![]() |
Wat eet en drink je vaak samen?
Ik drink meestal dan cola en eet chips!!! :D
|
chips en bier :cool:
chips en grolsch :P chips en cola chips en senseo chips en melk chips en passoa chips en water chips en thee chips en milkshake chips en sinasappelsap .... nee grapje :P meestal wat fris met cake :P |
Citaat:
|
Cola en chips
Melk en brood Thee en chocolade Water en avondeten edit: even wat toegevoegd |
Koekjes/chocola en thee.
Chips en frisdrank Avondeten en water |
Chips en cola
Chocola en thee Brood en melk Avondeten en melk Drank en nootjes |
Sinas en Nibbits, heerlijk. (y)
|
Chips en koud water.
|
chips en fanta
|
Citaat:
Nootjes met melk. Cake met melk. Appel met melk. Brood met melk. Chocola met melk Chocolademelk Melk. |
Chips met water
Koekjes met water Chocola met water Zoutjes met water Brood met water Avondeten met ... melk :p |
yogo en brood
chips en frisdrank brood en appelsap |
ik eet alles met limonade
|
Cola en
-chips -pizza -frieten -spaghetti |
chocomel met koekjes
water met avondeten water met chips water met niks thee met brood En in de zomer eet ik alles met limonade of water |
Thee met broodjes.
|
Melk en chips.
|
Citaat:
|
Alles met limonade (meestal Spa Fruit) behalve bij het avond eten water en als ik werk voornamelijk water
|
ontbijt met een sapje
avondeten met water toastjes met een wijntje |
water bij het avondeten
melk bij het ontbijt (bruin brood) chips en cola |
water - avondeten
water - appel melk - brood (bij ontbijt of middageten, maar dat laatste doe ik vaak al niet) fris - chips wijn - nootjes zoiets? |
Broodjes en Extran.
|
chips en cola
chips en melk friet en melk :D |
Ik eet alles samen met cola. :cool:
|
Appels en cola. :s
|
banaan met melk
of banaan met fruitsap |
Melk en brood (standaard ontbijt)
Appelsap en brood (standaard lunch) Fanta en chips/nootjes (standaard voor bij de film) |
Het enige wat ik op dit moment kan bedenken is pannenkoek en melk, dat hoort echt bij elkaar. Verder drink ik altijd water of frisdrank bij alles wat ik eet.
|
Ik heb volgens mij helemaal nergens iets 'vasts' bij.
Alleen water/wijn bij avondeten. |
melk + brood
cola + toast met kaas sinas + avondeten |
patat en cola
|
koffie + brood
|
Citaat:
|
Wijn.
|
Wijn en pizza:)
|
chips en bier en bier en bier en bier en bier en bier en bier en bier en bier en bier en bier en bier en bier en bier en bier en bier en bier en bier en bier en bier en bier en bier en bier en bier en bier en bier en bier en bier en bier en bier en bier en bier en bier en bier en bier en bier en bier en bier en bier en bier en bier en bier en bier en bier en bier en bier en bier en bier en bier en bier en bier en bier en bier en bier en bier en bier en bier en bier en bier en bier en bier en bier en bier en bier en bier en bier en bier en bier en bier en bier en bier en bier en bier en bier en bier en bier en bier en bier en bier!
|
Multivitamine en fruit:)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:24. |