![]() |
Saving Private Ryan
Kent iemand deze mooie film?
Poll: Mening |
Nooit gezien :o. Wel een keer half gezien in een bus. De beelden die ik zagen waren bloederig.
Maar ik heb dus nie gestemd. :cool: |
tuurlijk ken ik die...
masterlijke film |
Gaat wel.
|
ik heb m gezien en vond dr geen bal aan. veel te veel geweld.. en het verhaal vond ik ook niet echt boeiend.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk dat wel meer dan 'iemand' die film kent ;) Persoonlijk vond ik 'Shaving Ryans Privates' leuker :P :D |
Citaat:
Als het dan met Matt Damon moet, vind ik 'Good Will Humping' leuker :rolleyes: :p |
Briljante gevechtsscènes, rest maar zo-zo.
Voted mooi/gaat wel |
Vraagje: Waarom is deze topic nog wel open en de mijne dicht???
|
Mooi.
Inderdaad goeie gevechtsscènes maar het verhaal is niet echt heel sterk. Wel een must-see IMHO (y) |
Citaat:
|
Ik vind hem beter dan mooi/gaat wel, maar niet subliem. Ik heb dus niet gestemd.
Ik vond Band of Brothers mooier geloof ik. |
Ik houd niet van oorlogsfilms, maar deze ging wel... niet dat ik 'm bijster mooi vond, maar hij was wel goed gemaakt
|
Tom Hanks en Steven Spielberg zijn allebei overrated, Saving Private Ryan is dat dus ook. Het is geen slechte film, maar ook zeker geen geweldige. Bij een geweldige tweede wereldoorlog film denk ik meer aan bijvoorbeeld The Great Escape of The Bridge on the River Kwai. Where Eagles Dare en Kelly's Heroes horen natuurlijk ook bij mijn favorieten. ;)
|
Citaat:
Een andere hele mooie tweede wereldoorlog film vind ik Empire of the Sun, en die is wel weer van Spielberg. :D |
Citaat:
Kelly's Heroes gaat over een groep Amerikaanse soldaten die een grote hoeveelheid Nazi goud achter Duitse linies proberen te stelen. Three Kings (met o.a. George Clooney) is een stuk minder grappige remake van Kelly's Heroes in Golfoorlog setting. Ik weet trouwens niet zeker of ik Empire of the Sun gezien heb. Ik zie zoveel films dat ik na een half jaar soms al vergeten ben dat ik een film gezien heb en waar die over ging. :D |
Citaat:
|
het eerste half uur vond ik niet boeiend (knal knal pang pang), maar daarna vind ik het wel een mooie film, al is het verhaal wel wat vergezocht (een 3 uur durende film om iemand naar zijn moeder te brengen).
Tom Hanks (y) |
Ik denk dat idd wel meer mensen deze film kennen. Ik vind het een hele goede film maar om hem nou subliem te noemen .. nee. Daar is hij iets te onorigineel voor. Het verhaal is goed en ook weer niet echt afgezaagd maar toch, subliem niet.
|
Mooi gefilmd en dergelijke, het verhaal doet me alleen erg weinig.
|
Mooi.
|
ik vond Shaving Ryan's Privates een stuk leuker :D
|
Citaat:
Voted : Subliem :eek: |
Citaat:
|
Band of brothers vind ik toch ietsje beter, in die serie begin je vanaf de training tot aan het einde van de oorlog.
de longest day, enemy at the gates zijn ook 2 mooie films. |
Citaat:
Dat is een comedy man |
Citaat:
Nee, ik weet het zelfs zeker. :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:02. |