelijk. Volgend jaar kan ik al biologie 2 of economie 2 niet meer volgen. Maar die economielessen stellen bij ons toch niets voor. :cool:
|
Citaat:
|
NG met KCV en Informatica
|
NG met Ec1 en 2
|
ik doe n&g met informatica en misschien volgend jaar nog wib2 dr bij maar eerst over gaan :)
|
ik zal wel niet zo slim zijn :o maar ik snap het nog steeds niet van mensen die niks in hun vrije deel hebben...
of is dat aanvullende vak eigenlijk vervangend voor wat bij anderen 'vrije deel' heet? ik moest namelijk VERPLICHT in m'n vrije deel nog 680 uur aan vakken kiezen (gemiddeld 2 a 3 vakken... ik kon kiezen uit 7 vakken) en hoe zit het met mensen die ckv2 in het vrije deel kiezen van C&M... zit dat niet standaard in het profiel dan? bij mij iig wel helaas :( ik heb zelf dus C&M en wia2, ecd en ma2 erbij gekozen, maar ecd heb ik na het aantal uren wat ik nodig had alweer laten vallen :D |
'k heb M&O er bij gekozen (profiel E&M) 'k had er eerst ook fa1 bij maar dat mocht niet. Als je Havo gaat doen mag je maar 1 vak in je vrije deel kiezen bij ons op school. (vrije deel is wel errug vrij, duzz niet) en bij Vwo 2 geloof ik.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:49. |