![]() |
zoenen
hallo allemaal
ik heb een probleem er is een leuke jongen daar wil ik mee zoenen ik weet niet hoe het moet ? :s HELP ME!!! kusje |
gewoon doen.. komt vanzelf
|
gewoon kusje op zijn mond geven. als hij zijn mond opendoet doe jij jou mond ook een klein beetej open, en stop je je tong een klein beetje in zijn mond
(niet gelijk zijn adamsappel kriebelen!) en dan uuh, dan doet iedereen t anders :p ikzelf geeft likjes aan die ander zijn tong, of druk mijn tong zachtjes tegen de zijne. |
heb je nooit op je arm geoefend? :cool:
|
Citaat:
dan moet je dat doen op dat gedeelte tussen je duim en wijsvinger maar dan meer haar je pols (snappie) :p en die zoent altijd goed *jaja ik weet het, ben ook wel eens eenzaam hoor!* |
Citaat:
hmmmmm *rilt* (y) :D |
Is het eenmaal zover en als je dan nog niet zeker bent van je zaak, hoef je ook niet gelijk je tong te gebruiken. Zoenen met alleen je lippen is ook heel lekker. Teder zoenen vind ik zelf altijd (y)
Als tegenpool als iemand gelijk een tonginvasie doet zonder iets op te bouwen, houdt het wat mij betreft ook meteen op. :nono: |
Als je allebei al dagen naar elkaar loopt te snakken kan een frontale tongaanval bij de eerste begroeting een ware bevrijding zijn. Val in elkaars armen en pak elkaar vol op de bek. En dan meteen ook maar het bed in, want daar word ik dan indien mogelijk nog opgewondener van.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
een franse kus is altijd leuk(tongzoen) begin zachtjes, of in 1x snel ligt aan de situatie... speel met jou maar ook zijn tong. Tis meer durven dan doen, et gaat grotendeels vanzelf.. |
Vind ie je al wel leuk, hebben jullie al iets of draaien jullie rond elkaar heen en wil jij hem zoenen? Als dat zo is, hoef je alleen maar eens een keertje dicht tegen hem te gaan zitten, of in zijn armen kruipen,... Als hij je niet leuk vindt dat wordt t al een moeilijkere situatie :D
En wat de manier waarop betreft... ik vond dat het zichzelf nogal uitwees :D. |
Je tong hoeft niet in zijn keel, je mond hoeft niet wagenwijd opengesperd en je hoeft niet als een gek rondjes te draaien. Oh, en je hoeft niet te zoenen als je het eng vindt. Verder kun je weinig verkeerd doen, succes :)
|
Citaat:
*nachtmerries heeft* |
Tong in z'n mond doen en elkaars tong aftasten :)
|
Citaat:
|
Citaat:
*rilt* |
Citaat:
ik heb het daarna vaak beschreven als een lekkende wasmachine ... :| |
Citaat:
blegh. die wasmachine. Ik had een keer met mn zusje over. Iets van: die zoent/zoende als een wasmachine. Mn moeder heel geinteresseerd: wat is dat dan? En nu zit zij elke keer te vragen: zoent ie als een wasmachine? :D En dan gaat ze er nog bij giebelen ook :o Maar mn moeder is weer een heel ander verhaal. Die proberen we woorden te leren :o |
ik weet tog niet hoe??!!! maar het is heel eng want het is een leuke jongen maar ik heb hem maar 3 keer gezien en ik kan goed met hem opschieten en ken hem heel goed van msn moet ik nouw wel met hem zoenen?
kus rianne |
je moet niks. en waarom zoen ej al met em na em nog maar 3 keer gezien te hebben? tis geen verplichting om te zoenen hor! hoe stoer het ook mag wezen (:rolleyes:)..anyway, geweest een kusje op zn mond geven en voor de rest gebeurt het vanzelf. Maar houd in idergeval de tips van de rest in de gaten . Daarbij wil ik er nog 1 toevoegen: houd ej tong gewoon lekker relax en niet gespannen. dat zoent namelijk ook voor geen meter.
succes xx suusjuhh |
hallo mensen
ik weet nu wel hoe ik moet zoenen ongeveer maar hoe begin je? kusje |
Zoals ik al zei: tegen hem aan gaan zitten, in zijn armen kruipen. En als je kleiner bent is het heel handig dat je een gegeven moment moet opkijken :)
|
Citaat:
Of bedoel je hoe je het bij die persoon moet overbrengen, dát je wilt zoenen?? |
Citaat:
|
Citaat:
vragen wat het kost... |
|
Citaat:
|
* is even te arrogant *
maar als ik al die kus bloopers lees, hebben jullie dan wel eens een trompettist gehad, het is algemeen bekend dat wij trompettisten de beste zoeners zijn.......... * en nu weer normaal * Ik kreeg ooit eens een meisje voor mijn kiezen die er lol in had om haar tong zo snel mogelijk in en uit mijn mond te laten schieten, en veel te veel speeksel over liet kledderen :eek: :eek: :eek: Uitleggen wat ze fout deed bleek onmogelijk, ze was dronken.... |
trumpetlover * is even te arrogant *
maar als ik al die kus bloopers lees, hebben jullie dan wel eens een trompettist gehad, het is algemeen bekend dat wij trompettisten de beste zoeners zijn.......... ---------- Volledig mee eens, alle trompettisten.....(jah ik schijnbaar dus ook) zoenen goed!!! |
mwah ik ga haast geloven dat jullie trompet-plakkers graag zoenen met dat instrument ... :eek: nyways, hoe begin je? ..
wat wel werkt is al je bij afscheid 3 zoenen geeft maar in plaats de laatste op zn wang vol op zn mond, hij zal schrikken maar als et goed zit zoent tie terug! :D |
Ja zoals in die reclame:
je geeft hem 2 kussen op zijn wangen en dan zeg je "Ben je nou nederlander of niet?" en dan bespring je hem. |
Citaat:
....... en niet alleen met dat instrument :p gewoon hoppa doen als het goed voelt, en zo niet dan niet |
Citaat:
k zal je vertellen doe gewoon alla ruud actie gewoon ff knuffelen dat laat je al zien dat je hem leuk vind. en gewoon close doen en alles tongen komt later wel. jongens vinden het altijd geweldig als je een knuffel van een meisje krijgen :P :o uit eigen ervaring :D |
toch ligt et eraan, welk meisje ... ken meisjes daar hoef ik niet zo nodig een dikke knuffel van hoor!
|
Citaat:
Zoiets loopt wel los.. (y) Laat je gewoon lkkr leiden door je gevoel, don't worry.. ;) |
Ik dacht ook dat zoenen moeilijk was toen ik het nog niet gedaan had. Maar het is een kwestie van mond open en je leert het binnen 5 seconden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gewoon doen, wat met elkaar tongen spelen en na verloop van tijd gaat het vanzelf :D
Tenminste, zo ging het bij mij en gaat het waarschijnlijk ook bij de meeste mensen... |
Citaat:
|
zoenen...
...tsjah, tkomt vanzelf.. zorg wel dat je er van geniet... en ff denken... ...er moet wel een soort van 'chemie' tussenzitten waarbij je elkaar aanvoelt.. .. zodat je er allebei van kunt genieten ;) |
Gwoon beetje dicht tegen hem aan kruipen.. beetje knuffelen.. zacht kusje op de mond geven...
tjakka :D |
Kusje op zijn mond en wie weet... :P
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:03. |