![]() |
Hey pop, wat heb je aan vandaag?
Nudie jeans,
Donkergroene suede Converse one star, broekketting, H&M shirtje met print. |
zwarte levi's 501
Zwarte converse Joy Division shirtje Colbertje |
Japan rags broek
adidas nizza's bruin longsleeve shirt |
Shirtje met vlag DDR
Beige ribbroek Zwarte Adidas |
Een large depend luier
(die helemaal vol zit voor en achter) :s |
Zwarte baggy 3/4 broek
rood tshirtje korte mouwen met witte print groene allstars zwarte riem rode sterren kralenketting |
zwarte all stars
nudie jeans (hihi, zonder riem, erg stout:o) onderhemd HEMA caduchon vest H&M zweetbandjes:o D&G Gucci zonnebril ligt al klaar:) |
lichte spijkerbroek Diesel
wit hemdje Hennes donkerblauw blousje Hilfiger bruine leren riem bootschoentjes zilveren sieraden, zonnebril in m'n haar |
legerkleur tommy broek
groene all stars rood-oranje t shirt met opdruk" these shattered eyes" met sterretjes lang zwart zweetbandje |
Donkere spijkerbroek Forecast
Zwart hempje H&M Zwart truitje met roze opdruk H&M Riem met bloemetjes Zwarte Adidas schoenen Sieraden zoals altijd |
Donkerblauwe broek G-Star
Adidas Tuscany GP schoenen Adidas watch Rode DKNY trui met doorschijnend wit En m'n army-riem, die steeds losgaat (n) |
wijde spijkerbroek
shirtje at the drive-in erg leuk |
Rechtlopende broek
topje jasje stage... |
grijze ribbroek
zwarte riem met witte stipjes zwart vestje zwarte teenslippers met witte stipjes |
zwarte ribbroek
moeilijk te omschrijven aubergine velours truitje met knoopjes en enigszins lang aan de achterkant dr martens |
*ska vans
*zwarte spijkerbroek met dunne rode bretels eraan bungelend *capuchon trui waar geen mouwen meer aan zitten *diy spijkerjack zonder mouwen en spikes & troep. |
Wijde spijkerbroek
Rood Shirtje van The Datsuns Donkerblauw vest met witte strepen Zwarte Converse sportsokken rood/zwart geblokte vans. |
verragde wijde spijkerbroek
zwart shirt kisten |
Mijn mondeling-examen-clothes :o
|
Beige Allstars
Lichte spijkerbroek (Carhartt) Shirt (Paul Frank) |
Citaat:
spijkerrokje wittereeboks wit fruit of the loom shirt |
nog steeds:
- zwarte broek met rode ruiten (bijna niet te zien),Diesel - gele polo,Rl - gele puma's (niet van die standaarddingen) - zwart zweetbandje,puma - horloge,dkny - geurtje: lacoste |
Citaat:
|
H&M skull truitje
H&M broek spijker (dark blue) met mooie kontzakken! Riem met driehoekspikes Meshcap Zwarte zokken Vans > girls |
Lichte spijkerbroek, Only
Wit/geel gestreept truitje, Hennes kids Geel colbertje, Veromoda Witte bloem in m'n haar |
Ik kwam pas om 12:15 thuis net, dus had nog kleding van gister aan dat was uuhm een heupbroek, witte tanktop, soort spijkerjasje maar dan anders, een leuke zijde sjaal en groene laarsjes. Nu zit ik in de ochtendjas van me pa, is lekker oversized hmmm. En zometeen uhm ik denk ook een heupbroek weer en een grijs truitje en hmm rest weet ik nog nieeeet.
|
zwarte broek, oranje hempje, daarop gestreept linnen blousje (oranje, rood, geel wit enz..) en daarover heen een spijkerjasje (meerdere lagen hahaha)
|
Baggy G-star broek (n mannen model.. wou graag extra lage zakken :p )..Targstique shirt met de tekst 'Dress your way to stardom, Just go all the way'..Paul Frank horloge..groene pumps..uhh burberry sjaal...0ow vergeet ik byna m'n brede leren riem!
|
wijde spijkerbroek van replay
-geel hempje hennes -groen vestje hennes -rode kralen ketting -afgetrapte all stars |
lage donkere spijkerbroek zidane
zwart topje met kantrandje V&D roodmetwittestippeltjes sjaaltje roodmetwittestippeltjes schoentjes |
blauw blousje Bien Bleu
donkerblauwe krijtstreepbroek blauwe puntinstappers en sieraden zoals altijd... |
oranjegeelgestreept vero moda shirt met vhals.
groene skatebroek met afritsbare pijpen nog steeds dezelfde oude adidasjes. :bloos: |
roze shirtje van h&m
rood vestje balletjesketting donkerblauwe dickies riem-met-pyramids :confused: erop osiris schoenen haar in hoog staartje & sterretjesknipjes |
Emerica schoenen
h&m sokken h&m broek hema onderbroek saiko tshirt h&m trui |
Donkerblauwe ribbroek
Lichtblauw-donkerblauw-wit-gestreepte boxer Licht- en donkerroze gestreept truitje Zwart hemdje Zwarte bh Grijze sokken Zwart-wit-gestreepte beenwarmers Kisten |
zwarte evisu broek, riem
g-star shirt + g-star blouse zwarte sokken schoenen met gek leer =] |
mortischa's docs (tot halverwege kuiten)
zwart/wit/blauwe panterprint legging strak kort zwart rokje met een split aan de voor/zijkant joy division shirtje zonder mouwen (dan past het ineens wel goed :p) |
spijkerbroek, shirt & sagerijnige kop.
|
blauwe DVS
spijkerbroek, H&M zwart shirt met 3/4 mouwen, H&M stippenondergoed, H&M sportsokken :o haar: staart+ bloemenknipje |
donkere only broek
groene allstars zwart shirtje groene used riem tshirtje |
Spijkerbroek
Nette Esprit schoenen :p Bruin truitje met nog bruinere bloemen en 3/4 mouwtjes Zilveren kruisje Zwarte oorbellen |
poepiestijl haar met een mesh erop gekwakt
rood off-shoulder shirtje grijze broek van dunne lichte stof chuck's sieraadjes: zilveren krullenkettingkje, zilveren ringetje, sleutelhanger met bowlingbal ik zie er een beetje vreemd uit vandaag. excuus: sportdag :o |
tsji-sus-sindustries longsleeve
Clep basic jeans Lederen string met rits en zo af en toe een vestje van plusminus |
- rode broek met steekzakken blabla, dockers
- witte longsleeve, only - wit blousje in m'n broek, sisley - blauwe trui met rose/wit/blauwe ruitjes, th - rose burlingtons - bootschoenen, van bommel - drie rijen parels om m'n nek, parelknopjes - amor amor - haar in een staartje beetje warm vandaag |
Citaat:
|
Citaat:
|
als ik de lp dan op mn kop plak mag ik dan ook meedoen
|
Citaat:
|
bruin lakai shirt
beige met drie groene strepen aestetics polo. blauwe skatebroek. bruine schoenen. groen met witte meshcap anti hero. |
niets.... ik kom net onder de douche vandaan :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:12. |