![]() |
wat vinden jullie de leukste/mooiste disney klassieker?
persoonlijk vind ik bambi de leukste. Dat lieve hertje dat een stoer hert wordt.
Maar de leeuwenkoning vind ik ook altijd erg leuk :D |
belle en het beest, doornroosje, leeuwenkoning
|
De Kleine Zeemeermin is absoluut mijn favoriet (y)
Daarna De Leeuwenkoning, want die is lekker zielig :) |
Aladdin.
Ik wacht met smart op de dvd-uitgave, ik ben de video namelijk kwijt :( |
Citaat:
|
Belle en het beest :o
|
Ik heb helemaal niet veel van die films gezien.
Lion King is wel erg leuk :) En Bambi. En Dombo, das ook disney toch? |
Leeuwenkoning
de Kleine Zeemeermin Belle en het Beest Assepoester Aladdin |
Belle en het Beest en The Lion King
|
Lion King
The Little Mermaid |
belle en het beest
leeuwenkoning sneeuwitje alladin kleine zeemeermin das toch wel een goed begin. |
De Reddertjes :o
|
Ariel de kleiner zeemermin :D
|
Doornroosje en Alladin :bloos:
Is dit slecht op mijn leeftijd?? tog maar ff naar psychologie |
belle & het beest vond ik te goaf met het kandelaartje :bloos:
|
Ik vind de kleine zeemirmin en Alladin vond ik ook wel grappig! :D
|
Citaat:
Maar even serieus.. dat is het irritante van Disney. Als je em kwijt bent, moet je op een heruitgave wachten of op veilingsites kijken of zo..dammit. (n) |
Belle en het Beest
Jungle Boek De Leeuwenkoning |
Ik kan echt niet kiezen.. een top 5 dan maar:
1. De Leeuwenkoning 2. De Aristokatten 3. Sneeuwwitje 4. Jungle Boek 5. Bambi |
Alles wat genoemd is :D
|
ik heb er allemaal een ontzettende hekel aan (n)
maar ok jungle book vond ik leuk.. ooit |
Citaat:
|
the lion king! zown n mooie film!!
|
Citaat:
|
Aladdin vond ik mooi en grappig
Jungle Book heb ik te vaak gezien gewoon :o Lion King 1 vond ik mooi en beetje grappig Lion King 2 vond ik ronduit slecht Lion King 1½ vond ik niet echt mooi, maar wel ontzettend komisch :) Ik vergeet er vast nog wel een paar maar daar kom ik nog op terug :P misschien :) |
Lionking (1), Bambi en Hercules :D
|
Citaat:
|
Ik had vroeger echt een hekel aan de verhalen van Disneyfilms (nou ja, ik vond ze doodeng). De personages enzo vond ik wel leuk, maar daar hield het dan ook mee op. De laatste Disneyfilm die ik heb gezien was Pocahontas denk ik, zo´n 8 jaar geleden. De rest van de Disneyfilms die ik heb gezien, zijn dus nog langer geleden. En ik kan me er ook niet veel meer van herinneren.
Oh nee, ik heb een paar maanden geleden een versie van Dombo uit 1940 ofzo gezien, die vond ik echt geweldig. De rest van de Disneyfilms die ik heb gezien vond ik dus echt níet leuk. Ik heb er ook niet veel gezien eigenlijk. Ik wil sommige nog steeds een keer zien (Bambi bv), maar ik mis de motivatie. (blabla) |
Ik ben nog steeds dol op Fantasia... de muziek erbij is zóóó mooi!
Daarna komt De Kleine Zeemeermin, daar had ik zelfs een soort barbie van :cool: |
robin hood
|
Winnie the Pooh uiteraard. Ik heb ze allemaal gezien, knorretjes grote film, teigetjes film etc. Ik ben er echt helemaal fan van(is ook niet aan mijn kamer te zien hoor :p) Verder vind/vond ik Keizer Kuzco errug cool, ennuhm Lilo en Stitsch was uber schattig, maar of dat nu echt klassiekers zijn. Ik vind leeuwenkoning errug mooi, vooral de muziek(net als pocahontas) alleen wasie errug zielig :(
|
De Leeuwenkoning. (y)
Bambi ook, maar die vond ik wel altijd zo zielig. :( Verder ook Belle en het Beest, en Dombo (dat was de allereerste Disney-film die ik ooit zag (en wat heb ik om Dombo gejankt toen ik klein was :(). :) Ik zie trouwens dat niemand De Lady en de Vagebond noemt, dat was toch ook zo'n klassieker? :) |
Beauty & the Beast en The Lion King :cool:. Verder zijn er natuurlijk heel veel lieve schattige Disneyfilms, maar dit zijn toch de favorieten.
|
The Lion king, zonder twijfel. Aladdin is een goede tweede. Jammer genoeg is het na deze films bergafwaarts gegaan met de kwaliteit van Disney films. :(
|
Bambi heb ik nooit afgekeken omdat ik m te zielig vond :bloos: (en stiekem durf ik nog steeds niet)
The lion king blijft geweldig. The incredible journey ook, al is dat wel een film met echte dieren en geen tekenfilm :) |
The Lion King, Fantasia
|
Aladdin, Leeuwenkoning
|
De Leeuwenkoning natuurlijk.
|
Beauty & the beast. :cool:
edit: nu ik zo de andere posts lees, zie ik allemaal andere films die ik ook super vind... The Lion King, Robin Hood... nou ja... |
The emperor's new groove :cool:
|
alles wat hier genoemd is
+ alice in wonderland |
Beauty and the Beast, Fantasia en The Lion King! Zoooo mooi! (y)
|
Ik vond The Lion King, Belle en het beest en De kleine zeemeermin het mooiste/leukste.
|
Citaat:
|
hercules :rolleyes: , Oliver en Co :p
|
Hij is hier nog niet genoemt, maar ik heb PETER PAN laatst weer gezien, en ik vind hem geweldig!
Verder ben ik eigelijk weg van alle disney films, maar peter pan, ariel, alladin, B&B vind ik toch wel het leukst.. Die "nieuwere" films als ice age, monsters & co, Shrek en keizer kusko vind ik ook heeel leuk..:) Zijn die laatste films eigelijk van Disney? |
Citaat:
|
The Lion King, zeker weten. Daarna Oliver en Co
|
Citaat:
Leeuwenkoning is een goede tweede, maar Belle en het beest staat zeker weten bovenaan. |
Aladdin zeker weten!!
Keizer Kuzco was ook heel leuk, maar Aladdin blijft de mooiste. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:25. |