![]() |
Prince?
Kzag gisteravond een nieuw nummer van Prince...en die viel me niks tegen, best relaxte funk.
Het nummer heet 'musicology' en blijkbaar heet het album ook zo. Iemand anders die het gehoord heeft? |
Hmm, tis dat ik al een redelijke som uitgeef aan metal, maar Prince is zeker 1 van de artiesten waar van ik wel eens een cd zou willen. Heb je hem op het net gezien of op een muziekzender?
|
was op dat 'top 11 at 11' op MTV
Zal er dus vanavond ook wel weer op zijn |
ow prince.. yes! het album heet inderdaad musicology. Nouja.. dat is wat ik heb gehoord..
|
oh nee die heb ik nog niet gezien.
maar ik hoooooooooouuudd van prince en ik heb (even tellen) 11 singles/lp's van hem en hij is mijn favoriete dwerg en ooooooooooooooooooh get off (y) oja ontopic : dit zal ik dus ook wel leuk vinden. |
Citaat:
|
leuke vriendin heeft ie :)
|
oudere nummers zijn wel gaaf ja
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ugghgh omg
prince is echt gay en niet op de goeie manier (n) |
vind het kutmuziek
heb wel respect voor die dwerg zelf |
Volgens mij zag ik dat nummer gisteren op tv, het klonk best leuk (y)
|
Citaat:
prince is geweldig, prince is hip, prince is sexy, prince is ...ja, alles |
Citaat:
toen ik 8 à 10 was wou ik trouwen met Prince :bloos: . |
respect to the old skool (y)
leuk nummer, leuke clip ook Rat |
Citaat:
|
Citaat:
|
My name is Prince, and I am funky.. When it comes to funk, I am a junkie... HURT ME!!!! *gil*
:cool: |
fijn nummer
|
hij doet absoluut niets met me.
|
Ik vind die nieuwe single echt super. (y)
enge geniale dwerg |
Prince is een genie!
Kippekop heeft gesproken |
Prince is een enorme engerd. Maar wel een genie.
|
purple rain
focking gay (8) blergh, kutmuziek |
Citaat:
|
k Hou er helemaal niet van. Z'n geluid staat me totaal niet aan.
|
(Symbol)/The Artist aka Prince is een arrogante homo. Hou niet echt van die zijige muziek.
Dat stukje van The Bad Touch van The Bloodhound Gang is wel fenominaal, dat is het enige wat we aan Prince te danken hebben :D "and we do that kind of stuff that only Prince would sing about" :p |
nou nou.
prince is echt vet. rosaatje weet what's up ;) |
When the Doves cry (of zoets) is ook een erg mooi nummer. Welke mongool had dat nummer eigelijk een paar jaar geleden gecoverd? Het klonk niet echt super namelijk (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
ginuwine had wel een cover ervan gemaakt, thats all i know |
Prince is gewoon een sexy motherfucker die nog muziek kan maken (letterlijk en figuurlijk) ook. Als ik homo zou zijn, had ik een ernstige crush op 'm gehad.
|
zn jaren-80 werk is wel goed, vooral leuk als dit op feesten gedraaid wordt. De prince van nu boeit me helemaal niet
|
Zijn enige mooie nummer, is The Beautiful Ones, maar ik kan dit nummer opzich ook nog wel waarderen
|
Dat nummer is wel heeel veeeel herhaling.
|
De hele muziekbusiness is sinds The Beatles één grote herhaling.
|
ik vind prince een pedo
zoals exo al zei hij is echt enorm gay en zijn muziek klinkt ook nergens naar |
Citaat:
zegt iemand met de muzikale achtergrond van een legkip. |
Citaat:
|
Citaat:
en van legkippen weet ik vrij veel. |
Citaat:
ik zij alleen dat ik de muziek die hij maakt niet chill vind en hoe komt t dat jij zoveeel van legkippen weet dan? |
Het gaat hier niet over legkippen en Pasen is al voorbij :nono: .
Ieder zijn smaak. Ik zie ook wel dat Elvis veel heeft betekend in de muziekwereld, maar daarvoor hoef ik hem toch nog niet graag te horen? |
Elvis is ook geen legkip. Elvis is meer een broedkonijn.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:26. |