![]() |
Winston(amsterdam) vanavond!
Hardcore show met:
Downslide 7" Releaseshow voor fans van Judge en the chorus. Harde sxe oldschool. Ex-Rxf Justice 2-3....JUSTICE. "zotte" belgische band. Geen bullshit gewoon hardcore zoals t hoort. HoldXTrue Hongaarse youthcrew geloof ik. Dunno haha. Blood Red Eerste show van deze mannen uit Schijndel en Dord. Ex Glory Bound en Firing Squad hehe. Sxe oldschool met harde mosh(heb ik me laten vertellen. Eerste band 8 uur stipt. 10 uur is de show afgelopen. Winston, Amsterdam Warmoestraat enz. Entree: Paar eurootjes denk ik. Niet al teveel iniedergeval. |
[IMG]Downslide
7" Releaseshow voor fans van Judge en the chorus. Harde sxe oldschool. Ex-Rxf [/IMG] shame on me. wie zitten er van rXf in die band ? |
Johnny.
|
Johnny. De zanger.
|
Citaat:
|
en dax mila zat erin...
ik ben fucking siked!!! justiceeeee en ja holdxtrue... c-youthxcrew :P ghoulash style ;) benieuwd naar Blood Red stop and think namen zijn hard! HATE PARADE HATE PARADE, I'M ON HATE PARADE AAAAAAAAAAOOOOOOOORRRRRRRGGGGGGGGHHHHHHHH http://www.downslidehardcore.com |
takkeherrie, heb ik nog een lift? ;)
|
als ik dat had geweten had ik nog wel wat euro's achter de hand gehouden...maar helaas, tgeld is op
|
Bas rijd. Moet je maar eff met hem bespreken gast.
|
Ik ben SIKED! Ik heb de afgelopen week de dagen afgeteld als een klein kind voor zijn verjaardag man! En ik ben ook fucking benieuwd naar de limited 7" en de tape natuurlijk Arjan ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
yo wie zitten er in blood red?
chris en jan? en wie nog meer? |
Citaat:
nielstothex ;) |
Citaat:
jammer dat ik geen geld heb enzo. |
Citaat:
voor jou hebben we A Step Apart opgericht ;) |
Citaat:
|
Waarom waarom waarom heeft de gemiddelde zanger van een hardcoreband nog nooit van f*cking melodie gehoord? Waarschijnlijk maak ik me nu onmogelijk, maar ik probeer al jaren krampachtig hardcore leuk te vinden, en de muziek trek ik wel, maar dat geschreeuw, man... :|
xxx |
Citaat:
als je lief blijft doen dan ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik denk dat het kusjes zijn |
Citaat:
|
Citaat:
Life Of Agony, Face Tomorrow, 7 Seconds, Good Clean Fun :) Check anders een Comeback Kid / Chain Of Strength / Circle Storm (nog meer melodie) ofzo eens. En anders gewoon Johnny Cash :) |
Komtie weer met z'n comeback kid :P
|
Citaat:
xxx |
Citaat:
beste band ooit! |
Mag ik vragen waarom het verstaan van de zanger zo belangrijk is ? Je kan de lyrics toch lezen, punten kunnen verder ook nog tussen de nummers door duidelijk gemaakt worden...
|
Citaat:
@ Pim: zonder verstaanbare zang kan muziek ook cool zijn, maar ik vind het toch vetter als ik (de meeste) teksten gewoon kan verstaan. |
Citaat:
gaylord :) |
Citaat:
|
Tis zelfs beter dat ze wat moeilijker te verstaan zijn(hoewel je daar na een tijdje hc luisteren gewoon t meeste kunt verstaan haha), want dan pak je de teksten er tenminste bij.
Pim: Weet ik t. Zoveel heb ik niet van ze gehoord :D |
Citaat:
|
David > Dus in feite betrap ik je hier op het maken van opmerkingen over een band die ondergetekende zeer waardeert zonder daar ook maar enige fundering voor te hebben ? Een grof schandaal !
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik luister ze nu. En ik geef toe dat er melodie in zit, ja. Dat vind ik beter dan het er maar meteen op gooien dat ik een commerciele homo ben.
|
Je houd gewoon niet van rauwe hardcore. Je hoeft t niet cool te vinden hoor......
commercieele homo.. |
Ignite, Rise Against (niet echt hardcore maar toch)?
|
Comeback Kid David.. Comeback Kid.
|
Good Riddance, Kid Dynamite, Lifetime. Zo kunnen we nog wel eff doorgaan. Mensen zijn te lui. Zoek zelf eens wat....
|
Ik heb 3 a 4 nummers gehoord pimmetje. En ik was niet bepaald siked.
|
Hier staat immens veel:
http://www.xmulletx.com/mp3.htm En jullie herkennen me vanavond aan het XL YOT shirt! |
Dat gewaad gaat je helpen om extra ver te diven zeker? ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
xxx |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:53. |