![]() |
Champion | The Promise | and more @ Innocent, Hengelo 23-4
Champion (USA)
The Promise (USA) Rise & Fall (Bel) Justice (Bel) Revealed (NL) Vrijdag 23 April Innocent Hengelo 8 pleuro / 20:00 Flesje Grolsch 1 pleuro, frisdrank 50 pleurocent reserveringen: iyffest@hotmail.com |
siked voor Champion en Justice...
maar wie is deze nick? Erik? Rob? |
ziet er leuk uit, maar te ver weg.. :|
|
spelen ook in Arnhem, dus bekijk ze daar wel.
|
De bill daar is vast niet zo gaaf als deze.
|
ja daar ga ik wel fftjes heen denk ik..:)
|
arnhem is mad duur! :(
|
Arnhem ja!
|
Hmm het begint te laat om met de trein te bereizen...
Ik wil vooral The Promise zien, en Justice kan ook nooit kwaad. Ik kies puur voor het GVH-feest omdat Hengelo te laat begint om thuis te komen en ik geen zin meer heb om naar een festival als Groezrock te gaan... Maar goed, die toko in Hengelo komt toch wel makkelijk vol... |
Citaat:
Zaterdag 1 Mei: CONCERT: PUNK: MONKEY FACES (italie) + OUZO (italie) + HARBOUR optreden van jou? zo ja dan kom ik wel ff kijken :) |
yup!
see you there ;) |
Citaat:
Ohja donderdag was ik dr btw niet omdat dr iets tussen kwam :s Mijn excuus aan Capster daarvoor. |
Hengelo. Champion.
En Revealed, wie weet ga ik ook wel ff. |
ik kan er niet heen en ik haat het :(
|
Agossiewossssie
|
Citaat:
|
ik ga wel denk ik, hangt een beetje af van de ns.. :s
|
Citaat:
|
Arjen, blijf je nog bij mij slapen dan?
of...? ik ga ook naar groezrock (als ik die vrijkaartjes nog krijg) champion wordt vet! |
Citaat:
|
up!
Ik zit alleen met een vervoer probleempje dit weekend... Ik woon in Ridderkerk (tussen Rotterdam en Dordrecht) Vrijdag wil ik naar Hengelo en zaterdag naar Groezrock. Vrijdag kom ik niet meer met OV thuis / op het treinnachtnet. En mijn vervoer voor zaterdag is gecancelt... 1. Gaat iemand EN naar Hengelo EN naar groezrock, die mij een slaapplek + vervoer kunnen aanbieden. 2. Gaat iemand naar Groezrock via Rotterdam/Dordrecht ofzo. 3. Kan iemand mij op het treinnachtnet dumpen op vrijdag avond (Utrecht ofzo) Of rijdt er iemand richting Rotterdam terug? 4. Gaat iemand richting arnhem? Want vanuit daar kan ik missch. vervoer naar Groezrock krijgen Uiteraard tegen vergoeding van leuke verhalen en wat geld voor benzine... arjan_soporific@hotmail.com |
Vervoer is geregeld...
maar goed UP! vanavond. justice. champion. en nog wel wat bandjes ;) komen er nog meer mensen? en hoe kom ik bij de Innocent? |
ben er wel..
staat er geen route beschrijving op de site van inno ofzo? |
was wel hard toch?
|
hoe cool was het dat de stroom er bij justice al uit lag.
hoeveel cooler (lees: minder hard) was the promise live hoe super fucking vet is champion hoe cool is die gitarist, die mij de volgende dag een gratis shirtje geeft hoe klein was dat zaaltje fucking vette show. |
idd , vette show.
DIe lichtshit was wel lachen. Maar goed, dat was ook vrij los en lomp neergehangen daar. Ik vond Rise and Fall behoorlijk vet, vette breakdowns, en the promise vond ik indrukwekkend. Shirt maar gekocht (eigenlijk omdat rise and fall shirts alleen maar in s te krijgen waren). ik vond champion wel ok, maar promise toch beter, de stem van die gast van the promise beviel me meer. Muzikaal was het beide in orde, maar promise had net iets meer uitstraling . Arjen, die zaal die heeft in juni gewoon e-town concrete, en barcode was hier ook, evenals face tomorrow. wel lachen he. |
Ja er komt ook een moshshow daar met Shattered Realm en Born From Pain en meer... Gaat nooit lukken met zo'n karate trap pit enzo... Ik trok die mosh in zo'n klein zaaltje ook niet echt... Weinig ruimte...
Bij The Promise stond ik ook netjes tegen de muur aan, alleen de zang speaker in mn oren. Waardoor ik me begon te ergeren. Bij Champion netjes upfront. Rise and Fall zag ik voor de eerste keer. Ik ben niet zo'n clevo-style hardcore fan. Maar deze band kon mij zeker wel bekoren! |
Citaat:
|
:|
|
Citaat:
Jij bent echt kleiner dan ik dacht :| Maargoed Ja de shows De laatste 2 vond ik wel vet op het politiek correcte straight edge geblaat. 't dak ging dr af alleen was ik te lui om enige scenepoint binnen te slepen. |
ze zeiden toch dat het niks uitmaakte wat anderen deden, maar dat zij wel een sxe band zijn? :D
|
Wat is er politiek correct aan een straight edge verhaaltje denk ik dan....
|
Citaat:
|
ik heb me wel vermaakt.
en als je straight edge politiek correct noemt dan ken je duidelijk bepaalde straight edgers niet... ik heb nog wel compromitterende fotos van mezelf! |
Citaat:
|
Citaat:
|
blablabla! the promise was gewoon vet!
|
ach ja... als edge kids roepen dat bierdrinkers stom zijn dan zijn het oogkleppen dragende nazis... als edge kids roepen dat iedereen het zelf moet weten dan zijn ze politiek correct.
is er ergens een gulden middenweg? nee? mooi, dan blijf ik wel nazi. |
Ofniedan, nazi!
|
Citaat:
tuurlijk is er wel een gulden middenweg.. misschien niet makkelijk maar al t extreme is toch gewoon kut? wat je nou zegt is wel heel makkelijk.. |
het grootste deel van de scene lijkt zo te denken als dhr. abortion beschrijft...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat eeuwige gejank over straight edge en de boodschap mag weleens afgelopen zijn. Jesus christ....
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
@ zeikerds dat ik het gezeik vond geld niet alleen voor mij of men edge is of niet (of wat men ook mag zijn0 vind ik best zolang ze mij er maar niet mee gaan lastig vallen.
Zelf heb ik een jaar lang aan geheeloponthoud in alle aspecten ondergaan dus ik weet goed wat de voor en nadelen zijn maar het gepromoot is vaak overbodig. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:06. |