![]() |
LANGE afstand relatie??
ik zit op dit moment in australie met mijn vriendin mayuko.... ze komt uit japan... en ik wil een relatie beginnen met haar.... afstand : nederland-japan.....
ik vind het een moeilijke gedachte om zover van elkaar weg te zijn.. maar ja.. liefde heeft geen grensen!!!! ik ben op zoek naar mensen die een lange afstand relatie hebben, gehad, of vrienden die een relatie op die manier hebben... ben op zoek naar tips, meningen etc....... thanx a lott |
mijn mening is dat het zinloos is, tenzij je vaak naar japan moet voor je werk oid..
maar "ff" naar japan doe je natuurlijk niet.. evenals zij niet zomaar ff naar nederland kan kome :) mn grootste afstand was 150km, nu 75 en veel groter hoeft voor mij ook echt niet :p misschien ligt het ook beetje aan hoe oud jullie zijn? het is natuurlijk makkerlijker als je 30 bent dan dat als je 15 bent |
Euh.... ik ken iemand met een vriendin in Groningen.... dat is vanaf hier zo'n 350 kilometer ofzo? En dat gaat perfect.... maar Japan.... das wel andere sushi.....
|
fjoe ik vind 30 km al ver :P
Maar het bestaat, het gaan nu al maanden goed tussen 2 vrienden van me, de een uit nerderland en de ander uit Amerika |
:| Sterkte.
|
de beste kameraad van een vriendin van mij heeft een vriendin in Estland. hij zit zelf momenteel ook al een tijd ginder. maandag komt hij terug naar België. zij komt hem begin mei ergens voor een tijdje achterna. in de grote vakantie verhuist hij (voorgoed?) naar Estland, als ik me niet vergis. hij is ergens rond de 35.
op die leeftijd gaat dat hé... ikzelf ken iemand met een vriendin in Roemenië (hij is 22 geloof ik), ze hebben elkaar op nieuwjaar leren kennen. begin maart hebben ze elkaar twee weken gezien, samen op skivakantie geweest. de volgende keer dat ze elkaar kunnen knuffelen zal ergens in augustus zijn. je moet het er maar voor over hebben... ik geef het persoonlijk geen kans, tenzij je het geld hebt om regelmatig over en weer te vliegen OF tenzij je oud genoeg bent om ginder te gaan wonen (of zij hier) (en je moet ook heel erg zeker zijn van je relatie, want één van de twee laat AL zijn/haar vrienden en familie achter, en zoiets doe je niet zomaar). sterkte... xxx |
er was/is een jongen hier op het forum die heeft/had met een meisje uit italie en dat ging/gaat.
wie weet kan hij je iets vertellen ik had zelf altijd een lange afstand relatie binnen nederland, maar nu voor een halfjaartje niet omdat ik weg ben, maar ik denk dat dat wel anders is dan elkaar standaard niet zien omdat je in een ander land woont |
nou een vriend had al moeite met de afstand tussen Rijswijk (zh) en Heerlen :rolleyes: zo zie je maar dat iedereen verschilt
|
Pf wat ver, Japan.
Vind het knap van je hoor daar niet van, maar zou het nooit zelf willen :| |
Tja, het hangt inderdaad af hoe sterk je gevoelens zijn, weten die de afstand te overbruggen dan kan het best. Als je je er alleen maar ellendig bij gaat voelen dan heeft het natuurlijk niet zoveel zin.
Ik heb laatst een Duitse jongen ontmoet die bijna het hele jaar in Turkije zit om te skaten, als ie daar niet is woont ie dus in Duitsland. Ik weet dat als we dichter bij elkaar hadden gewoont er misschien wel wat kon gaan gebeuren tussen ons(er was toen ik hem zag nix tussen ons gebeurd), maar ik hou mn gevoel tegen omdat ik weet dat het geen zin heeft en ik hem nog lang niet goed genoeg ken. We mailen wel maar daar zal het wel bij blijven. Als je daarentegen al zeker bent van je liefde voor elkaar is het toch het proberen waard? Niet geschoten altijd mis... |
Te ver... :|
(Heeft geen argumenten, gewoon TE ver weg :bloos: ) |
Volgens mij is dat echt amper te doen... die afstand is echt wel héél erg veel.. en afstand valt doorgaans wel te overbruggen, maar in deze mate.. dan denk ik dat toch niet.
|
Je kan het toch proberen! Als het niet gaat, dan gaat het niet.
Maar ik ken toevallig iemand wiens vriendin in Canada woont... En binnenkort gaan ze trouwen. Dus het kan wel... :) |
Hmzz kep 1x een vriendje gehad die dan 2,5 uur reizen met de trein van me af woonde en eigenlijk vond ik dat niet zo heel leuk...en je ziet elkaar maar heel weinig en soms 1,5 week helemaal niet, werkte niet echt bij mij (n)
|
ik weet dat het moeilijk zal worden :( ... en ga het zeker proberen.... heb ervaring met afstand... 2,5 uur . en deze afstand is groter... maar waarom zou het niet gaan? bedoel als je een jaar geen relatie hebt met iemand is dat zou moeilijk... ... ik heb geen liefde nodig van dichtbij van een vriendin... ik heb genoeg vrienden en familie die me liefde geven.. ( anders) maar ik kan wachten op haar (y) .... ik ben nu al bijna 5 maanden samen met haar... wonen samen hier. wat ik nog nooit met iemand heb gedaan. ( ben 19 )
ik begrijp dat veel mensen denken het kan niet :eek: .... ik dacht er zo ook over een paar jaar geleden... maar als je naar all u need is love kijkt lukt het toch ook tussen mensen... en iedereen kent wel iemand die een relatie op die manier heeft...dus waarom zou het mij niet lukken???? :) |
ik ken een meisje uit duitsland die een vriend heeft in amerika.
zij zien elkaar 2 x per jaar een maand ofzo. maar ze hebben dagelijks contact, en de relatie verloopt best goed. behalve dat ze elkaar dan zo missen. als je genoeg geld hebt om elkaar een tijdje per jaar te zien, is het nog wel uit te houden. maar dat moet je dan wel hebben. en er tegen kunnen |
Citaat:
Ikzelf heb ook een relatie met een jongen uit spanje en ik woon in Belgie.. Ik geloof dat een lange afstandsrelatie kan stand houden als je elkaar maar vertrouwd en graag ziet! Ik heb elke dag contact met hem via sms/msn/telefoneren... We zien elkaar 2 maal per jaar:( als ik afgestudeert ben zou ik graag in Spanje gaan wonen en ik heb het er zeker voor over om mijn vrienden en familie achter te laten..Ik wens je nog veel geluk! |
Wat een up :)
|
Citaat:
Als iemand over dit onderwerp een nieuw topic wil starten, ga je gang, maar dit topic gaat op slot :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:35. |