Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Rare plekken waar je gevreeën hebt. (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=795007)

Gent 02-04-2004 15:00

Rare plekken waar je gevreeën hebt.

Tja spreekt voor zich neem ik aan? Ik heb d'r nogal wat.
Maar ik zal de spits afbijten.

Sex in het turkse stoombad van het zwembad terwijl er mensen staan te wachten tot er weer een vrij is. :eek:

Ervaring: Super geil, erg spannend en heerlijk :evil:

Mirane 02-04-2004 15:13

:eek: :cool:

Langs het kanaal in de struiken. Toen toeterde er opeens een voorbij komende boot. :o
En op de bank in de huiskamer, met een buitenstaander in dezelfde kamer. :|
In een speelhuisje ('s nachts toen de kinderen weg waren :o)
Op de keukentafel.
En op het station (niet geneukt, maar wel andere dingen enzo..)

:)

Gent 02-04-2004 15:46

Komen er nog een paar uit m'n lijstje.

Achter in de tuin van m'n vriendin. Je laat dan twee 'voet afdrukken' achter in het gras van het afzetten (niet opgemerkt door haar vader btw.) :D

Ervaring: Lekker joh in de buitenlucht.

In het bos (tja ze had een rokje aan dan is het wel vragen om... of niet ;) ) En toen hoorde ik opeens m'n zusje naar m'n vader roepen. Die waren ook toevallig in het bos (spannend!!!)

Ervaring: Heerlijk in de buitenlucht, en dan ook nog een zonnetje erbij. MMMmmm

Mijn auto ('s nachts) terwijl er mensen voorbij liepen. Autoruiten natuurlijk beslagen.

Ervaring: Even wennen want het is natuurlijk wel klein, maar het geeft echt een kick als je weet dat er mensen staan te kijken naar jouw auto met beslagen ruiten hihi :evil:

Nog meer mensen?

crazygirlsacha 02-04-2004 15:53

ehm in bed?? terwijl er 3 mensen om ons heen lagen te slapen..
en in de hotelkamer terwijl we vrienden verwachtten.

wat het raar en vooral spannend maakt is dat je betrapt kan worden denk ik

Gent 02-04-2004 16:27

Citaat:

crazygirlsacha schreef op 02-04-2004 @ 16:53 :
ehm in bed?? terwijl er 3 mensen om ons heen lagen te slapen..
en in de hotelkamer terwijl we vrienden verwachtten.

wat het raar en vooral spannend maakt is dat je betrapt kan worden denk ik

Klopt ben ik het helemaal mee eens (y) :D

annelieke 02-04-2004 16:57

naast een molen langs een pad waar veel mensen hun honden uitlieten :O

enneuh... in de wc van de macdonalds

Stefanie 02-04-2004 17:06

Hmm plekken waar we gevreeen hebben:P

In het buitenbad hier in het zwembad.
In de droomvlucht van de Efteling toen er een storing was en alle karretjes dus stilstonden :o
Op een soort zolder waar een dronken gozer lag te slapen, maar daar kwamen we na afloop pas achter.
Bij mij thuis in de woonkamer toen mn ouders er niet waren.

Gent 02-04-2004 17:12

Droomvlucht? Stoer!!! :cool:

StefanLovertje 02-04-2004 17:12

Citaat:

Stefanie schreef op 02-04-2004 @ 18:06 :

In de droomvlucht van de Efteling toen er een storing was en alle karretjes dus stilstonden :o

:eek: wow! heb je dan lef..

ik heb 't zelf nooit ergens anders gedaan als in me bed, zijn bed of de caravan

Gent 02-04-2004 17:17

Citaat:

StefanLovertje schreef op 02-04-2004 @ 18:12 :
:eek: wow! heb je dan lef..

ik heb 't zelf nooit ergens anders gedaan als in me bed, zijn bed of de caravan

Echt een aanrader hoor om het eens te doen. Geeft je echt een kick!!!

:o

CryptapiX 02-04-2004 17:19

*edit*
ik haal mn reply weg, die gent word me beetje te dom

StefanLovertje 02-04-2004 17:28

Citaat:

Gent schreef op 02-04-2004 @ 18:17 :
Echt een aanrader hoor om het eens te doen. Geeft je echt een kick!!!

:o

nouja als me vriend het ermee eens is kan 'k het wel eens doen, maar niet in de efteling :D

Gent 02-04-2004 17:42

Je hoeft daarvoor niet direct naar de Efteling LOL..
Het mag ook gewoon in het zwembad hoor ;)

Gent 02-04-2004 17:44

Wat dacht je trouwens van de volgende:

Tijdens je verjaardag slapen er twee goede vriendinnen bij je op de kamer. Je vriendin mag daarom ook bij je slapen.
En dan lepeltje lepeltje sexen terwijl je net een paar seconden geleden beide andere dames nog een goede nacht hebt gewenst...

Damn wat was dat geil zeg.....

Yes I know I'm a horny :evil:

Stefanie 02-04-2004 17:46

Toen we in de droomvlucht zaten, zaten er ook nog mensen achter ons:P Die vonden het niet cool dat we zo lang stilstonden, wij hadden het wel naar ons zin! :eek:

In het zwembad met camera's is trouwens ook best horny:P

Gent 02-04-2004 17:53

Citaat:

Stefanie schreef op 02-04-2004 @ 18:46 :
Toen we in de droomvlucht zaten, zaten er ook nog mensen achter ons:P Die vonden het niet cool dat we zo lang stilstonden, wij hadden het wel naar ons zin! :eek:

In het zwembad met camera's is trouwens ook best horny:P

:eek: (y) Klopt!!

CryptapiX 02-04-2004 17:56

gent, sorry hoor
maar wat wil je nou eik? onze ervaringen of opscheppen over de jouwe?
ik heb een beetje het idee dat het dat laatste is.. en als je dat zo graag wil kun je beter op psychologie een topic openen over je frustraties
na elke 1 of 2 replys heb jij wel weer een pracht verhaal erbij

martin24 02-04-2004 18:05

Badhokjes doen het altijd goed :D

Maar in het bos ook :D

Heftigste toch wel op een zolder waar nog meer mensen sliepen :eek: (1 meter naast ons :D)

olijke otter 02-04-2004 18:39

Citaat:

CryptapiX schreef op 02-04-2004 @ 18:56 :
gent, sorry hoor
maar wat wil je nou eik? onze ervaringen of opscheppen over de jouwe?
ik heb een beetje het idee dat het dat laatste is.. en als je dat zo graag wil kun je beter op psychologie een topic openen over je frustraties
na elke 1 of 2 replys heb jij wel weer een pracht verhaal erbij

voor het eerst sinds tijden ben ik het met iemand eens op de fora.
Gent je bent echt een mongool lol. Ik haat mensen die "dames" in dat soort context gebruiken, en ik haat mensen die engels typen waar het niet hoort en dan vooral als ze "i know I'm horny" zeggen

Teun 02-04-2004 19:52

Citaat:

Wasbeermeneer schreef op 02-04-2004 @ 19:39 :
voor het eerst sinds tijden ben ik het met iemand eens op de fora.
Gent je bent echt een mongool lol. Ik haat mensen die "dames" in dat soort context gebruiken, en ik haat mensen die engels typen waar het niet hoort en dan vooral als ze "i know I'm horny" zeggen

'I know I'm a horny' :rolleyes:

Goes15 02-04-2004 20:18

In een hostel-kamer in Australië - Sydney. Samen met mn vriendin .... 3 andere mensen lagen te slapen, althans geloof ik?

olijke otter 02-04-2004 20:21

Citaat:

James Brown schreef op 02-04-2004 @ 20:52 :
'I know I'm a horny' :rolleyes:
bedankt, james brown/mazemouse, bedankt dat je deze verschikkelijke fout niet voorbij hebt laten gaan en de mensheid van haar ondergang hebt behoed

! am mE 02-04-2004 20:39

In de badkamer in het huis van een vriend van mijn vriend, jaja. (nee niet bij jou Jesse ;))

thabomb1986 02-04-2004 20:43

Citaat:

annelieke schreef op 02-04-2004 @ 17:57 :
enneuh... in de wc van de macdonalds
ja, maar dat doet ieder1, tenminste, al 2 x meegemaakt dat ik errug lang moest w8en...

raarheid 02-04-2004 20:45

Carpoolplaats naast de snelweg, haha in zijn auto, beslagen ruiten... en op een weggetje dat naast de snelweg loopt:S allemaal hardlopers en fietsers die even opkeken van huh? :rolleyes: ervaring: Geil... wel krap.... maar (y)

Teun 02-04-2004 21:29

Citaat:

Wasbeermeneer schreef op 02-04-2004 @ 21:21 :
bedankt, james brown/mazemouse, bedankt dat je deze verschikkelijke fout niet voorbij hebt laten gaan en de mensheid van haar ondergang hebt behoed
Het was geen aanval op jou, het was een verduidelijking van je punt mijn waarde en waarom leg je een link tussen mij en Mazemouse!? :|

pure_evil 03-04-2004 08:03

tja, in de schuur (van hout, waar aan de andere kant van het schot de buurjongen met zn brommer aan het klooien was), zwembadhokje, douche (terwijl mn broertje stond te wachten)

en binnenkort, als het wat warmer is, gaan we "picknicken" ergens buiten (dat bos klinkt erg aantrekkelijk :) )

deesmees 03-04-2004 08:12

bad zwembad bossen en in auto :) niet echt spectaculair apart dus eigenlijk maar wel apart :evil:

KhaZ 03-04-2004 10:58

Citaat:

Wasbeermeneer schreef op 02-04-2004 @ 21:21 :
Dudes, hij bedoelde Im a horny devil (anders leer je ff smileys lezen ofzo ;) )

no offence - chill - no - AH! - heel goed :)

-Enid- 03-04-2004 11:26

wc op school (niet geneukt maar wel orale sex en meer)
erg geil, maar beetje krap

Daydream-ster 03-04-2004 11:38

badkamervloer..bed..luchtbed

Cryptic Winterstorm 03-04-2004 12:18

In de douche is wel het gekste wat ik gedaan heb...
Kan niet zeggen dat het nou echt bevredigend was... Het was mjah nogal krap zeg maar (de douche). Maar ja toch wel leuk om te doen hoor.

BluebirdsFly 03-04-2004 12:41

euhhhmmm....ik heb een zodiac (opblaasbaar motorbootje)

en dat was ook een hele leuke ervaring.. :rolleyes:
zo`n beetje midden op ut ij-meer. :D

Snuitermans 03-04-2004 13:55

Zwembad, school

Stefanie 03-04-2004 14:07

Citaat:

Snuitje goes .. schreef op 03-04-2004 @ 14:55 :
Zwembad, school
School? :eek: Waar?

aapje 03-04-2004 14:58

een paar x op een heel rustig fietspad..
achter zown container waar bouvakkers pauze in houden...
en in de duinen...we waren net klaar..ik doe mn broek weer aan...en ik denk wat is dat nou?komen er een stuk of 50 kinderen met lampionnen aanlopen :s
dat waren de meest extreme plekken...

Evelyne1988 03-04-2004 15:11

school lijkt me niet echt een geile plek om 't te doen ofzo..:S
ik heb 't een tijdje geleden in de sauna gedaan, zo'n 1 persoons sauna, beetje krap, heeeel erg heet maar wel erg fijn:)

barbara.inc 03-04-2004 15:48

- pashokjes bij de h&m, terwijl er een rij mensen stond te wachten :o maar wel erg leuk
- bos (tja, ik woon aan een bos :))
- op straat, na een avond uit met mn vriend. We stonden in een aardig afgelegen straatje, komt er ineens een jongen aan die even zijn mes, dat hij zolang daar neer had gelegd, ophalen...oeps :)
- bij een verlaten aanlegstijgertje, waarna we het uiteindelijk maar hebben afgemaakt in het water, omdat de zeilboten toch wel ineens veel dichterbij kwamen :D

euh, was het wel zo'n beetje geloof ik

Elmoo 04-04-2004 14:37

Op vakantie midden in het bos op en open plek. We liepen elkaar een beetje gek te maken en toen zijn we een gaaf en rustig plekje op gaan zoeken. Het was echt heerlijk en we hebben na afloop nog een foto van die plek gemaakt ;) Buiten vrijen: echt aan te raden!!! Wel met mooi weer natuurlijk :)

Gimme more beer 04-04-2004 21:10

Rare plek... Een krakende bedstee was wel vaag, vooral omdat er naast ons nog 2 bezig waren :P

Enne... In de zee was een leuke ervaring...

Jah, verder... School... Dat was zeer apart... Vooral omdat we net op tijd weg waren :D Als ik "klaslokaal" zeg, weet je dan voldoende? :D

Thijsjuh-ijsjuh 04-04-2004 21:24

Citaat:

-Enid- schreef op 03-04-2004 @ 12:26 :
wc op school (niet geneukt maar wel orale sex en meer)
erg geil, maar beetje krap

hahah, jah, da was toffe ervaring :D .. en dan komt er iemand binnenlopen, allebei ff heel stil doen.. hopen da je niej betrapt wor..

verder gwoon de 'standaard' vreemde plaatsen, kleedhokje, sauna, doesj, wasmachine, eettafel waar uurtje later aan gegeten wor.. (ook wel leuk als je daar dan aan zit met z'n allen.. t eet tog anders :) )

beija_flor 04-04-2004 22:31

Citaat:

! am mE schreef op 02-04-2004 @ 21:39 :
In de badkamer in het huis van een vriend van mijn vriend, jaja. (nee niet bij jou Jesse ;))

gheheheh :D

Divine Desire 04-04-2004 22:34

invalide toilet in de rijdende dubbel dekker trein..

beertje007 05-04-2004 09:33

Eens denken :)

1 _ Bubbelbad, terwijl er oude dames naast ons zaten te genieten incl paar kleine etters, ik ging op schoot zitten en deed m`n bikinibroekje aan de kant, we moesten natuurlijk wel wachten totdat er bubbels waren en niet te snel op-en-neer.

2 _ Bossen, was lekker warm, paar meter voor ons was een restaurant, we waren nog zo gek om onze broeken en ondergoed helemaal uit te doen. Was wel donker toen.

3 _ Achtertuin, bij mij, m`n moeder kon ieder moment terug komen van boodschappen, snel op de tuinmeubels, toen we klaar waren kwam m`n moeder binnen, waren dus net opt tijd.

4 _ Omkleedhokje, in den-bosch bij Sportiom, erg krap maar wel super spannend.

5 _ In de woonkamer, bij mij toen m`n ouders even boven waren.

6 _ In de kroeg, niet neuken maar gewoon met de handen :bloos:

7 _ In de bosjes bij een spoor, de trein toeteren :D

8 _ Ik ging voor het eerst naar de Time-out, we moesten nog lang op de bus wachten, zijn we snel achter paar auto's gaan ligge, er liep telkens security rond.

verder thuis in bed, bad, douche, tuin, WC :evil:, kelder, keuken, polders, sportvelden. hmja, dat was het zo een beetje, moet natuurlijk wel spannend blijven sex, dus we proberen van alles uit en ook spannende plekjes zoeken, maar niet plannen, dan is het niet meer luk.

Punkygirl 05-04-2004 09:39

woonkamer bij mij
woonkamer bij hem
badkamer
balkon
op een monument (2x)

Ennuuh de rest weet ik niet meer :s

Qimm 05-04-2004 18:03

wat heet raar?

Maar goed; in het zwembad, in het bos, alle kamers in zijn huis en op de hooizolder.
[edit] kleedhokje bij het zwembad[/edit]

Mindfields 05-04-2004 20:18

Euh.. niet geneukt, wel andere dingen ('honk 3' :p) langs de weg 's nachts, in de kelder van een vriendin (groot appartementen complex) en bij diezelfde vriendin in het complex zelf.

SuperS 05-04-2004 20:32

niet geneukt, maar wel vanalles anders, in douches van zwembad, of in duinen, op bankje langs pad in duinen ('snachts).... verder weet 'k het niet geloof ik

Sponstanietje 05-04-2004 21:10

Niet mijn eigen ervaring maar..:
Er waren bij ons op school tijdens een examenfeest ooit eens 2 die het deden bij/tegen de kluisjes een paar meter verderop. Ze werden wel door een leraar betrapt, maar die liet ze hun gang gaan en liep weer verder. De volgende dag wist iedereen ervan. :p

Ultimate Cookie 05-04-2004 21:32

sneaky en stilletjes naast n vriend van ons (die lag te snurken en dat was dus ook nog us verschrikkelijk grappig...)

op een stijgertje aan de vijver van t park (schrok me rot van die stomme eenden)

op de douche, niet dat dat zo vreemd is (wel bijna uitgegleden dus.. was wel cool)

en de keukentafel!!! maar dat was een melige gebeurtenis dus daar is weinig van gekomen.. (wel geprobeert!! :D)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:16.