![]() |
[Foto's] (Y)/(N)?
|
Eerste (Y) Coole manier van bekijken doch lichtelijk cliché maar niet storend. Wat is het?
Rest (N) Tweede vind ik niet mooi. Simpel en een lelijk gebouw oid. Derde best cliché. Wel een cool ding (weer: wat is het) maar ook een beetje simpel. Bij de vierde is het jammer dat ie rechts is afgesneden en het ronde niet helemaal in het midden zit qua boven/onderkant. |
Ben met ! am mE
Vind die eerste heel gaaf (eh, wat is het? :)) |
de eerste is gaaf, je beste tot nu toe vind ik
de tweede is scheef de derde is ehh geen idee wat het is de vierde is wel okee, kan er niet veel over zeggen |
Netjes.
|
1 (N) _ neeh dat te vage stoort me erg
2 (N) _ Scheef en niet boeiend 3 (Y) _ Mja sfeer 4 (Y) _ wel puik.. niet echt.. maar mja togg wel.. |
1 is erg vet (y) 3 ook (y) de rest doet me niet veel.
|
ze zijn wel mooi
toch vallen de fotos een beetje in de 'get the picture' categorie ;) niet lullig bedoeld though |
zijn wel mooi, erg 'strak' zegmaar.
de 4de had mooier kunnen zijn als het donkere deel IETS duidelijker was |
Citaat:
de eerste en derde zijn delen van kunstwerken, steen en lamp. |
(y)
|
Ik vind de 1e en 3e het mooist. Maar de foto van de vis en de bloemen vind ik wel het mooiste van wat ik de laatste tijd van jouw foto's heb bekeken. Ik denk dat dat door de kleuren komt... :)
|
|
Citaat:
Over je fotos bovenin het topic: De eerste en derde vind ik erg mooi. Over de vierde ben ik het met I am me eens. En de tweede vind ik op zich leuk bedacht, maar hij is idd wat leeg en "ongelijk" |
|
van de vierde echt jammer dat hij niet in het midden zit, en wat is de derde??/
|
Damn de kwaliteit gaat echt achteruit hier
|
Hm.
Doen me allemaal eigenlijk niet echt veel. Of. Niks. Ik weet niet waarom, ik vind de onderwerpen misschien gewoon niet zo heel interessant. Het houdt mn aandacht niet vast. |
Citaat:
|
Citaat:
|
en hap deed de vis
|
Citaat:
|
Citaat:
maar goed: eerste is vet tweede loopt een beetje raar als je er lang naar kijkt derde lijkt net een 3dmax frutseltje en vind ik niet zo vet |
Citaat:
was je daarop uit? met welk doel dan wel kerel? |
Nee, daar was ik niet op uit maar op dat jij reageerde had ik gelijk een 2 in 1 post.
|
Ik zie kruisjes :nono:
|
ze doen het niet :s
|
Citaat:
Het is iets anders, maar ik ben er nog niet over uit wat precies, maar het heeft vast iets met de tegenstellingen in de foto te maken. |
Citaat:
|
vin alleen de 3e mooi, maar die vin ik dan wel weer echt mooi!
|
Citaat:
Ze probeerde waarschijnlijk een contrast te maken tussen mooi/lelijk/levend/dood maar aangezien die bloemen d'r ook allesbehalve fleurig uitzien is dat een beetje mislukt. Zo'n stilleven zou je IMHO beter kunnen maken met een mooie bloem als hoofdonderwerp, en die vissekop nog maar net in beeld. |
Citaat:
Citaat:
|
fotos zien er strak uit, de laatste vind ik heel mooi, zou een goeie texture kunnen zijn voor een computerspel. Maar er zit geen sfeer in. Ik zou niet weten wat je er mee wil zeggen.. Wat je gedachte is, hoe jij naar het onderwerp kijkt.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:50. |