![]() |
Waarom ga jij uit?
- Omdat iedereen gaat
- Om zoveel mogelijk alcohol naar binnen te werken - Gek rond te springen met vrienden - Om te scoren - Om thuis maar weg te zijn - andere reden... TS begint he? Ik ga uit om gek te doen, lekker fanatiek dansen :) |
Ik mag niet uitgaan :eek:
|
voor de lol, gezelligheid en de muziek..
lekker dansen, drankje erbij, beetje kletsen met allerlei mensen, dat soort dingen :) |
hmm, goeie vraag
voornamelijk om lol te hebben, maar toch ook wel vanwege die leuke jongen die er is :o |
Soms puur om te dansen, soms puur om te ouwehoeren en soms gewoon om er even uit te zijn. En soms een combinatie. :p
|
om te scoren
zeker om te scoren en als ik iemand heb dan gwoon om lekker te dansen :) |
om mezelf gruwelijk overhoop te taNKEN!!
zuipe lijk ut mauwt!! |
Om "hagele" te worden...
Zoepen datse d'r bij neer vils =] |
om mijn sociale contacten op peil te houden
om lol te hebben met vrienden en nieuwe mensen te leren kennen of zeg ik nu 3x hetzelfde :o |
omdat het gezellig is, en om te feesten natuurlijk :P
|
Ik ga uit omdat ik dan het gevoel heb dat ik nog een leven buiten het Forum heb.
|
om m'n vrienden af en toe nog es te zien.
ik ga haast nooit uit. |
Citaat:
Eh ik ga uit vanwege sociale druk :( :( |
Omdat t hoort....maar ik zou veel liever huiswerk maken op zaterdagavond.....
|
Omdat het kan :p
Mja om te feesten he, lol hebben, dansen, de muziek, lam worden, socializen (wat een woord hehe) en thuis is toch maar boring. |
Voor de muziek voornamelijk meestal.
En socializen uiteraard (y) |
Citaat:
|
Gelliheid, muziek, dansen, sociale contacten onderhouden (klinkt wijs :D) , jongen :P en de laatset tijd ook gewoon omdat ik thuis gek wordt van mn ouders..dus gewoon om weg te zijn!
|
Om ruzie te zoeken natuurlijk! :cool:
|
Voor goede live-muziek en om met artiesten en labelmensen te nichten. :bloos:
|
Dansen, drinken, gek doen, muziek, gezelligheid! :)
Yeaaaaaaaaaaah zo zin in morgen, we gaan weer helemaal LOOOSSSSS!!!!!!!!! :p |
Om gezellig met vrienden/vriendinnen te dansen en te geinen..
En met uitgaan is het heel raar, mensen waar je normaal gewoonlijk weinig contact mee hebt, zijn bij uitgaan ineens hele goeie vrienden, waar je gewoon een praatje mee maakt enzo. Dat is hier tenminste, heel anders. Wel leuk! :) |
Muziek.
Henk Mul ! |
Voor de drank, wegens de stress
Voor de gezelligheid om even bij te kletsen... Voor de muziek (lees: trance), om mij emoties op een bepaalde manier te uiten...Bij dit gegeven zal ik mij ook in me eentje kunnen vermaken! Meer niet...een vrouw er bij is een leuke bijkomstigheid, maar niet echt een vereiste, vooral bij het laatste punt niet... |
Ik ga uit voor de gezelligheid, de leuke sfeer, gezellig met bekenden kletsen, dansen op de muziek, lekker drinken etc. kortom: GEZELLIG DOEN!
Toch nog ff de redenen die Qimm heeft voorgesteld uitwerken: Omdat iedereen gaat: Ja, het is altijd leuker om met een hele grote groep te zijn dan met maar een paar mensen. Maar vroeger was ik met nog een vriend dan wel de enige die elke zaterdag kon dus waren er avonden dat we alleen maar met zijn tweëen waren (we noemden ons de die-haerts van de groep :D:cool: ) en die konden ook leuk zijn. Maar hoe meer zielen, hoe meer vreugde. Om zoveel mogelijk alcohol naar binnen te werken Ik drink van onze groep vrij veel, maar vergeleken met verhalen met anderen toch best weinig (maar of die verhalen waar zijn?? :confused: ) maar ik trek altijd grenzen met drinken. Ik kom nooit thuis met een dronken kop zodat ik de dag erna een kater heb. Gek rond te springen met vrienden Nou, ik dans wel en soms ook springen, en soms ziet dat er een beetje leip uit :D (tenminste dat vinden volgens mij andere mensen :rolleyes: ) dus ik hou me wel in. Maar lol heb ik altijd met stappen. Om te scoren Heb nu een relatie dus ik hoef niet te scoren. :p Maar als ik vrijgezel ben, kijk ik altijd of er leuke meiden zijn. :D Maar ik durf nooit iets, ik toon nooit initiatief, dus "lukt" het me nooit om te "scoren", maar voor mij hoef ik ook niet te scoren. Maar iets meer lef tonen als ik vrijgezel ben mag eigenlijk wel :D Om thuis maar weg te zijn Mwah... ik irriteer me best wel eens aan mijn ma en mijn zusje de laatste tijd (mijn pa niet :p ) dus ik ben best soms blij als ik er uit ben. Maar zodra ik in de stad ben of mijn vrienden zie, ben ik die irritatie binnen de kortste keren vergeten! :) |
Chicks,drugs,Booze and friends (y)
|
- Om zoveel mogelijk alcohol naar binnen te werken
- Gek rond te springen met vrienden - Om te scoren - Om thuis maar weg te zijn dat zijn de keuzes :) |
de gezelligheid, bier is natuurlijk ook nooit weg. Maar om nou uit te gaan om drank te drinken? nee
|
om te dansen,om mijn sociale contacten te onderhouden,om lol te hebben,om mijn gedachten even te verzetten,niet om te drinken dat doe ik bijna nooit veel...
maar gewoon om lol te hebben |
ik ga uit om mensen te zien, mensen die ik haast nooit zie, maar waarvan ik weet dat ze ook uitgaan, om lekker te dansen, lekker te lounge... mezelf zat te zuipen aan allerlei vage drankjes waarvan ik me blijf afvragen wat er allemaal in zat... leuke meiden tegen het lijf aan te lopen... beetje flirten... ofuh, als ik in een andere stad ben even helemaal gek te doen... lekker flippuh... of entertainen van andere mensen
|
mensen, gezelligheid, drank, muziek
|
Citaat:
|
Gezellie een biertje drinken met vrienden en het liefst nog leuke band erbij die speelt, maar het is vooral om de gezelligheid dat ik uitga.
|
bier+vrienden+'hot bitchez' = gezelligheid
|
waarom eigenlijk, tjah, om sociale contacten te onderhouden, om nieuwe mensen te ontmoeten, om te zuipen, om te blowen, gewoon om te ouwehoeren.
|
Citaat:
<3 |
euh...
om veeel bier te drinken om het alledaagse leven even kwijt te raken. Om mn vrienden te zien, en dan vage dingen te gaan doen. Om mannelijk schoon aan mn zijde te hebben. Om te genieten van het "goede" leven... :D |
- Omdat iedereen gaat
- Om zoveel mogelijk alcohol naar binnen te werken - Gek rond te springen met vrienden Om plezier te maken dus :p |
- Om gezellig een drankje te doen
- Om nieuwe mensen tegen te komen - Om eens in een andere kroeg te komen dan die waar ik werk - Om te kijken wat er verder in de stad te doen is in de horeca, wat de prijzen in andere kroegen zijn, wat voor drankjes er ergens anders verkocht worden, kortom Marktonderzoek - Om contacten te onderhouden |
Dat vroeg ik me ook ooit af. Sindsdien ga ik bijna niet meer uit. :s
|
- gewoon relaxed bier drinken met vrienden
- voor de gezelligheid |
meestal omdat ik weer eens meegevraagd word en niet altijd nee kan zeggen, ik hou er niet zo van enzow.. tis meestal wel gezellig, maar toch, het is niets voor mij :)
|
om te scoren :o
en om perenijsjes te eten (y) |
Om mezelf te vermaken doormiddel van bier, wiet, vrienden en dwazige dingen..
|
omdat: in je eentje drugs gebruiken staat zo junkerig (y)
|
Citaat:
|
Ik ga niet uit omdat:
-Ik mezelf nog iets te jong vind, maar ik mag eigenlijk wel -Ik en mijn vrienden meer houden van een DVD-avondje of spelletjes doen ofzo. |
Ik ga uit omdat ik me dan helemaal kan uitleven! Heerlijk!
|
Citaat:
in je eentje zuipen is alcoholisme (y) met zn allen niet |
ALS ik uit ga, dan echt omdat ik het gezellig vind om met vrienden iets te drinken. Maar ik ga vaker bij vrienden thuis iets te drinken.
En als ik ga, dan is het meestal een concert en ga ik dus voor de muziek die de band speelt. :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:03. |