![]() |
klaarkomen voor jonge met broek aan :S
hey
klas laatst iets, over als je allebei nog kleren aan hebt, en dat je wel die bewegingen maakt op elkaar ofzo... en dat een jonge dan niet klaar kan komen..\ maar dat doen wij dus ook wel, maar dan voel je ook echt zon bobbel tegen je aan... maar waarom kan die niet met zun broek aan klaarkomen dan :S en wat is er fijn aan dan voor hem... want achteraf zweet ie ook helemaal enzo |
de wrijving is lekker. Ofsow :)
:] |
Enzovoort
|
Kan best met zn broek aan komen :).
|
Citaat:
|
kan hij best wel van klaarkomen,mischien vind ie het niet fijn als z'n broekie vol sperma zit.
|
Uhm een uurtje geleden hebben mn vriend en ik dat nog gedaan(droogneuken met kleren aan).. en hij is WEL gekomen... Dus ik weet niet waar je weg haalt dat t NIET kan, maar t kan wel degelijk..
|
moet wel heel wat gebeuren wil ik klaarkomen met me broek aan.
Dat het niet KAN, lijkt me onzin. |
Citaat:
maarja... ik had dus op een ander topic, kank niet meer vinden, gelezen dat dat niet kon dus vandaar :S |
5min geleden lukte het me voor de ik weet niet hoeveelste keer niet om klaar te komen met mn broek aan, droogneuken dus.
voor mij is het dus onmogelijk maar mn vriendin heeft er minder moeite mee dan mij en ik kom op een andere manier wel aan mijn trekken:D |
Citaat:
|
Citaat:
|
nou ik kan wat vertellen uit eigen ervaring. Het kan dus WEL en niet zon beetje ook. Gister hebben mjn vriend en ik het weer gedaan en toen is het over de hele dag verspreid, zeg maar, 3/4 keer gebeurd. Het kan gewoon......waarom niet? Zijn * wordt toch gestimuleerd? Dus het kan wel............eerst dacht ik zelf van niet maar ja het kan dus wle
|
volgens mij kan dat inderdaad wel, dat een jongen dan klaarkomt... misschien sommige jongens niet...
|
Citaat:
|
Ik zie niet in waarom het niet zou kunnen, het lijkt me maar een plakkerig zootje, maar dat terzijde. Biologisch gezien is het natuurlijk goed mogelijk. :)
|
als een meisje t kan kan n jongen het toch ook lijkt mij .....
|
Citaat:
bij een meisje is een plekje van 1cm2 al genoeg om haar te laten komen... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:17. |