![]() |
Onderzoek gedrag
Wij moeten voor het onderwerp gedrag een zelfstandig onderzoekje doen. We moeten iets doen waarbij we het mens/dier observeren en we moeten dan de omstandigheden wijzigen en dan kijken of er verchil is in reactie.
Zoiets moet het zijn. Is hier iemand met een goed idee? |
je kan bijv een kat in een hok zetten. je maakt een hendeltje, en als de kat hierop drukt komt er eten. dan verander je de boel zodat de de kat niet moet drukken, maar de hendel juist onhoog moet doen. dan kan je zijn reactie peilen.
|
je moet maar eens kijken naar het (territorium)gedrag van mensen als je in hun tuin gaat lopen of in de supermarkt aan de kassa zeggen is het zo duur? dat betaal ik niet en dan opschrijven hoe de mensen reageren echt leuk
------------------ if the human brain would be that simple that we could understand it, we couldn't because we would be to simple |
Bedankt voor de reacties, maar we hebben nu al wat verzonnen. Morgen beginnen we en ik hoop maar dat mijn konijn mee wil werken aan het experiment.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vodn het niet eerlijk dat het konijn niet mee wou werken. Zodra we hem terugzetten in zijn hok begon hij van zijn appel te eten alsof zijn leven er vanaf hing! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:13. |