![]() |
Zouden we in de zomer....
De Kantine niet in Het Terras of Het Schoolplein veranderen om de buitenlucht te stimuleren?
|
In de zomer ga je toch niet internetten.
|
Sommige mensen wel.
|
Mensen die geen leven hebben :P
|
Ik denk dat mensen dan de weg naar hun favo forum kwijtraken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik háát buiten
|
|
Ik vind het ook een leuk idee (y)
|
en dan onzin, de kleuterschool :o
ontopic: eigenlijk best wel goed, het terras :) |
Vind ik een goed idee :) .
En mensen die zeggen dat je in de zomer niet internetten... niet waar. :D Want je kan ook met een laptopje buiten zitten hoor. ;) Moet je wel draadloos internet hebben. :p |
Citaat:
|
Dus we moeten een internetforum een andere naam geven, om de buitenlucht te stimuleren? ¿Que?
|
Ik vind het wel een leuk idee (y)
|
Citaat:
|
hmm ik vind het wel een leuk idee ja. :)
|
Niet Het Schoolplein, want het is dan zomer = vakantie. Het Terras lijkt me dan wel beter :)
|
Het terras, met als achtergrond niet dat gee ( of eigenlijk wel ) een groot glas bier (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dat is nou eens een leuk idee :cool:
|
What's in a name?
Maargoed, ik vind het verder wel een leuk idee. :) |
juh, is wel grappig
|
Ik ben voor. :cool: :)
|
ik ben voor!!
|
leuk idee
|
Ik vind het wel een strak plan eigenlijk!
|
....hebben jullie niks beters te verzinnen?
|
Ik vind het ook wel een leuk idee, beetje afwisseling :)
|
ik dacht toen ik de titel las dat je een scholierenforum-zomerkamp wou organiseren :o
(zo, dat moest ik even kwijt) |
Citaat:
|
Ok, iedereen vindt het een leuk idee. Wat nu? Wordt er iets mee gedaan?
|
Citaat:
|
Goed idee!!
misschien kan dan ook de lay-out iets vrolijker of is dat dan were wat teveel van t goeie? |
Beetje idiote manier om de buitenlucht te stimuleren vind ik. Ook een beetje nutteloos verder want er verandert niets aan het forum. Misschien dat het onduidelijk wordt dan.
Ik ben tegen. |
Het is wel een heel leuk idee inderdaad, maar ik ben ook wel bang dat veel mensen hun favo forum kwijt raken. Vooral de mensen die hier minder vaak komen.
Misschien moeten we met grote letters gaan aangeven dat de naam van de Kantine gaat veranderen :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
En verder; leuk idee. (y) |
De Kantine is niet zomaar een forumnaam, De Kantine is een begrip. En computeren doe je toch niet in de buitenlucht ;)
|
Citaat:
|
Ïk vind het wel leuk:)
|
Citaat:
|
Ik ben tegen.
Onbenullig geneuzel, dat is is het. |
Vind het best gezellig klinken eigenlijk. Ja ik ben voor. En je kunt in de omschrijving natuurlijk zetten dat het formaly known as dk is.
|
Het is wel tijdelijk he, laat dat even duidelijk zijn. :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:06. |