![]() |
Zweet tussen bilnaad
Ik heb enorme last van zweet tussen mijn bilnaad. Elke keer als ik ergens op een stoel o.i.d. gezeten heb, moet ik er rekening mee houden dat ik streepje zweet achterlaat. Enorm genant, maar ja: het is niet anders.
Weten jullie wat ik hier tegen kan doen? |
Til af en toe je kont op.
|
Af en toe een beetje anders zitten denk ik. Dan wrijf je het automatisch wel weg
|
*gatver* :D
|
|
Citaat:
Vervelend is t wel. |
Eh talkpoeder tussen je kont wil vast ook niet..
Katoenen boxer? Geen strakke broek? Niet te warme dingen aan? (ik weet niet waar het zweten van komt, maar het zou kunnen zijn dat je het gewoon (te) warm hebt) |
Citaat:
Je hebt toch niet toevallig een ongelooflijk behaarde kont hè...? Misschien dat die vacht het nogal warm maakt voor die vlees partij daar. |
Deoderant? :D
|
Ehm.. een inlegkruisje? :D
Serieus, dat zou best eens dé oplossing kunnen zijn. Niemand die het ziet. |
Citaat:
|
ik heb als musicus een zittend beroep, en bij concerten merk ik dat ook, dan voel je zo'n druppel langs je rug in je bilnaad rollen, en zie je dan nog maar eens te concentreren :D
|
Citaat:
Misschien vaker dan nodig grondig wassen Niet dat je onhygienisch bent, maar misschien helpt het. |
nee wassen helpt niet tegen zweten, het helprt wel voor je hygieene en tegen luchtjes
|
Sommige mensen zweten meer dan anderen :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Ja dat doe je ook wel als het goed is, maar een onprettig gevoel is het wel |
*ligt dubbel*
:D :o :D |
Citaat:
|
Af en toe verzitten. Niet te warme broeken dragen... :s
Dat inlegkruisje vind ik wel een goede. :D Maar hoe blijft zo'n ding zitten in een boxer? :confused: |
Citaat:
Ehmm, scheer je konthaar af. En schaam je er niet voor, het is hart-stik-ke natuurlijk. Je zou zelfs een wedstrijdje kunnen doen met figuurzweten en wie het meest zweet etc. *zwijmelt weg* |
Citaat:
|
Citaat:
|
een sponsje wil wel helpen niet dat ik ervaring ermee heb maar prostituees gebruiken ze ook bij ongesteldheid is zeer effectief
je moet al zweten als een walvis en dan laat het nog niks door (y) |
*vraagt zich af in hoeverre de ts serieus is geweest met zijn vraag*
|
Citaat:
|
Citaat:
Laat je je wel eens in je reet neuken misschien komt er nu vocht uit je kont gat :D :eek: |
scheren...
is nog fris ook. ulgh kont haar :s |
Citaat:
|
naar de wc gaan en het wegvegen met wcpapier ofzo....
succes :cool: |
Waarom doe je geen string aan?
|
Wat een topic :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:36. |