![]() |
The Locust komt <3
maar dat had iedereen vast al in de metro gelezen :(
+ Fine China Superbone + Malkovich 6 april 20:30 Paard van Troje, Den Haag €5,00 (!) |
hehe ja, de metro, lol
|
dat is niet duur
|
Citaat:
op de ene pagina the locust en op de andere kraftwerk mijn dag was weer goed <3 |
haha bliepjeshard/grindcore in de metro.
|
Die band is allang weer passe in huize nation. Hallee!
|
ja leuke kostuums
|
hee the locust, dat heb ik laatst gedownload omdat iemand zei dat het op blood brothers leek, hihi het is best hip (y)
|
oh 6 april al, daar heb ik geen geld voor
|
oeh daar wil ik eigenlijk wel naar toe
|
mijn mama is jarig
en ik moet oefenen ik zou alleen gaan om een vriendin eens te zien... maar ach |
nee.
|
ik zou echt wel willen gaan maar ik mag voorlopig niet meer uit
:rolleyes::mad: |
Citaat:
|
pfeiffer, moet rusten
en ik ben zogenaamd de laatste tijd teveel uitgeweest en ik moet alvast beginnen met studeren, examens in anderhalve maand ouders zijn zo leuk |
hmmm fucked...
maar ja ff doorzetten tot je examen!!! want er valt geloof ik weinig tegen in te brengen :s 18 april ben ik wel weer in wassenaar ;) |
Citaat:
mooi, zie ik jou eindelijk weer eens het werd eens tijd:p:cool: |
inderdaad zeg :(
ik trek het niet meer!!! maar ja we hadden nog gebeld :cool: |
hmm, dem haag is met (veel) te ver weg...
"jammer" dat ik vorig jaar op lowlands was toen ze hier in hoogeveen speelden..... :p |
Den Haag is ver weg. Locust is gaaf. Helaas andere keer maar weer...
|
de metro rocks.
|
de trein rocks. :rolleyes:
|
de ns niet.
|
nee idd, het zou mij dus 16 euro kosten om naar den haag te gaan om the locust te zien, ik wil subsidie.
|
Schijt aan the Locust, 3 juni en 1 juli The Pine + The Saddest Landscape in Nederland!
|
Citaat:
haha, wedden dat jij gister bier op had :D |
Citaat:
En ik word zenuwachtig van the Locust. |
Citaat:
Ik reis met 40% korting :cool: |
den haag is me allemaal net te ver weg voor deze band. wil ze nog wel een keer zien, maar om daarvoor helemaal naar den haag te gaan is me net teveel van het goede.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
het geluid stond veels te hard
de eerste band was kut malkovich was okee the locust heeft me echt een gehoorbeschadiging bezorgd eigen geluidsman meegenomen die dus echt doof was hoeren. |
Citaat:
http://www.drjones.nl/common_files/f...0px/501027.jpg mijn grote vrienden |
die kutdingen kostten 2,50
en het geluid was sowieso zwaar bagger en dramatisch op elkaar afgestemd |
Citaat:
|
Tering ik ging net op 3 voor 12 dat album proberen helemaal af te luisteren begin beetje gek te worden :D maar live lijkt het me wel bruut
|
Citaat:
Tip: koop Alpine oordopjes voor concerten(die kleine paddo's met een kleurtje aan t uitstekende stokje). 30 euro, maar niet doof later. |
ik had geen 2,50 slimmerd
|
Dan leen je het of duw je wat proppen in je oortje sufkut.
|
Citaat:
|
hahaha
hebben jullie niet iets beters te doen? en trouwens, wat nou please, als je geen geld hebt heb je geen geld, klaar. |
Ge moet niet onzorgvuldig met uw gehoor omspringen. :nono:
|
een wijze les van een oude man (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:27. |