![]() |
Uitgaan in Nijmegen
Wie gaat wel eens uit in Nijmegen?
Ik ga zelf nog niet zo heel veel, maar ik wil het wel meer gaan doen. Weet iemand een goede plek? Poll: Wat vind je van uitgaan in Nijmegen? |
Ik ben 1 keertje naar de 3 gezusters geweest, was wel leuk :)
|
Citaat:
ik ga zelf vaak naar doonroosje, merleyn, diogenes, cafe de bijstand en soms de gonzo dat is wat 'alternatiever' |
Doe mij maar DE MATRIXX, laatst was ik er en raad eens wie daar ook was: Mental Theo, man wat stonk die knakker onder zn armen zeg :mad:
|
Citaat:
|
dio en merleyn zijn zo alternatief als de aldi :rolleyes: Mits je gaat met mensen met wie je het altijd wel gezellig hebt, is het leuk in Nijmegen.
|
weet ik het
|
Uitgaan in Nijmegen gaat wel.
Enigste waar het daad werkelijk leuk is, is in de Matrixx |
Citaat:
daarom zette ik het ook tussen aanhalingstekens lulhannes |
Samson is relaxed :)
en daar zo goed als tegenover o' sheas maar dat kwalificeert vast niet als "uit" |
merleyn (y)
|
Ben pas naar Merleyn geweest, was wel leuk. Dio hoor ik ook wel goede dingen over maar ben er nog niet geweest.
Verder Doornroosje als er iets leuks is (junglegalaxy, planet rose, die nieuwe electronica-avonden of een toffe band) en af en toe stiekem naar de drie, sinds vrienden van mij een huis in nijmegen hebben ga ik er toch zeker 1x in de 2 weken uit en het bevalt me wel. Matrixx is kansloos natuurlijk. |
Citaat:
|
Genesis/Backstage \m/ :evil:
|
nijmegen is wel leuk uitgaan: doornroosje (beestfeest), Dio, Merleyn natuurlijk, Gonzo (en GEEN 3 gezusters)
|
Citaat:
Gonzo is de laatste tijd geen hol meer aan. Maar dat komt door de DJ's. Btw afgelopen beestfeest geweest? \m/ |
HEEJ!! :)
Ik ga eigenlijk altijd in Nijmegen uit! :D Kei leuke stad hoor! Meestal naar skihut of drie.. keldertje van de 3 is kei gezellig hoor! (y) |
....dus...
|
spijker:D op donderdag avond de dollars is oook leuk:P
|
Ik ga weleens (heel af en toe) naar de Gonzo.
|
de zomerfeesten komen er weer aan :D(Y)
|
Citaat:
|
vorig jaar was er een super rilekst d&b feestje in de merleyn tijdens de zomerfeesten, dit jaar weer ?
|
Citaat:
|
ik werd daar vorig jaar versierd door een fucking hete stoot, (en jij was het niet) maar toen had ik een vriendin (N)
ik ga dr binnenkort opsporen! |
Citaat:
Ik denk dat zij Bert heette en een piemel had. Iemand vrijdag nog op de campus geweest?? |
ik heb het altijd naar mijn zin als k bij de 3 ben kom daar redelijk wat bekende tegen daarom en ded muziek is ook wel goed niet a te veel hardstyle en bijna geen alternatief
|
dus wat zijn de leukste alternatieve plekkies in Nijmegen? ik heb namelijk geen zin om tussen de dansende shakira's en britney's te staan, en me godganselijke avond te verpesten met van die kutmuziek. Doe mij maar rock :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ben 1 keer naar het matrix cafe geweest... met de opening, leuke tent mooie mensen lekkere muziek (y)
|
:mad: hmmm ouder worden jaaa wrijf het er maar in. Mijn broer neemt me een keer mee naar de Bijstand, dat is volgens hem een relaxte plek. Doornroosje schijnt ook heel leuk te zijn.
|
schuif gezellig aan bij de andere 15 jarigen
|
GENESIS :evil:
(maar ook de jungle avondjes in roosje) |
Citaat:
Wie is jouw broer dan? @ metaldready: De jungle galaxy is geen flikker meer aan. De kleine editie gaat zelfs om 3 uur al dicht. Om 1 uur wordt het sowieso rustiger omdat alle kleine kinderen dan naar huis moeten. Behalve als er chicks uit Boxmeer komen natuurlijk. |
Citaat:
|
Ik ben met Sjoerd (Birthmark) een keer in de Merleyn en in de Bijstand geweest. Leuke tenten.
Was wel gezellig, en Nijmegen is tyvus goedkoop in vergelijking met hilversum of utrecht (nouhja, Cafe Belgie in Utrecht is ook goedkoop, maar toch). |
de 3 gezusters
sjors en sjimmies gommies matrix cafee gewone matrixx twee keer bellen compagnie dat discotje ergens in een kelder (naam kwijt) vast wel meer :o geweest.. maar de beste avond was in het matrix cafee.. maarja of dat dan de leukste uitgaans gelegenheid is.. :) |
Citaat:
|
wat heeft het voor zin om jou te vertellen wie mijn broer is? :s
|
Citaat:
|
jammer dat jungle galaxy zo stom is nu, ben er al kei lang niet geweest en had wel weer es zin :s
|
Citaat:
|
nou okee jij blij: mijn broer heet tom honcoop..die ken je toch niet. :o
|
haha, ben jij het zusje van tom??? :D
|
nou, en ken je hem??? en wie mag jij dan wel wezen?
|
Ik ben weleens in de gonzo, de merleyn en doornroosje geweest. De laatste twee eigenlijk alleen als er een optreden ofiets is en de gonzo vind ik vrij stom.
|
Citaat:
|
hoe heet jij dan en waar ken je tom van?
|
Citaat:
Maar idd... Genesis ((death) metal), Backstage (metal/hardrock), dollars (rock), gonzo (alternatief)... De Bijstand is wat moeilijker te zeggen, maar het is wel vaak erg punky... |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:35. |