![]() |
Rekenmachinuh
ik heb net zo'n nieuwe grafische rekenmache... maar zonder linkkabel.. :(
Ik wil nu wel die spelletjes van hier overschrijven, maar als ik klik op downloaden komt er een site in het engels..... en geen tekst die je moet overschrijven op je rekenmachine.... :confused: hoe moet ik dit nou doen?????? Xxx |
hoe je rekenmachine misschien om te rekenen ;)
|
je moet eerst ff Graph link downlaode, dat progamma om die spelletjes overtezenden, en daarmee open je eerst die bestandjes, en dan zie je die code, die kan je dan ff overtypen
|
vroegâh was je gewoon 2 schoolweken bezig tijdens de les die codes in te tikken en verkocht je de spellen dmv een linkkabel voor 2 gulden 50. :(
|
Citaat:
Kansloos :p |
Citaat:
|
vroegâh was je daar wel de man mee, want niemand wist nog waar je die codes vandaan haalde. Die goeie ouwe tijd.. maarja wie moet het weer verpesten? Kabelontwikkelaars en scholieren.com.
Zucht. :) |
werkt dat graphlink op de casio?
|
Maar waar kan je zo'n Graph Link (ofzoiets) dan downloaden...
?? Ojah, nog n vraagje, hoe moet je een plaatje bij je gebruikersnaam doen?? wat iedereen heeft? |
Citaat:
|
Omg die cu2
|
Citaat:
|
?????
Omg die cu2 wat bedoel je daarmee??? |
Dat je cu2 clownesk en infantiel is.
maar dat maakt niet uit. |
Neem ik aan dat je en Texas TI83 (of 84... dat onthoud ik nooit..) hebt, nou je kan spelletjes maken door zelf codes in te tikken, als je dan grafische spelletjes wil gaan maken kan ik je zegge ndat dat geen zin heeft, om in code pixels aan en uit te zetten kost zoveel tijd dat t niet loopt. 'rustige' spelletejs zoals blackjack kan wel of een spel dat gewoon text en cijfers gebruikt of normaal pics laad (RecallPic) zoals 'we' ooit ns een hele rpg ehbeb nweten te maken (die wel erg veel ruimte in nam uiteindelijk :S)
Je hebt ook andere spelletjes (mario, tetris) die in andere programmeercode zijn geschreven... pech voor jou, die kan je niet zonder pc aanpassen en je hebt een prog nodig om ze te kunnen starten (ION ?) dus wil je spellen, doe dan die lastste optie die moet je echt overlinken of downloaden... vor andere simpelel shit kan je gewoon zelf maken |
Citaat:
|
http://home01.wxs.nl/~panne153/kitty/lintje.gif
"Dit is het lintje tegen dierenmishandeling. Zet het ook op jou site!!" :D:D:D |
Zoals je misschien al in de gate had: Ik ben een Gothic.
Ehm, ik heb nog geen foto van mezelluf, maar da komt nog wel. :cool: |
Citaat:
tip aan topicstarter: leer logica en MAAK programma's |
Ja, zo'n Casio is zo langzaam, daar is het niet waard om echte spelletjes op te maken. Het is nog net mogelijk om een spel als snake te spelen, maar dan houdt het al gauw weer op. :(
Ik heb zelf liever mijn rekenmachine leeg omdat ik dan zonder problemen mijn rekenmachine kan resetten, daarom programmeer ik alleen kleine programmatjes, zoals priemgetallen uitrekenen tussen twee in te voeren getallen. Maar ik moet wel zeggen dat dit een rot programmeer taal is, deze ben ik niet gewend. Hiermee wil ik zeggen, je kan leren programmeren, dat is niet zo moeilijk, maar je hebt er niet zoveel aan als je daarna een andere taal moet leren. In feite is het enige dat je dan hebt geleerd logisch nadenken. :D |
Citaat:
|
Bij dat icoontje links onder. Dan doe je new, verzin je een naam en ga je programmeren. ;)
Het makkelijkst is met locate tekst laten verschijnen, maar dat wordt erg saai. |
moet je 707+707 doen
endan onderste boven op je rekenmachinetjek ijken .. das leuk :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
hou je bek nou es tegen ons gijs ;) :rolleyes: |
maak je eigen game :)
|
Citaat:
Je kan natuurlijk ook gewoon op internet kijken. |
val dood stomme kindertjes :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:
|
Citaat:
|
hahahahah!
ze had haar cu2 nog veranderd, omdat ze zo gekwetst was door mijn opmerking :( |
Citaat:
|
Ik wil die cu2 bekijken :(
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:33. |