![]() |
One flew over the cuckoo's nest
Geweldig boek!!
Vanavond de film ervan: Citaat:
|
Ja, ik ga hem kijken. Ik wil hem al heel lang een keer zien, dus ik ben blij dat hij op tv komt :)
|
Ik heb hem heel lang geleden een keer gezien.......dat is toch met die kan die niet "kan" praten? Ik weet iig nog wel dat ik er heel erg van onder de indruk was.......wij hebben het boek ook thuis. Misschien ga ik m vanaaf wel kijken......is verder toch niets boeiends te zien.
|
ik ga em denk ik kijken, heb em nog nooit gezien :)
|
ik heb hem op dvd gezien.
Het is zeker geen slechte film. (y)
Spoiler
|
Ik heb m al eens gezien, maar ben een hoop vergeten. Ik weet wel dat ie goed is, dus ik ga m denk ik kijken.
Die vent die in back to the future zit speelt daar toch ook een rol in? |
ik ga hem zeker kijken en opnemen~!
deze film wil ik al heel lan zien ... :) |
Ik heb 'm al gezien, maar ik vond het niet zo'n fijne film. Ik zal maar niet zeggen waarom, want dan verraad ik al wat er in komt.
|
Ik heb hem al een keer gezien en ik vond het een geweldige film. :cool: (y)
|
Ik wil m heel graag zien, maar t kan niet :(
|
Ik heb m nog nooit gezien en ik ga nu kijken :)
|
Ik was helemaal vergeten dat Danny de Vito erin speelde en die gast die ook in Lord of the Rings speelt.
|
Ja zeker een goede film (y) Het boek was trouwens ook erg leuk :)
|
Hele goede film (y)
|
Opgenomen, moest hem altijd nog een keer zien.
|
Ja, heb m gezien, supergoede film. Ik heb ook gelijk meer van Jack N. gezien dan ik van 'm had verwacht (y)
Daarnaast ben ik toevallig net bezig met de Engelse versie van het boek, wou dus sowieso de film zien, maar is nu dus wat eerder geworden dan gepland) Wat nu wel fijn is, is dat het boek een ander slot heeft dan de film, zodat ik toch nog niet helemaal alles wat ik lees kan voorspellen (y) |
Ik vind die film voor die tijd waarin hij is gemaakt (1975) echt heel goed (wilde ik nog even zeggen :p)
|
Ik heb gister niet gekeken omdat ik moest leren voor mijn toetsweek en omdat ik hem al een keer gezien heb op school, bij Engels. Ik vind het echt een hele mooie film en het was best wel handig dat mijn leraar Engels er soms wat extra informatie bij gaf want als je hem drie lessen kijkt dan zijn sommige dingen best wel moeilijk om te begrijpen of weggezakt.
|
Citaat:
|
ja ik kende de film iig al een tijdje
mijn lerares engels had het boek aangeraden vorig jaar maar ik was te lui, heb de film maar gekeken ik lees niet graag :) is verse film (y) |
Die wilde ik al zo lang zien...en nou kwam ie gister, maar ik was niet thuis en ik had geen videobanden meer, dus nu heb ik hem nog steeds niet gezien :(
|
'k Heb um gezien en ik vond het maar niks.. aar dat komt waarschijnlijk doordat ik hem op school heb gezien tijdens de lessen engels.. Dan kijk je toch iets minder geconcentreerd etc etc.
|
Citaat:
Weet je hoe goed het concept van de film is :eek: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Om heel eerlijk te zijn snap ik alle ophef over deze film niet. Het is goed geacteerd, zonder meer. Maar...ik mis een 'echt' verhaal. Ik mis een doel in de film. Ik vond het echt een goede film, de acteerprestaties vond ik gewoon heel goed, maar ik bleef met een wat 'onaf' gevoel zitten...en dat vond ik een behoorlijke domper.
|
Citaat:
Spoiler
(jaja, van sommige boekverslagen leer je nog wat ook ;)) |
Citaat:
|
Citaat:
:( |
Citaat:
hmm, dan ben je erg snel beinvloedbaar wat dat betreft... Maar de film blij ft nou eenmaal Engels hoor, die wordt niet opeens Nederlands ;) En ik zou 'm als ik jou was "gewoon" een keer goed kijken, want het is echt een goede film :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb dit jaar voor Engels het boek moeten lezen en ik vond het verschrikkelijk... komt waarschijnlijk doordat ik veel stukken gewoon niet begreep :s
In de hoop dat de film wel duidelijk is, heb ik de film gister opgenomen. Ik kijk 'm vanavond wel als er niks beters op tv is. Ben erg benieuwd of de film net zo saai is als het boek, want dan stop ik meteen met kijken. |
Citaat:
Hij is echt leuk :) |
Citaat:
|
Citaat:
En @vleermuisje: ik zal m'n post wel even aanpassen, alleen sta ik dan nog in jouw quote. |
Citaat:
|
Goede film. Het boek moet ik ook maar eens opnieuw lezen...
Die scene waarin Chief kauwgom krijgt aangeboden kwam trouwens wel als een verrassing :) |
Een prima film met fijne rollen, vooral van Nicholson, Fletcher en Dourif. Overigens zou de film zonder de sterke bezetting minder goed uitpakken, want het scenario kent een aantal zwakke momenten. De art direction en de muziek zijn daarentegen wel weer uitstekend.
Geen meesterwerk, maar toch zeker wel de moeite van het kijken waard. |
Ik heb um net gekeken en vond um echt goed. Ook met die kauwgom van Chief vond ik leuk stukkie, maar het einde niet zo leuk..
|
Citaat:
|
Film geniaal, Jack Nicholson geniaal (y)
|
Ken Keysey vond al tijdens het filmen dat zijn roman zoveel geweld werd aangezien, dat hij zwoor "dit wanprodukt" nooit te gaan zien. Het grote publiek deed dat wél en beschouwde het als één van de beste drama's allertijden.
Bron: Tv-Krant En ook ik vond het een geweldige film! (y) |
hoe heet die indiaan ook alweer?
|
Citaat:
|
Citaat:
oja Chief!! :o |
Citaat:
Btw echt echt een hele goede film. Wow, die kerel s geniaal, shit kzou zelf in een gekkenhuis willen. |
Toen ik dit topic zag laatst, kende ik die film wel van naam, en het boek ook, maar ik had er nooit zoiets bij van: jaa, die wil ik nog eens zien!
Dus ik heb hem ook niet gekeken op tv. Maar nu keek ik net een stukje I love 70s, en er was net iets over een film bezig. Ik was zo aan het kijken en denken van 'wow, die film wil ik best graag eens zien, ben benieuwd welke het is' Was het One flew over the cuckoo's nest :| Dus nu baal ik heeeeeeel erg :( |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:14. |