![]() |
Wat vind je van 1 april?
Spreekt voor zich, lijkt me.
|
Kut
|
Normaal kut maar nu de mooiste dag van mijn leven.
|
Citaat:
|
Citaat:
ik heb er geen mening over ofzo :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kloooooooooooooooooooooooooooooooote.
|
:p
|
Citaat:
|
zie je.. ik ben niet gek..
|
Citaat:
|
Mooiste dag van mijn leven. :)
|
Damn sorry dat ik de zeg...
Maar als 1 april de mooiste dag van je leven is. Dan heb je zeker wel een heel erg boring leven?!?! Ik heb teveel mooie dagen in me leven.... Overigens vind ik 1 april.Gewoon een dag. Alleen met veel kinderachtige *** grapjes. Ik ga er alleen maar om huilen:P |
Ja, de mooiste dag van mn leven. Wat is dit voor poll? :P
|
Ik heb niets met 1 april. Niet meer sinds ik niet meer in de zandbak speel :)
|
Citaat:
|
ik vind 1 april .... :o
|
Wel grappig.
|
Kinderachtig (y)
|
Als 1 april inhoudt dat we al drie 1 april topics zonder slotje krijgen, dan zeg ik daar liever 'nee' tegen. :nono:
|
Geen zak aan, hoeft van mij niet.
Echt onzin en kinderachtig :) |
mooiste dag want dan ben ik jarig :)
|
Hetzelfde als van 2 april, 3 april, 4 april, enz.
|
anders nl: een goed excuus.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dom
|
hoeft van mij niet persé
|
leuk als ik een echt goeie grap kan uithalen..... :D :cool: maar meestal mis ik daar de inspiratie voor :o :(
|
over 10 dagen jarig :D
|
Nah op school heb ik er niks van gemerkt. Maar als ik een idee krijg voor een goede grap laat ik die niet zitten natuurlijk :)
|
Niet zo boeiend..
|
het is leuk tot groep 3, dan is de lol er een beetje af..
|
IN EEN WOORD GEWELDIG!(1 april whahaha, wat is dit een fuckdag iedereen doet zo niet-grappig)
|
Ik vind het op zich wel leuk, als mensen met echt goeie grappen komen dan :). In ieder geval niet stom, maar ook niet super of zo.
|
Ik vind 't wel lachen, als het niet vaker voorkomt. :D
|
Ik heb vandaag geen flauwe grappen gehoord. Ik moest wel even lachen toen ik dit las:
1 april grap loopt uit de hand 1-4-2004, (filmfocus) - Grote commotie vanmiddag bij een bioscoop in Amsterdam waar meer dan 25 man voor de deur stonden, verkleed als Jezus Christus. De bezoekers waren in de veronderstelling dat ze op de premièredag van 'The Passion of the Christ' gratis naar binnen mochten als ze zich geheel in bijbelse stijl zouden kleden. Dat bleek echter allemaal te berusten op een 1 april grap. Niet iedereen zag er de humor van in en enkele raddraaiers begonnen – geheel opgaand in hun outfit – met stenen te gooien. |
Een fantastische dag en op school trapt iedereen in de geweldige "je veter is los truck" :D
|
Hoeft van mij niet zo, alhoewel die bende op M&M wel amusant is.
|
Kan me niet zo veel schelen. Ik heb er eigenlijk niets mee.
|
Citaat:
|
Net zoals andere dagen, alleen hebben we vandaag een grap uitgehaald bij een leraar :D .
|
Citaat:
maar vertel eens ..... :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:41. |