![]() |
wat zou jij er van vinden als je ex je op je bek pakt??
hellow
wat ik al zei!! wat zou jij er van vinden als je ex je op je bek pakt?? judith |
verassend...
|
Ik denk niet dat hij dat in zijn hoofd haalt.
Mocht het toch gebeuren... nee ik kan het me gewoon niet voorstellen..... |
Mijn beide exen zijn intelligente jongens die niet in termen a la "op de bek pakken" spreken. Ze zouden zich zoiets dus ook niet in hun hoofd halen.
|
Daar ga ik niet mee akkoord, ik bedoel over is over.
Dus dat komt er bij mij niet in (die tong) :nono: |
Citaat:
Dat zouden mijn reacties zijn, in die volgorde. |
wat ik ervan zou vinden? stom.
Maar dat doet ie toch niet wat hij heeft een veel leuker meisje gevonden. :rolleyes: |
Hij is toch niet voor niks mijn ex?! Oftewel: dat moet-ie niet proberen.
|
Gisteren nog gebeurd :eek:
en t was (y) :o |
Die zou dan een gigantische dreun kunnen verwachten.
|
Dat zou ik op z'n zachtst gezegd niet zo cool vinden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat kan ie beter niet proberen.. zou ook wel raar zijn, na elkaar al ruim een jaar niet meer gesproken te hebben..
|
Ik zoen nog steeds met mn ex :bloos: :)
|
ligt eraan welke en hoe ze er nu uitzien...
daarnaast zou ik hem eigenlijk toch af moeten wijzen, omdat ik een vriend heb... |
Citaat:
|
ik nou niet zo van mensen die 'me op de bak pakken...'
iig... dat hangt er maar vanaf of ik nog steeds wat voor m voel of dat we nog steeds iets 'speciaals' hebben od. |
ik zou m eigenlijk gaan slaan ofzo
hij zou t iig nie in zn hoofd halen om het te doen;p maar t gaat hier om "wat als" mja, :) hij hoeft t bij mij iig nie te proberen. :s |
Voor zover ik weet gebeurd "op de bek pakken" ( :rolleyes: ) nog altijd met 2 personen.
Er is namelijk ook zoiets als de woorden,"nee, ik wil niet met je zoenen want je hebt me veel verdriet gedaan" uitspreken. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar wat ik daarvan zou vinden: het zou sowieso niet gebeuren. En verder hou ik er niet van als iemand zo ineens, zonder dat ik het zie aankomen met me gaat zoenen (tenzij t m'n vriendje is ;)). Ohja en mensen, doe toch niet zo moeilijk over die term.. we hebben er nu wel genoeg rologen enzo over gehad. :) |
Citaat:
Zo wel: dan zou het zo ver niet komen. ;) |
Citaat:
|
'm een knietje geven... eh nee...
Wegduwen duh, en dan vertellen dat zulke streken niet gewenst zijn. |
Citaat:
Maar aangezien ik niet zo snel intiem zal staan te dansen met een ex, zie ik het niet echt gebeuren dat ik zomaar op mijn bek gepakt wordt. oh tenzij ze natuurlijk mij als een tijger besluipt, boven op me springt, mij in de houdgreep probeerd te houden en ondertussen terwijl ik daar lig te worstelen om weg te komen mij begind te zoenen :s |
Hmmm... k weet niet. Ik ben nog niet over mn ex heen, en ik denk dat als ik hem weer zie, dat ik hem maar al te graag zou willen zoenen. k Zou t niet erg vinden denk ik.. Maar dan moet het wel van 2 kanten komen. En nu ik dit schrijf gaan mijn gedachten terug naar t moment dat we voor t eerst zoenden.. t Gebeurde toen gewoon. INEENS waren we aan het zoenen.
Anyways, k zou t niet erg vinden, maar wel heel erg lastig. t Zou verwarrend zijn. En dus niet goed. En ik wil hem niet terug. |
Citaat:
|
Ikzelf heb er niets op tegen eigenlijk, m'n vriend waarschijnlijk wel
|
uh in mijn geval met deze exen nej daar ben ik niet van gediend zou m een flinke ram geven en een uitbrander!
|
Ik heb wel zo'n vage ex. Tiz dattie n vriendin heeft, anders zou hij het wel doen. Ik zou heel erg schrikken en hem dan wegduwen en vragen wrom ie dat doet.
|
pissig worden en weg duwen natuurlijk :|
|
Ik heb lekker geen ex :D
|
Ik zou dr de ontsmettingskosten van de dokter laten betalen... (n) poeh zeg... waar mijn ex allemaal wel niet geweest is :eek: (n)
de slet... :mad: (n) |
Ze doen het toch niet. Maar goed het wordt of:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:confused: Ik hou er sowieso niet van als een jongen dat zomaar doet, of het nou mijn ex is of niet. Nouja, van mijn vriendje vind ik het wel leuk.. :) |
Citaat:
|
moet hij niet proberen.
|
mag hopen dat dat nooit gebeurt, en als ze er aanstalten toe maakt, verstop ik mij onder dichtstbijzijnde tafel, of ga ik net als de hond spontaan "doodliggen".
|
Knietje geven (y)
|
Citaat:
|
Er zal weinig gebeuren aangezien ik m'n mond niet open, maar hem juist van me af duw. En daarna vraag ik hem waar ie in godsnaam mee bezig is.
|
Kzou de zoen waarschijnlijk wel beantwoorden, maar daarna van verbazing niets meer kunnen zeggen voor de komende 3 winters.
|
ik zou hem denk ik zn nek omdraaien, laat hij het dus niet proberen :mad:
|
ach zolangt m'n eerste ex niet is...
maar ik zie het in ieder geval niet gauw gebeuren... |
eh... dan hoor je echt een klap van hier tot tokio galmen...
Komop zeg... |
Ik zou echt boos worden en hem een klap verkopen. Hij moet met zn poten van mn lijf blijven!
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:36. |