![]() |
je humeur en het weer
Beïnvloed het weer jou humeur?
mijne een beetje, als de zon schijnt word ik wel vrolijker :) |
Jahaaa!!!! :D
|
Als het mooi weer is ben ik veel meer geneigd positief over dingen te denken, waar ik in de winter juist over ga zitten dubben. Ben dus vrolijker :)
|
ja tuurlijk, mensen krijgen toch ook altijd winterdepressies. nog nooit van zomerdepressie gehoord
|
Absoluut. Als het slecht weer is ben ik in en in depressief.
|
Ja
|
Citaat:
|
Ja, van slecht weer word ik chagrijnig en van mooi weer ook.
|
ik ben wel heel happy nu, dan ligt aan het weer en aan het feit dat heel veel menschen hier heel lief tegem me zijn vandaag :o
|
jaaah veett man, als het mooi weer is ben ik echt in een keer weer een stuk vrolijker!!!!!!!!!! :) :D (y)
|
ja, t is nu bewolkt en zie het resultaat:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=793194 |
Ja :)
|
Als ik een goed humeur heb word ik er extra vrolijk van, in geval van een slecht humeur maakt het niets uit.
|
mja.. als me in het algemeen al kl*te voel, dan zal een beetje zon daar niet veel aan veranderen. Maar in de winter word ik nog somberder, dat is in de lente en zomer niet zo.
|
Jaaa, zeker, zo vind ik het vandaag niet eens zo erg dat ik mn geschiedenis nog haast niet ken!:)
|
Ja:)
|
http://www.aps.nl/dvs/images/nee.gif
heb fotosensitiviteit (en algemene ook nog eens) en kan dus niet tegen de zon ik word juist heel verdrietig in de zon :( aww |
Alleen als er ijzel is, want als ik dan de straat over moet schijt ik in mijn broek dat ik onderuit zal gaan. Verder maak ik mij niet zo druk om het weer :cool:
|
Normaal wel, maar nu ben ik ZO boos dat t weer me niets meer kan schelen.
|
Als het echt lekker weer is voel ik me wel vrolijker ja :)
|
Nee, het weer beinvloed mijn humeur niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als de zon schijnt word ik chagerijniger.
|
Volgens mij wel.
|
Jah zeker wel. Als het sneeuwt of de zon schijnt ben ik vrolijker dan normaal :)
|
Denk het wel.
|
als de zon schijnt ben ik eerder depri. Als de zon niet schijnt voel ik me juist beter.
|
zeker, omstreeks november ben ik echt depressief. Dat komt door de korte dagen en de grauwe lucht overdag.
|
Ja, hoe warmer het wordt hoe chagrijniger ik word. :p
|
als de zon gaat schijnen, word ik hyperactief en ongeconcentreerd.
|
Ja. Maar ik had het liever andersom.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Beetje.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een beetje wel ja...
|
Ja, maar ik houd m'n lyrische lofzang op de komst van Persephone maar voor me voordat Machiavelli me in een inrichting wil laten opsluiten.
|
Soms
|
Heel erg...
Ook al ben ik megachagrijnig: de zon kan mij zo opvrolijken. En ook andersom, als ik supervrolijk ben, kan een regenbui of donker weer mij in 1 klap chagrijnig maken. |
Zeker weten :D
|
Yesss (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben een soort barometer wat dat betreft. :)
|
Ow ONWIJS. Kheb dan nu ook een geweldig humeur en ik barst van de energie.
Het is echt irritant :s |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:17. |