![]() |
John 5 verlaat Marilyn Manson
Ik weet niet of er veel mensen zijn die hem kennen, maar de geweldige gitarist John Lowery (Ozzy Osbourne, Two, Frosted, David Lee Roth) is weg uit Marilyn Manson!
Duidelijke rede is nog niet gegeven volgens mij, maar ik vind het wel erg jammer :( |
lekkah janken.
|
God kill worship guns hate obey submit love government die family sin bullet sex church president priest fuck yeah dope
|
buraghhhh
nu marilyn manson zelf nog |
oh.
|
Citaat:
weg met die rukband |
bummer
|
boehoe
|
goede zet van m
|
Citaat:
|
Ik dacht dat er eerst stond "John 5 verslaat Marilyn Manson" :|
|
een saai topic verdient een saaie grap, vandaar:
en nu komt nummer 6? |
mensen met een avatar van een bepaalde band gaan altijd janken om die band
|
Citaat:
|
http://www.tm001d6792.pwp.blueyonder.co.uk/boohoo6.jpg
Ik wil elk plaatje minstens 1 keer gepost hebben |
Citaat:
|
dat is niet mijn middelvinger, klootviool :p
|
jammer
|
mwoah
zo mooi vind ik die hand niet |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
om het nog maar niet eens te hebben over wat ik er allemaal mee kan! |
Citaat:
|
|
Ontopic, ook al is het soms een beetje moeilijk
|
Citaat:
Dan gaan we nu maar lekker in den armjes snijden! |
Ontopic lullo's! :nono:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik hou ook niet van Marilyn Manson (nooit gedaan ook niet), maar dat doodwensen slaat ook weer nergens op. |
Ja....dus? Hij vind toch wel weer een andere...
Jammer genoeg |
Citaat:
wow wat ben jij een stoere kerel :eek: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(wat voor avatar issut nou pcies) |
|
Citaat:
|
Voor al die mensen die denken dat ze beter zijn Marilyn Manson, omdat hij er 'raar' uit ziet, 'rare' muziek maakt of zich 'Wannabe' gedraagt: Wat zijn jullie ongelofelijk kansloos zeg.
Het is altijd hetzelfde gezeik. Mensen die van Marilyn Manson houden zijn raar, passen er niet bij, zijn apart, dragen verkeerde kleren, zijn altijd down, you name it. Slaat dus nergens op. Ik zelf luister van tijd tot tijd graag naar Marilyn Manson en 'none of the above' slaat terug naar mij. Nouwja, misschien dat ik een beetje raar ben:p, maar dan niet zoals ik het in deze situatie bedoel. Ik loop er niet bij zoals een 'typische Manson fan'. Zelf draag ik graag een polo(o?)tje en dan het liefst met een lekker fel kleurtje. En bovendien, ik waardeer elke vorm van muziek. Ik heb dan misschien wel een hekel aan nummers van BZN, Britney Spears of Benny Benassi (of hoe je het ook hoort te spellen), maar ik ga niet roberen mensen verbaal de grond in te stampen wanneer ze met plezier naar deze mensen luisteren. En dat mensen van 14/15 geen smaak voor muziek hebben vind ik al he-le-maal een kansloze opmerking. Ik ben zelf opgegroeid met muziek en luister daarom dan ook bijna letterlijk alles. Van The Beatles tot Queen, van Paul Simon tot Norah Jones, van Dana tot Nirvana, kortom, zo goed als alles. Zo, dat was mijn '2 cents' |
wat schijt het ons of hij er raar uitziet. Hij maakt gewoon kutmuziek en hij vraagt ons wat wij er van vinden. Kut dus.
|
Citaat:
Alleen eh.. tegen wie heb je het? |
Hellfish- Line em up
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Manson is een sukkel... |
Citaat:
Die kerel weet echt niet wat show maken is, laten we hem eerst 2 jaar terugsturen naar de 80's en daarna snapt hij er misschien iets van. Ohja en misschien moet hij maar eens leren dat filosofie niets voor hem is ;) |
John Lowery is wel een verdomd goeie gitarist alleen :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:06. |