![]() |
[mp3] the red pill. (goa / acid )
ego death - de rode pil (rechtah muis knop, save as/opslaan als.)
joah, op wat rolls & fills qua drums en 'n einde na al 'af.' zegmaar. :) wederom met ye olde Impulse Tracker. kritiek/suggesties/commentaar/etc.. ? :) |
jaaaa (y)
deze is echt 1 van je beste zeker (y) maar dat had ik je al op msn gezet. promotie |
ik krijg meteen weer zin in een goafeestje als ik dit hoor (y)
erg goed gelukt dus, je liedje! |
thanx :)
en hou op over die feestjes... zit al vanaf |
ach nog paar nachtjes slapen en dan kun je weer! ;) (y)
|
juh. :)(y)
|
ja erg vet, wat ik ook al in het luistertopic zei (y)
klinkt strak, lekker snel, monotoon zonder dat 't vervelend is.. goed gedaan. zou niet misstaan op een tekno/goa feestje hehe een klein minpuntje: jammer van die 8bit samples die je af en toe hebt gebruikt (de vocal bijvoorbeeld), maar ik denk niet dat veel mensen dat zullen horen ;) |
Citaat:
eigenlijk es 'n keer opnieuw samplen en 16bit laten. :) |
zeer relaxed (Y)
Ik moet nog effe een Soulseek mapje met Ego Death maken en dan sharen en promoten die hap! |
(y) dan zal ik je wel wat nrs sturen om in 't mapje te pleuren :p
|
up :o
|
mijn mening moge bekend zijn (y)
niet niet zo'n goa lief hebber maar dit doet echt niet onder voor professionele shizzle |
Zozo dat doe je lief (: Waar haal je de energie vandaan ?
Hoe maakt u het anyway ? |
nice!! he is dat 8/16 bit gedoe over dat je bij het praten ruis hoort?
maarja iig ik vraag me echt af hoe dit soort shit maakt, hoe kom je aan al die geluidjes? maakje t zelf ofzo? (hier sprak een enorme n00b die ff nieuwsgierig was) |
Citaat:
Citaat:
verder samplen en soms ook samples uit andere .it'jes scoren. allemaal losse samples altijd. werk liever niet met loops. |
klinkt zeer lekker (y)
|
ben aabsoluut geen acid of goa liefhebber maar vind het zeer lekker klinken. vij eenzijdig/monotoom maar gaat niet vervelen. (Y)
|
Het is mij wat te hard, ik hou meer van de wat zweverige geluidjes :) Maar ik krijg wel zin om te dansen ;o
|
ik weet niet waarom, maar alles wat ika ltijd op't forum hoor klinkt zo zielig, echt zielig gewoon. Nu ook vooral de opbouw.. probeer daar eens even iets aan te doen. En ga vooral niets meer doen met impulse tracker.. ga even sparen en koop hardware, dit gaat nergens over. te makkelijk, ja dat is het te makkelijk te voorspelbaar geheel volgens formule ongeveer.het kickt geen aars. het klint altijd als een preset uit m'n rm1x of rs7000, .... als je dat er mee wilt bereiken vind ik het geweldig natuurlijk maar echt. ga ff hardware matig verder of lees wat boekjes iig.. btw fijn einde ook
|
Citaat:
|
Citaat:
btw venetian snares programmeert z'n drums met octamed, da's nog minder dan impulse tracker... |
Citaat:
Het tempo ligt mij iets te hoog, iets te stamperig. Maar dat is een kwestie van persoonlijke smaak. Ik vind je bananas leuker ;o :D |
Citaat:
hardware mensen zijn altijd zo bevooroordeeld over software maar het is ook nog niet af, het einde moet ik nog aan werken. presets uit je rm1x of rs7000 lijkt me sterk, want 't is gewoon 'n tb303 die je hoort, geeft niet. Opbouw die voorspellend is is 'n kwestie van smaak, de opbouw is sowieso heel vaak voorspelbaar, bij vrijwel alle genres. (behalve bij idm en die meuk.) en ik ben net zoals Konflict wel benieuwd naar jouw geweldige tracks... |
Citaat:
|
ja, ook zin om vannacht uit me dak te gaan nu :)
btwm, ik vind GMS sowieso (y) |
Citaat:
2.daar heb je me, althans half, het lijkt me eerder een mc303 preset eigenlijk, maar het ging ff om de preset kwaliteit. 3. Dan ben je net te laat, ik was gister live in nijmegen. Helaas., en zolang ik geen fatsoenlijke mogelijkheid heb iets op te nemen en jij geen mooie monitor boxjes moet je nog ff wachten. @ konflict:, alles wat ik uit m'n rm1x trek is zowieso niet te evenaren, ikw eet niet of je dat apparaat ooit gehoord hebt..., software is te 'perfect' daarvoor, m'n rs zou je je eerder kunnen evenaren.. die is ook best perfect.. maar dan nog zou je het niet kunnen evenaren.. en ja ik durf dit makkelijk te beweren, btw dat moet venetian snares eens live proberen |
Citaat:
2. het zijn geknipte geluiden van 'n tb303, dus als jij er een mc303 preset inhoort twijfel ik nog harder dan ik al deed aan je oordeel. 3. grote woorden, geen bewijs... gaat 'r niet in bij mij, sorry. |
Offtopic: why the fuck did you fuck up the rotation!
puff puff give, motherfucker!!!! Crystal Method - The Red Pill.mp3 take the red pill, take the blue pill, take the red pill, take the blue pill!! ... sorry jongen, je wist het vast niet van crystal method :D het nummer zelf is wel goed, maar vet jammer dat ik al een "the red pill" nummer ken, met ongeveer dezelfde fucking quotes :s. ik wil ook naar een goa/psy feest gvd :mad: |
Citaat:
|
Citaat:
Dus, ik heb ook geen monitorspeakers, dat is geen excuus, laat maar eens wat horen en ik beloof eerlijk te zijn met m'n commentaar (y) ps binnenkort venetian snares live in enschede en ik ga erbij zijn, ben benieuwd. |
Citaat:
|
Citaat:
als je hardware matig 'n tb303 wil nabootsen zodat 't ook echt als 'n tb303 klinkt moet je 'n TBS-303 Mk.II of 'n miditb303 kastje aanschaffen. als je ze kan vinden, die tbs-303 zijn 'r maar 200 van ofzo. en 'n originele tb303 is ook behoorlijk moeilijk te vinden. de mc303 is shit. (naja, als groovebox voor de beginnende hardware idioot misschien wel aardig, maar om snerpende tb303 acid eruit te halen echt totaal nikssss.) |
en doe es niet zo uit de hoogte. :p
kom eerst maar 'ns met 'n mp3tje of 'n stream. (burden of proof.) |
Citaat:
|
Citaat:
|
@ all : k, ik zeg wel niets meer maar post het voor de grap ook eens op synthforum kijken of je nog steeds veel positieve reacties krijgt, over de tb 303 had je(konflict) idd gelijk btw, maar veel 'hardware freaks' gebruiken hem niet echt aangezien hij nog altijd pc controlled is. En ik weet niet waarom iedereen mij een hardware gastje noemt aangezine ik al vele malen heb gezegd dat ik ook software matig muziek maak. Ik ga vandaag maybe jammen met een vriend, en dat nemen we dan iig op, als het doorgaat.. maybe komt er dan iets van mij online, kunnen jullie de meester aanschouwen:P, maargoed, ik kan er verder ook niets aan doen, het klinkt gewoon crappy en als je mensen live blij wilt maken zul je toch echt met iets anders aan moeten komen
@konflict: als je vindt dat hardware matig optreden makkelijk is vraag ik me af wat je van software matig optreden vind. @chaoss: gelukkig vind je de mc303 kut, dan zijn we het over iig 1 ding eens, ik doe verder niet uit de hoogte, ik ben zelf net uit het n00b stadium maar ik heb gewoon nog niets gehoord waar ik blij van word. Ik maakte dat ook in mijn n00b stadium.. waar ik dan alweer genoeg of net teveel mee zeg..waarschijnlijk, trouwens best raar als je om commentaar/suggesties.kritiek vraagt, het word gegeven en je beledigd doet/ overkomt |
Goed gedaan (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Ik vind het eigenlijk geen goa? Verder wel goed gemaakt!
|
Citaat:
|
Citaat:
2.f*ck een laptop optreden doe je gewoon fully hardwarematig, kan prima 3.najah een plaat uit brengen hoeft niet maar je moet er wel in staat toe kunnen zijn |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar niet iedereen heeft hardware, niet iedereen maakt z'n muziek met hardware, en als die mensen live op treden waarom zouden ze dan opeens wel hardware gaan gebruiken? voor het oog is het mooier inderdaad, maar je gaat je muziek toch niet aanpassen omdat je live persé met hardware wilt optreden.. Citaat:
|
Citaat:
|
Jow Mark heb je deze track nog? Ik vond 'm relaxed maar ik ben 'm kwijt. :(
|
Pm em dan. Dit is een beetje oud en tegenwoordig staan mp3s op GidG
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:19. |