![]() |
Hoe laat je merken dat je haar leuk vind?
Ik heb hier ook een topic geplaatst over een meid die ik ECHT heel erg leuk vind... zo'n beetje al een half jaar :s
Vanaf toen heeft ze alleen ook een vriend en ik ben dus een beetje terug houdend omdat ze al in een relatie zit... Maar nou is mijn vraag of jullie me advies kunnen geven, hoe ik kan laten merken dat ik haar leuk vind? Zelf denk ik dat ze me wel een beetje leuk vind (vanwege een paar opgevangen signalen ;)) Dus als jullie misschien zouden kunnen zeggen hoe je kunt zien aan een meid of ze je een beetje leuk vind.... Of hoe ik haar kan laten weten dat ik haar leuk vind..... (dan moet het natuulijk niet iets zijn van: pak haar op de bek ofzo, want ze heeft een vriend, dus dat doe ik dan niet zo snel ;):(, tenzij jullie denken dat het echt kan helpen, wat ik betwijfel ;)) Bij voorbaat dank :) |
pak haar op de bek.
|
whahaha, bedankt voor de tip ;)
verder nog? |
Citaat:
|
Als ze al een vriend heeft, lijkt het me niet echt een handige zet om een move te maken....ze heeft die vriend niet voor niets he? (tenzij ze van vreemdgaan oid houdt, of van trios, maar als jij je daar niet toe aangetrokken voelt, lijkt het me niet handig om iets te laten merken ;) )
Als je werkelijk denkt dat ze jou ook wel ziet zitten, zou ik beginnen met flirten en ofzo...en dan kijken of ze het mettertijd uit maakt met haar vriend voor jou. zo niet, wegwezen! |
lastig hoor, als een meisje die ik leuk vind al een vriend zou hebbe zouk toch echt een probleem hebben :) ... je zou kunne proberen om dr te laten merken dat je 'beter' bent maar dat gaat moeilijk in et bijzijn van dr vriend. je kan proberen om een vriendschaps relatie op te bouwen en zodra het over is met dr huidige vriend 'toe te slaan'
|
hmz.... ja, ik ga denk ik gewoon eerst proberen voor vriendschap.... als het eens uit gaat, kan ik geluk hebben... haar vriendinnen weten iig wel dat ik haar leuk vind dus ;)
|
Vraag aan die vriendinnen wat zij van je vindt, en als het positief is, zou ik toch iets gaan doen. idd een beetje flirten, of je slaat dr vriend dood en zegt dat iemand anders het heeft gedaan en dan sla je diegene die hem dood zou hebben geslagen en dan ben je haar held maar dan is ze toch nog verdrietig en dan troost je haar en dan sla je toe!!!
of niet... |
Citaat:
Maar anyway.... je kan niks doen terwijl ze nog een vriend heeft (er zijn vast mensen die er anders over denken, maar ik vin et gewoon niet kunnen). Het beste wat je kunt doen lijkt me idd gewoon proberen zo goed mogelijk bevriend te raken met dr. Als ze je toch ziet zitten komt er dan vanzelf wat van denk ik :). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:33. |