![]() |
antibiotica ---> stoppen met kuur?
Haayz..
ik heb afgelopen maandag van mn huisarts een antibiotica kuur gehad voor mn keel voor 8 dagen. Nou stond e rin de bijsluiter dat ik geen alcohol, blablabla.. ... maar ook niet blootgesteld mag worden aan velle zon en uv stralen. nu heb ik gister en vandaag lekker in de tuin gezeten (verder niet nagedacht). Mijn huid begon te jeuken en prikken net, en nu heb ik dus enorme uitslag op mn armen en handen... Wat nu?!? |
heb dit ook gehad, kreeg na een tidje witte vlekken, vlekken waar al je pigment uit is, dus echt spierwit, die nooit meer zullen wegtrekken (behalve met lastherapie..)
|
hmnz.. wat ik heb zijn meer rode bultjes die heeel erg jeuken en prikken, maar egt mini....
|
ja dat had ik eerst ook, later trok dit weg als witte vlekken.
ik ben ermee naar de dermatoloog geweest, en die zei dat het daardoor kon komen! gaan nooit meer vanzelf weg.. |
NEEEEEEj....dat wil ik niet!!!!
|
niet meer id zon gaan! waar heb je t?
|
Nooit zomaar stoppen met antibiotica. Op die manier worden bacteriën resistent en dat is heel erg slecht. Overleg eerst met je huisarts. Het verbaast me trouwens dat je niet hebt gehoort dat je er niet mee in de zon mag. Maar goed, niet stoppen eerst overleggen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zoals Ieke ook al zegt moet je nooit stoppen met antibiotica voor je kuur afgelopen is. Het heeft nu denk ik ook niet veel zin meer om te stoppen want je hebt er al mee in de zon gezeten.
|
tjha je leest de bjisluiter wel maar als de zon dan lekker schijnt denk je waarschijnlijk ach wat kan eventjes in t zonnetje voor kwaad.. of je staat er nie eens bij stil (zou ik ook hebben denk ik)
maarre wel klote als dat niet wegtrekt :( voor mij dus nooit geen antibiotica met mooi weer :P telt dat ook voor zonnenbank btw??? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:10. |