![]() |
trashfest 7
jaja, het tijdschema is alweer bekend, binnen een week na de 666-madness... :p
=========================================== Line Up 12th of June TRASHFEST 7 "AFA BENEFIT" 15:30 Doors open 17:00 Dandare [downstairs] 17:30 Justice [upstairs] 18:00 Black Rodeo [downstairs] 18:30 SAF [upstairs] 19:00 Phoenix Bodies [downstairs] 19:30 Uppercut [upstairs] 20:00 Dodewaard [downstairs] 20:30 D.F.A. [upstairs] 21:00 Dead Stop [downstairs] 21:30 Sick Terror/ Cathode [upstairs] 22:15 Knife Fight [downstairs] 22:45 The Rites [upstairs] 23:15 Municipal Waste [downstairs] 23:45 Cut the shit [upstairs] 0:15 Da Loco Poco Eighties Galore Disco Sjow! Met dj's Op, Sabina Da Moshmachina & Mark-o Entrance: 10 Euro (1,50 goes directly to AFA Nederland) Reservations: xbizkidx@hotmail.com ( only after the 1st of June) The tickets need to be picked up between 15:30-16:15 Het Podium, Schutstraat 43, 7902 KK, Hoogeveen Distributions must contact me first, if they want a stand. Check out: www.trashfest.nl ===================================== ik heb er weer zin in, helemaal omdat het een week na de examens is (y) |
IK GA OOK.
Ik was er afgelopen zondag ook, en dat was tegek. :cool: En mijngod, die bands :o Dandare *hartje |
en nou maar hopen dat ik niet de hele fucking tijd kutwerk moet doen, zoals muntjes verkopen..... :|
anders heb ik nog niet zoveel aan dit geheel... ;) |
hehe achter de bar stom staan doen is nog altijd t beste (Y)
|
vooral als je een propvolle zaal ziet, en je erachter alle ruimte hebt... ;)
|
ik lees net trouwens ook nog dat er pas gereserveerd kan worden vanaf 1 juni...
|
4 uur met de trein (exclusief vertraging), bummer..
|
Citaat:
|
Ik sta standaard op de guestlist, dus ook deze keer ben ik weer hard at-the-show! :)
Vette shizzle! Behoorlijk vette bands ook weer ditmaal! Dead Stop Cut The Shit Municipal Waste Knife Fight Uppercut Dandare Yeah (Y) En lekker veel bands op één dag, heerlijk! Nu al weer vette zin in :D |
Citaat:
|
Skulls And Flames is gewoon per definitie vet, dat weet iedereen... En ach, D.F.A. hebben me nooit echt kunnen boeien eigenlijk...
|
UP
|
Citaat:
|
nog weer een keer omhoog
|
Jaja, 't duurt alleen nog wel ff en de voorverkoop is nog niet begonnen, dus die ups lijken een beetje dom
|
yup, maar het moet natuurlijk wel onder de aandacht blijven... ;)
[edit] + ik kom er pas net achter dat je ook verder terug kan zoeken dan de tien dagen die staan aangegeven... :p |
Citaat:
|
pfft
ik weet van niks over de site, maar ik denk dat alles op de slaapplaatsen enzo na wel ongeveer hetzelfde zal zijn |
Het is ditmaal een ééndaags festival dus slaapplekken zijn in principe niet nodig. Mocht je er toch willen pitten valt er met Martheun vást wel iets te regelen lijkt me!
|
Citaat:
|
en anders is het maar een paar uurtjes lopen.. ;)
|
euh... jah.. kom me maar halen dan.. :P
|
en weer wat nieuwe info!!
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ RESERVERINGEN TRASHFEST! 12 JUNI 2004 -------------------------------------------------------------------------------- Ok, ik wou t reserveren in laten gaan op 1 Juni, maar aangezien ik sufgemailed word, heb ik maar besloten om vanaf nu een lijstje bij te gaan houden met reserveringen! Het mag dus vanaf NU! Graag mailen naar xbizkidx@hotmail.com Ik denk ook niet dat je erin komt als je niet reserveert. Gezien de hoeveelheid mails die ik nu al heb ontvangen. Je kunt maximaal reserveren voor 4 personen (inclusief jezelf) en de gereserveerde kaarten moeten worden opgehaald tussen 15:30 en 16:15, twee dagen van te voren kun je de hoeveelheid kaarten wijzigen (10-06-2004 dus) Als je reserveert mail ik je een bevestiging toe. Distros moeten zich ook van te voren aanmelden bij me. Want er is nu al (bijna) geen plek meer. Distros & stands die er oa zijn; Scorched Earth Policy, Per Koro, Fair Play & AFA. Distros betalen ‘iets’meer entrée/ staangeld en dat geld gaat direct naar het AFA. Hoeveel dit is moet ik nog ffkes snel verzinnen, maar zal wel meevallen. Hier de line up…en deze is onder voorbehoudt: 15:30 De poort gaat open! 17:00 Dandare [downstairs] 17:30 Justice [upstairs] 18:00 Black Rodeo [downstairs] 18:30 SAF [upstairs] 19:00 Phoenix Bodies [downstairs] 19:30 Uppercut [upstairs] 20:00 Dodewaard [downstairs] 20:30 D.F.A. [upstairs] 21:00 Dead Stop [downstairs] 21:30 Sick Terror/ Cathode [upstairs] 22:15 Knife Fight [downstairs] 22:45 The Rites [upstairs] 23:15 Municipal Waste [downstairs] 23:45 Cut the shit [upstairs] 0:15 Da Loco Poco Eighties Galore Disco Sjow! Met dj’s Op, Sabina Da Moshmachina & Mark-o De entree is 10 Euro (hiervan gaat 1 Euro 50 direct naar het AFA) Verder…in Oktober is het volgende Trashfest, met Hot Cross (usa) | Shikari (nl) | Lickgoldensky (usa) dit wordt een gratis festival met +/- 10 bands….ik zoek nog bands! Mail me: xbizkidx@hotmail.com |
Ik ga mensen aan hun hoofd zeuren.. dit wil ik zien :)
|
dan moet je wel opschieten, want als ik het goed heb begrepen zijn nu al bijna de helft van alle 300 plekken gereserveerd......
|
Hot cross! verdomme die gast doet het goed.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb gereserveerd, ik heb gereserveerd :cool: :cool:
ik heb er nu al zin innnnnnnnnn |
en terecht... :p
|
Citaat:
siked. |
Hmmm, lijkt me goed plan om toch maar es te gaan reserveren dan, hmmm waar kan je die tickets halen etc ? Moet ik dan ergens naar dat oord toe in Drenthe(?) ?
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Godver, komt Arjan ein-de-lijk eens naar Grunn' toe, ben ik godverdegodver op vakantie...
Okay, met m'n chick naar Zweden, dat maakt een hoop goed natuurlijk, maar dan nog... Ik ben er pas in Oktober met Hot Cross weer bij... |
Oh ik zie het al, ik dacht dat ze twee dagen van te voren opgehaald moesten worden. Het ging er meer om dus wanneer je die dingen echt op moest komen halen, niet dat je per mail kon reserveren, dat snapte ik ;)
|
Citaat:
leen je je camera dan uit ofzo?? ;) |
Nee, mijn camera leen ik niet uit :p
Vast wel foto's ditmaal, maar niet van mij... |
THE JE NE SAIS QUOI's
-------------------------------------------------------------------------------- Als kers op de inmense slagroomtaart speelt ook nog 's: The Je Ne Sais Quoi's! hoe hard kan een bandnaam zijn? met [ex] leden van: DS13, Trapdoor Fucking Exit & Seven Feet Four! Ze spelen gewoon na de laatste band [cut the shit] Dus aan de line up verandert niets! by the way: 200 Kaarten zijn nu weg! Reserveren kan nog steeds op: xbizkidx@hotmail.com |
even dit topic zinloos omhooggooien, al was het alleen al dat ik er zo fucking veel zin in heb! (y) (y) (y)
|
:(
|
STP het is toch in hoogeveen? ;)
siked jongens. 2-3-justiceeeee |
nee joh: we are, we are: DEAD STOP
nog 10 kaarten :) :cool: |
anyway: justice komt toch niet meer, dus de 2-3-justice-ontmaagding moet ook maar weer uitgesteld worden bij mij
gelukkig begint de 80's disco nu wel eerder... ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:45. |