![]() |
1 April Grappen op het interpret
Thats-me.nl heeft een melding dat de Admin het zat is en dat ie ermee kapt
Scholieren.com heeft de indeling om zeep geholpen Wat voor 1 april grappen zijn jullie al tegen gekomen? |
Ik kwam op school, en hij stond er niet meer....
|
naast de index, niets. Mijn moeder is niet zo van de grappen en verder heb ik nog niemand gezien.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
geen kantine Spam.
Stoute Koen, geen FB meer, en meteen rellen ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
1 april grappen op het internet zijn misschien nog wel fouter dan 1 april grappen buiten het internet.
|
Nou, daar ging mn leuke topic dacht is zo
Naja, XS4ALL heeft een grap over Internetten met je Senseo apparaat. niet dat dat iemand wat boeit, ze zitten toch allemaal op sexualiteit te masturberen op 16 jarige naieve meisjes :P |
Citaat:
|
Nou ik werd wakker en toen deed mijn computer het niet meer.
Iemand had hem uitgezet. Grappig? Nee. Niet echt. 1 april is nooit grappig. :| |
er komen nu al onzinnige 1 april topics op DK.
|
GoT heeft de forumnaam achterstevoren geschreven. :p
|
www.spelpunt.nl heeft ook een heel leuk grapje :rolleyes:
|
Euhmm neej niet echt, ook bij ander forum door elkaar gegooid trouwens..
|
Citaat:
|
ehm er was wel iets met het internet vandaag, het had een snelheid van 1 pagina laden in min. 5 minuten. Maar of dat een 1 april grap was, denk het niet, maar kan zijn dat mijn lieve papa iets heeft gedaan.. :confused:
jaja ik weet het hij wil iets OP het internet, maar dit gaat wel OVER internet. Puh. |
Citaat:
|
ik zei op msn dat iemands veter los zat, en daarna 1 april, wat een bak he? :D :p
|
Dr was helemaal niks wat grappig was.
|
woei orgineel :rolleyes:
|
Buiten s.com ben ik niet op een site gekomen waar er aan
één april grappen werd gedaan. :) |
Citaat:
|
|
Google Mail hè :rolleyes:
|
Dat google een eigen mailserver zou beginnen, om zo oa hotmail en yahoo te beconcurrenteren.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/business/3588933.stm |
ik vind dit op s.com nou niet echt een 'grap'. Eerder een reden om weer snel t forum weg te klikken :)
|
Volgens mij probeerde het s.com mij een loer te draaien. Ik switchte namelijk van pagina en kreeg een popup dat er een virus op mijn pc zou zijn en dat ik ok moest drukken om een scan te doen. Trap ik natuurlijk niet in... (en zeker niet wanneer die 'toepassing' in een internet explorer schermpje zit)
|
|
ik heb ze op s.com niet eens gemerkt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik maakte vorig jaar op MSN een 1 april grap tegen een 16-jarig meisje, hehehe het was echt een doorzichtige grap, maar ze trapte er toch in. :D
Ik: Kijk snel naar de TV!!! Zij: Hoezo? Ik: Kijk maar snel!!! Bin Laden is gepakt! Zij: Oh cool! :cool: Snel kijken! ... Ik: Enne? Toch fantastisch nieuws he? ;) Zij: Ohohohoh shit ik ben zooooo dom! :D Ik: 1 april! :p Zij: Ja ik kwam er net achter ja... :bloos: Ik ben echt dom... Hehehehehehehe! :D:D:D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:44. |