![]() |
wat doe je aan lust
klinkt misschien stom
maar er is iemand die ik echt heel graag wil en het begint ook steeds meer lichamelijker te worden, dat willen. wat kan ik hieraan doen *je kan wel zeggen "jezelf helpen", maar dat werkt niet* |
wil die andere persoon dat ook dan? Als die dat wil lijkt me er geen probleem :P
|
ja heb ik ook last van dat het echt pijn doet als je die een tijdje niet ziet
dan begin in meestal over die te dromen mastruberen help niet om mijn sexuele driften te bevredigen of het helpt niet goed ik ben onverzadigbaar toen ik 13-14 was kon ik wel 7-8 keer per dag maar nu is het saai en het worden ik snak naar the real thing :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Verleiden, natuurlijk. En dan de koffer in. Blussen dat vuur!
|
Citaat:
:evil: (y) :D |
dagje amsterdam/red light district??
|
Citaat:
Hmm beetje teuer of niet... :D |
Als die ander niet wil, dan ook het woord "NEE" begrijpen en haar met rust laten.
Dat jij zin hebt, wil niet zeggen dat het andersom ook zo is!! Geilheid maakt wel eens doof, maar nee blijft nee. Maar als het JA is, tsja, heel snel wokkeltjes eten dan lijkt mij!!! :D |
maar ik heb het dus over als je niemand hebt waar je je lusten kan bevredigen
(ofja, ik kan naar 3 jongens toe maar ik wil er maar 1 en die wil me momenteel (nog) niet) en wordt dus helemaal gek. denk de hele dag aan seks, en zelfs uit een stoeptegel kan ik nog iets met seks halen. |
Citaat:
maragoed, daar gaat het niet over :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar nee, als jij meer wil is dat misschien toch niet helemaal handig. Hoewel het wel een goed uitgangspunt kan zijn voor meer, denk ik... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:27. |