![]() |
sleur
UHm.. hoe zal ik beginnen?
Gisteren vertelde mijn vriend, waar ik 15,5 maand mee heb dat hij het eigenlijk steeds minder leuk met mij vind. Ik vind dit echt vreselijk. Ik vind hem nog steeds helemaal geweldig, ik wil hem niet kwijt. Ik hou van hem... hij zegt dat hij mij ook niet kwijt wil. Hij zegt dat hij ook nog steeds heel veel van mij houdt. Maar hij weet ook niet hoe het komt.. Ik zou het echt heel erg vinden als ik hem zou kwijt raken. Hij zegt dat hij wil dat het gevoel over gaat, want hij wil mij dus ook niet kwijt.. maar nu vroeg ik mij af wat ik er aan kan doen? Wat ik er aan kan doen om er voor te zorgen dat hij onze relatie weer geweldig gaat vinden. En dan zou ik graag serieuse antwoorden terug krijgen. |
kijk eens in het topic met ideeen voor dates...
misschien zien jullie elkaar te veel? |
je bent zestien
komt wel weer een nieuwe geniet van het leven |
Citaat:
|
Citaat:
alles gaat uit in dit leven logisch tog :confused: |
|
Citaat:
|
Citaat:
het was: (y) FOOIJDONK (y) ps. LIEF ZIJNN maar dat mag niet meer komt door de corruptie |
Citaat:
|
zoek weer spanning in jullie relatie! ga dingen met ehm doen die hij niet verwacht van je, neem hem mee naar plekken waar hij zich fijn voelt. laat ehm merken dat je van ehm houdt, dat je om ehm geeft (logisch).
Zorg ervoor dat er weer een vonk komt, elkaar teveel zien is schadelijk, dus probeer daar aan te denken... Verleg je grenzen? Hij moet et gwn weer leuk met je hebbe en niet et gevoel krijgen dat er niet meer dan dit zal zijn. |
Wat ik denk?
Laat hem een beetje los. Zie elkaar een dag minder in de week zodat jullie wel nog wat te zeggen hebben als jullie elkaar zien. Daarnaast, wat mij dan helpt, laat hem los. Je kunt wel blijven zeggen: je weet toch dat ik van je hou he? ik wil je echt niet kwijt!! blabla Daardoor gaat ie er veel meer aan denken. Tenminste zo zit 'die van mij' dan in elkaar |
|
Misschien kun je hem eens verrassen met een dagje uit wat jij helemaal geregeld hebt.... (Bijvoorbeeld de Efteling, of iets anders in die richting). Probeer inderdaad leuke en spannende dingen met elkaar te gaan doen, wie weet komt 'het geweldige gevoel' dan wel weer bij hem terug.
|
regel iets leuks, neem hem bijv. in de meivakantie een paar dagen mee naar parijs, ga dingen doen die je anders nooit doet. weetje meis, het kan op een gegeven moment zijn dat de verliefdheid over gaat in liefde, maar bij de meeste stellen gebeurt dat niet bij alle twee tegelijk en veel mensen weten niet wat ze daarmee aan moeten omdat ze het nog nooit zo gevoeld hebben en terug kijken naar de verliefde periode, misschien is dat wel aan de gang bij jou vriend. laat zien dat je van hem houdt, verras hem met dingen, doe leuke dingen samen. zorg er vooral voor dat jullie niet in een bepaald patroon komen zodat je eigenlijk al precies weet hoe jullie komende maand er samen uit zal zien. als je hem niet elke dag ziet, bel hem dan eens op een avond dat je hem normaal niet ziet en zeg dat je een leuke video hebt gehuurd en vraag of je langs mag komen of neem hem mee de stad in (kweenie waar je woont) of ga een romantische wandeling maken ofzo.
ik hoop dat je hier iets aan hebt! veel succes meis! kuss :o |
Citaat:
Ik vind dit toch een beetje rare gedachte, hoe zou dat moeten zijn als je gaat samenwonen of eens lekker lang met elkaar op vakantie gaat? Zie je elkaar dan ook te veel? (met samenwonen is het soms anders natuurlijk, hoef je elkaar niet aan de lopende band te zien maar toch) Is dat dan schadelijk? Tja misschien bij sommige koppels wel, maar of dat dan zo'n goed teken is... |
ik vind het heel goed vna je vriend dat ie dit eerlijk durft te zeggen en aangeeft dat ie de sleur erin vindkomen!
als ie niks zou zeggen zou jij nietsvermoedend misscihen over bv ene halfjaar ineens raar staan te kijken als ie zegt sorry schat tis beter als t uit is! want zoals ik uit jouw verhaal begrijp vind jij t goed gaan?? meis tis nog niet uit! probeer wat leuke dingen te doen zodat jullie t weer lekker gezellig krijgen :) ik heb ook van die periodes met mn vriend... na zon lange tijd gaat verliefdheid meestal om in houden van en dan kun je je best weleens een getrouwd stel voelen! moet je gewoon samen aan werken en lekker over praten zodat je niet voor verassingen komt te staan straks! succes! enne hij zegt zelf dat ie je niet kwijt wilt dus hij wil graag dat t weer goed komt (y) go for it dus! |
Citaat:
|
Ik heb nu bijna 2 jaar met mijn vriend, en ik vind het echt verschrikkelijk dat het vorig jaar zo anders was tussen ons.. Ik las laatst allemaal smsjes die nog in mijn telefoon stonden van een jaar geleden. Hij liet nog echt zo goed merken dat ie zo veel om me gaf.. Zoveel lieve smsjes.. En nu weet ik pas dat ie om me geeft als we ruzie hebben en ik boos weg loop en hij me achterna komt... Hij laat t niet meer merken verder.. Als we met elkaar naar bed gaan is dat omdat we zin hebben en niet omdat we van elkaar houden.. We doen bijna nooit meer iets met zijn tweeen, altijd zijn er wel vrienden van ons bij. Ik probeer zo vaak om een avondje met zijn tweeen te zijn maar altijd komt er wel iemand langs of belt er weer iemand.. Zo ook gisteravond, terwijl we eigenlijk lekker samen zouden zijn. Maar hij snapt dat niet want hij wil dan juist wel weggaan met iedereen hoe erg ik ook aangeef dat ik geen zin heb...
Je bent dus niet de enige die relatieproblemen heeft Boomroosvis. Ik snap heel goed dat je er mee zit want ik zit hier ook gewoon te janken om hoe alles gaat.. terwijl ik allemaal van die lieve liedjes aan heb staan... Ik kan je verder denk ik niet echt helpen maar ik wens je veel succes... Kus Kim |
Tja ik ben nog niet zover dat ik zoiets heb meegemaakt ... dat ik of mn vriendin niet meer echt kunnen tonen dat et meer dan alleen bij elkaar zijn is ... hier gaat et gwn nog goed en dat wil ik ook zo houden.
Wat kan je eraan doen? kweenie .. ik zou zelf met alles wat ik heb proberen om weer die vonk te vinden.. |
Zie mn reply in het topic dat Tandenborstel aangaf.
Ander vraagje: worden jullie wel eens min of meer per ongeluk verliefd op iemand anders dan op je huidige vriend (in) als je daar al lang mee hebt? En is dat omdát je al een lange relatie hebt, of is dat omdat er fundamenteel iets mis is met je relatie? |
Ik hoop et niet mee te maken, ik wil gelukkig zijn met de vriendin diek nu heb!
|
op een gegeven moment bereik je een punt, dat het je niet kan schelen als de ander een nieuwe vriend/in zou krijgen
DAN ben je dus al te ver gegaan... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:55. |