![]() |
Rotzooi op M&M
Err, is het beleid dat vandaag M&M als onzin gebruikt mag worden ofzo? :confused:
|
Dat is de 1-aprilgrap van de leden en het wordt oogluikend toegestaan. :)
|
mogen we hier ook klieren? :p
|
Citaat:
Oogluikend toegestaan? Een aantal FBs doet nog gezellig mee ook :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ben al gekapt :)
|
edit: HAHAHA goede 1 april grap hahahah :D:D
|
Tsja, de crew maakt een rotzooi van de forumindeling als 1 aprilgrap, dan mogen wij als revanche M&M wel even onderspammen :)
|
Wat een hi-la-rische grap zeg, ik zit 'm dik op m'n dijen te kletsen, tussen het schuddebuiken en schouderschokken door. Joooongejongejonge.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik wil ook weer niet zeiken, als zij dat grappig vinden sure. Maar na een tijdje is het grapje leuk geweest, toch? Mooi. |
Citaat:
|
Bovendien vond ik de topics van wanhopige leden eigenlijk stukken vermakelijker moet ik zeggen. Daar kon ik best om lachen. :D
Poor lads.. |
Ja, hé Dobermann. Ik ka-ha-an nog amper goe-hoe-hoe-d typen want m'n middenrif be-hehehe-geeft het bijna van het ha-ha-ha-lachen. Ik ben echt totaal verlamd door de slappe lach, ik rol over de vloer terwijl ik mijn kont er af lach. Het is echt zo ranzig origineel, er moet hier een, weet ik veel, Pullitzer uitgereikt worden. Fuck zeg, dat herindexgrapje was ook al maanden bekend. En M&M onderspammen riekt naar kleine kindjes die een buitenkansje ruiken. Hallo, het was 1 april. Dan moet je mensen in de maling nemen, en niet gaan lopen eikelen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ha Ha Nou goed? Gaan lopen kutten op een mededelingenforum is geen 1-april grap. Echte mededelingen werden compleet ondergesneeuwd door een hoop gespam van een zooi onzinners die een vrijbrief kregen van een paar moderatoren, waarna een paar plussers de rotzooi weer op mochten ruimen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vond het ook nutteloos en een saie grap van de 'leden'.
ik vonde Jon z'n grap van vorig jaar echt cool :D:D (Admin 'openbaar'). |
Citaat:
|
Nuttige discussie dit...
Ik wist niet dat het Jon was die die grap van vorig jaar had bedacht? (Misschien was ie het wel, hoor, maar staat mij niet (meer) bij iig.) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:44. |